First Posters...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Kevin15, 29 apr 2003.

1. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me dus af zat te vragen....
    Kan er niet een keer worden opgetreden worden tgen die iritante fipo's op de frontpage?
    Je zit wel eens nieuwsberichten staan met als eerste reactie alleen maar "1ste!"
    Ik vind dat onprofesioneel staan dus vroeg ik me af kunnen die berichten niet gewoon geedit worden door een moderator ( desnoods wil ik dat wel doen ) en dat er gewoon sanctie's aan vast zitten als bv 10 posts weghalen van die post teller die iedereen heeft?
    Kijk even op www.fok.nl voor een voorbeeld dan kunnen jullie een beetje zien wat ik bedoel want ik weet dat het er misschien een beetje vaag staat.....

Kevin

2. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    great id, die mensen zijn vet irri, maar meestal zit er ook iets nuttigs tussen;
    ---------------------------
    1ste!!! :D
    deze game lijkt mij wel vet, ga ik zeker halen, die nieuwe gameplay elementen zijn ook tof
    ---------------------------
    PS. Ik ben ook eerste :D:D:D

3. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook zo kinderachtig als ze steeds 1e zeggen.
    ze moeten gewoon een soort straf verzinnen voor de mensen die dat doen.
    maar dan moeten ze dat ook doen bij de mensen die ook 2e zeggen.

4. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Er word vak wat bij gezegt om het een klein beetje onntopic te laten klinken maar de meeste doen het gewoon voor de eerste post kijk ff bij dat interview over soldier of fortune 2 het enige wat daar gepost is door die FIPO is 1e meer staat er niet en ik zie dat emer mensen zich ergeren

5. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk als je het doet moet ej het bij iedereen doen en niet bij de 1 wel en de ader niet....

6. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    mja, kan me dan voorstellen dat je er nix bij zet; die interviews lees ik tog nooit :+, maar post dan gewoon niks als je toch nix te zeggen hebt :confused:

7. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    precies niemand dwingt je om andwoord te geven...

8. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Er zijn hier al een heleboel discussies over geweest, het is moeilijk te voorkomen, omdat het overal een soort rage is.

Mensen die het wel doen proberen we er meestal wel op aan te spreken en die doen het meestal ook niet meer, maar dan komen er nieuwe mensen bij en die beginnen er weer vrolijk mee!

Ik zal het in ieder geval in de gaten houden!

9. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk het zal altijd wel voorkomen dat ebn ik ook wel met je eens maar laat er sanctie's op volgen desnoods een ban mensen ergeren zich er kapot aan en aanspreken werkt niet trek posts in geef een ban voor een week noem maar op dat soort dingen

10. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Sancties die er op staan zijn waarschuwingen eventueel gevolgd door een ban, ik ben er al mee bezig en ik hoop dat we het snel kunnen oplossen.

11. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om nou gelijk mensen een ban aan hun broek te geven lijkt me ook overdreven. Op zich is het niet zo erg, ik lees daar wel overheen. Op deze site zie ik trouwens sowieso niet meer zoveel mensen die alleen maar roepen van 1st! Maar ff snel een reactie van: "Leuk" ofzo, op zich vind ik het niet eens zo erg, maar eerder voor jezelf, vind je jezelf dan cool ofzo?

12. Nee, idd. Ik vind het zeggen van 1e post niet een overtreding. Ik vind het wel verpaupering van het forum, off- topic gaan, nutteloze posts posten.

Ik weet niet wat voor straf daarop staat?

13. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Na al deze opmerkingen zou ik zeggen "Lees de faq die bovenaan in de thread staat eens door".

Frontpage modereer beleid.

Het is niet stoer om als eerste een reactie te plaatsen op een nieuwsbericht of ander artikel. Het is de bedoeling dat je inhoudelijk reageert. Reactie's als "Wat een kut-spel", "First!", "xbox roelt!" of andere reactie's in strijd met de andere beleids-punten worden niet alleen verwijderd maar ook bestraft met een waarschuwing en na herhaling van dit gedrag resulteerd dit in een ban.

14. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij gamer.nl word je ass gelijk gekicked als je zoiets flikt...

Moeten jullie ook doen idd!

15. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
  16. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Als er zoiezo alleen 1st staat dan verwijderen we die reactie gewoon. Als er ook nog wat nuttigs bij staat willen we het nog wel eens laten staat, maar we sturen in de meeste gevallen wel een PM.

17. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ach joh!
    maak je er niet druk om gewoon niet opletten er zijn grotere zorgen op de wereld.

18. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Amen

ZEURPIETEN!

19. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Het is toch zo...
    Bijvoorbeeld Xbox live waar je een Credit Card voor nodig heb!
    dat is pas een grote zorg :)

Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2003
  20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als ik jou nog één keer wat hoor zeggen over een credit card krijg je verbale klappen :cool:

Deel Deze Pagina