FF ging net zelf zoeken naar updates en doet nu niks meer. Ik heb mijn pc al opnieuw opgestart, geherinstalleerd en daarna volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd....niks? Help
Ik heb de laatste tijd ook erg veel gezeur met Firefox. Hij laad webpagina's niet meer in 1 keer. moet altijd op het knopje 'opnieuw proberen' drukken om een pagina te laden !
Die timeouts had ik ook, en heb ik soms ook nog. Tip: Zet je torrent-client uit of verlaag het uploadlimiet. Als dat niet helpt, ehh... dan weet ik het niet.
Mja je kan proberen om het FF te uninstallen en ook de registervermeldingen weg te gooien. Zodat Firefox echt compleet verwijderd is. Bij mij wil het nog wel eens helpen met andere programma's. Of 't bij Firefox werkt, geen idee.
Mwah, bij mij wilde FF toen ik m'n pc de hele nacht op me kamer had laten aanstaan niks meer laden/opstarten e.d. IE daartegenover wel weer, maar da's nou ook niet echt mijn ding...
het enige wat ik van het register weet is dat ik er met regedit inkom, dus hoe voer ik zo'n complete uninstall uit?
Regedit --> Het mapje software staat als het goed is al opengekapt. Dan zoek je naar Mozilla en verwijder je dat mapje. Ook Mozilla Plugins en Mozilla.org kan je verwijderen indien aanwezig. Dit moet pas doen nadat je Firefox heb geunistalled, via software e.d.
GEEN idee, gebruik zelf IE6 en op andere pc IE7... Ben geen FF-fan (het forum van Oldskool is trouwens ook geen FF-dan )