Hey mensen, Ik ben sinds een maandje ofzo bezoeker van Xboxworld.nl en de bijbehorende fora. Wat mij de laatste tijd mateloos irriteert zijn mensen die onder een van jullie geplaatste nieuwberichten/reviews/previews /etc. reageren met: "First post!!" Nou snap ik dat het internet het medium bij uitstek is om je mening te laten horen enzo, maar het roepen van "first post" lijkt mij toch verre van het uiten van bepaalde gedachten of gevoelens. Mijn vraag: Worden de reactie submits nog op de ene of andere manier gemodereerd oid? En zo niet, dan lijkt me dit wel een idee. Ok, het is misschien wel extra werk voor jullie (XBW.nl redactie/medewerkers) en het is ook absoluut niet van levensbelang ofzo, maar het zou toch fijn zijn als een de reacties begonnen met iets zinvols ipv first post. Nou, ik zal nu maar ophouden met klagen..ik lijk wel een oude kerel (wedden dat de eerste reactie "First post" zal zijn...
Admins/redactieleden kunnen reacties wel verwijderen, maar ik denk niet dat ze daar hun tijd in willen steken. Ik iniedergeval niet. Je kan overigens ook gewoon over deze reacties heen lezen, als niemand anders er aandacht aan besteed stopt het vanzelf wel.
ah...ok, inderdaad gewoon eroverheen lezen kan ook natuurlijk... Het gaat mij trouwens toch alleen om de artikelen, niet zozeer om de reacties Peace!
Jaaa, vrede. Het is wel irritant, ja, maar sommige mensen willen gewoon dat je ziet dat zij er ook zijn, een soort van aandacht vragen dus...
ik kan me nie eg voorstellen dat je je eraan stoort... niet dat je altijd 1st post moet gaan roepen maar het is ook wel weer geinig, een soort traditie
Ik vind het zwaar irritant.. Een bericht staat 2 seconden online.. Iemand post zijn reactie meteen zonder het bericht te lezen.. Zijn ze tweede, dan gaan ze nog een berichtje met "Shit." er neer zetten.. Ik zou zeggen.. Waarschuwing.. Driemaal gewaarschuwd is ban..