First post, waneer stopt het een keer?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door [-FREEZER-], 17 okt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt mij op dat er op de site bij nieuws heel vaak mensen zijn die "first post" of "eerste" of weet ik veel wat allemaal typen als ze maar laten zien dat ze de eerste zijn.

Soms zie ik zelfs alleen maar "first post" staan en voor de rest helemaal niks. Waar gaat dat over. Het slaat niet eens op het spel waar je op replyed.

Misschien dat er vaker een topic over geopend is, dat weet ik niet. Ik vraag me alleen af waneer ze eens ophouden met dat kinderachtige gedoe en al helemaal als je zoiets neer zet:

First post :p

Wees een beetje informatief tegen over de andere members van deze goede xbox site ipv een beetje op te scheppen.

p.s. en als je dan als tweede post leest: -je was me voor-, dat gaat ook nergens over.]:-

Laatst bewerkt: 17 okt 2002
  2. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me er ook wel aan, maar denk dat het openen van zo'n topic ook niet echt veel nut heeft, het wordt er denk ik alleen maar erger door... En ik vind het het feit om een 'first post' te hebben helemaal niet iets om over op te scheppen, oke je zit toevallig net op de frontpage als het nieuwtje wordt gepost en je reageert er op...nou dan ben je echt de man...NOT :)

3. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Third post... :p

Nee is irri idd....
    Moeten ophouden..

4. Nigel

Nigel Ghost Recon Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk iemand die dit ook opmerkt.

Idee: "1st post's" bannen voor een weekje?
    En na 2e keer voorgoed bannen?

Of zijn hier al regels voor waar ik niet van op de hoogte ben?

5. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    dat jullie je daar druk om maken zeg dat intresseert mij nou echt niet

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, boeie. En om iemand daarom nou te bannen, dat gaat helemaal nergens over. Ik vind het niet leuk om te lezen, ik vind het ook niet niet leuk om te lezen en de 20 reacties daaronder hebben het niet over de firstpost....die lullen over het onderwerp, daar besteed ik meeste aandacht aan zeg maar.:9 Ik vind wel dat die mensen ook iets over het onderwerp moeten zeggen, dat wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina