First look: Unreal Tournament 2004

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Biscuitje, 8 jun 2003.

1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Bron (en filmpjes).

Het ziet er leuk uit, maar het zit natuurlijk nog in een aardig vroeg stadium. Mooi dat je voertuigen kunt besturen, maar het gaat zo wel een beetje de Halo kant op.

Wat vinden jullie ervan?

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voertuigen is echt vet, hopelijk komt er ook zo'n soort update op de xbox :) (diz alleen pc toch?)

3. bionicman

bionicman Shagohod

Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt me wel cool, alleen die voertuigen lijken nogal op de voertuigen uit Halo, check die jeep dan, net een warthog

maar et lijkt me best wel cool, zo zou UC ook worden, maar de voertuigen hadden ze geschrapt |:-

Laatst bewerkt: 8 jun 2003
  4. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Als je ook daadwerkelijk in die voertuigen kunt rijden, wordt het echt zoooooo vet:D:p

5. dit is gewoon te wreedddddddddddddddddddddd. ga em meteen halen, maar wel eerst UT2003 kopen (UT2004 is een addon) en mijn pc upgraden, heb een P2, 64MBram en een ati radeon 7500 en 10gb hd en 14 inc crt monitor. mag nooit achter de pc van mijn broer (2xP4 3gh, 3x256MB RAM, ATI radeon 9800pro, 2x40gb en 3x20 gb en 21'' cRT flatscreen). maar goeie game, maar wel een beetje te veel halo look a like game.

6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, als je het had gelezen had je geweten dat je in voertuigen kunt rijden!

-"as well as new game modes, huge new maps, and controllable air, land, and space vehicles."
    -"Several vehicles can be seen in the outdoor shots: a flyer, a hovertank, and a jeep."

7. maar mijn broer gaat op vakantie deze zomer, de hele zomer is zijn pc, xbox met 6.1. boxen, gamecube en ps2 van mij en nog al die games op dvd (geen kopies).

8. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    ati vs nvidia: "ga em meteen halen, maar wel eerst UT2003 kopen (UT2004 is een addon)"

No way!:
    "In addition to a lot of brand-new content, Unreal Tournament 2004 will include Unreal Tournament 2003 and just about every patch and piece of bonus content ever released for it."

Hieruit kun je al afleiden dat het geen add-on is. Het wordt gewoon als extra bij het spel gevoegd. Net zoals bij House of the Dead 3. Daar krijg je numero 2 ook gewoon als je het uitspeelt.

Bullshit dus, UT2k4 is gewoon een gloednieuwe game!

9. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja wou het net zeggen.

btw: die filmpjes zijn voor complete members

10. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn dan de specs?

11. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal wel een pentium 4 worden, met 256 MB-RAM en een dikke vette 3D kaart.

12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat de specs iets hoger liggen dan die van UT2003 omdat hij nu aardig wat grotere gebieden moet berekenen en de. Dat filmpje is vet. Ik ga hem zeker halen. :)

13. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    die jeep lijkt te veel op de warthog uit halo verder ziet et er goed uit

14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Valt me nog wel tegen. Beetje elite uitmelking actie.. eerst maken ze ut 2003 en nu al meteen 2004 erachteraan gooien.. was al niet zo'n groot van van UT 2003 en dit ziet er grafisch niet eens beter uit dan 2003.. laat ze eerst maar eens vette wapens ontwikkelen ipv die gare link gun, plasma rifle, bio rifle etc

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het doet me denken aan Halo:{

Die jeep lijkt op een warthog
    Dat ene mannetje lijkt op een elite
    Die dikke, lijkt op een mix tussen een brute en een hunter.
    Dat armor van die ene op de achtergrond, lijkt op een blauw mjolnir.
    Die gebouwen lijken op de omgeving in het level Halo.
    Die tank lijkt op de scorpion.

16. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    nee geen andere wapens!! dat zijn juist de echte unreal tournament wapens die moeten erin blijven. Misschien wat extra wapens, maar ze moeten zeker niet vervangen worden. Ze zijn immers verbonden met het unreal universum, als deze wapens er niet in zouden zitten zou het geen echte unreal tournament sequel zijn.

ze zullen die wapens er trouwens niet zo snel uithalen denk ik.

het spel is nog in een vroeg stadium dus dan vind ik de graphics nog heel erg meevallen hoor. Die zullen nog heel erg veranderen naarmate het spel verder vordert.

17. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Dan zal het spel imho dus altijd slecht blijven als online shooter. Ze moeten gewoon durven om nieuwe goede wapens te maken.. Unreal ligt niet aan de wapens, het is de sfeer die een Unreal game een Unreal game maakt. unreal 2 heeft toch ook andere wapens?

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    wow ziet er vet uit!!!
    die voertuigen optie is helemaal lau.

wel moet ik idd toegeven dat het allemaal een beetje heel erg op halo lijkt. maar als ze het nou GOED stelen, kan het alleen maar beter worden. (bovendien komen er bots in het spel, iets wat je niet in halo hebt, en ook niet in halo2 zal krijgen)

en de wapens uit de vroegere UT's moeten ze houden. ook moeten ze de assault game-mode er weer indoen. dat vond ik echt het grootste gebrek in UT2003.

19. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    das wel kut....geen bots in Halo.....

voor de rest vind ik dit spel genept en lelijk

20. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb filmpje gezien, ik denk nu zelf aan:
    Minimum: