Firstlook 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hakkuh Normen, 11 aug 2011.

  1. Hakkuh Normen

    Hakkuh Normen Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Firstlook 2011 het game event van Nederland.
    http://www.firstlookevent.nl/ Voor info en tickets

    Op zaterdag 1 en zondag 2 oktober vindt in de Jaarbeurs Utrecht de vierde editie van het grootste en meest prestigieuze game-evenement van Nederland plaats: Firstlook 2011. En het dak gaat er nog harder af dan voorheen. De verhuizing naar de Jaarbeurs zorgt er namelijk niet alleen voor dat Firstlook groter (geen 4000 m² maar 7000 m²), diverser (Games, Gadgets & Gear) en vetter dan ooit zal zijn, de toegangsprijs gaat ook nog eens flink omlaag. Voor nog geen TIEN euro (ruim een halvering ten opzichte van vorig jaar), kun jij straks als allereerste proeven van wat mogelijk het beste najaar voor gamers ooit wordt.


    Eerste 9 standhouders bekend:

    NINTENDO
    Nintendo pakt vol uit met de 3DS en Wii. Geen WiiU, daar is het nog veel te vroeg voor, maar met sterke games en een aantal opvallende acties.

    ELECTRONIC ARTS
    Het moge duidelijk zijn dat EA een mega najaar tegemoet gaat en dus knallen ze in Firstlook het dak eraf, zowel met hun stands als met hun games. Kan wel eens een heel druk plekje worden in de hal.

    MICROSOFT
    Iedereen die van racegames houdt, weet dat Microsoft met een hele dikke game komt. En als wij nu zeggen dat Microsoft groot op Firstlook staat, dan weet jij waarschijnlijk wel wat je straks op die stand gaat doen…

    UBISOFT
    Elk jaar weer zet Ubisoft een van de mooiste en meest swingende stands van Firstlook neer. En reken maar dat ze het dit jaar niet voor minder doen.

    THQ
    THQ kent qua games een ‘aggressief’ najaar. En dat ga je straks op hun stand merken.

    2K GAMES
    Vorig jaar stal 2K Games de show op Firstlook met Duke Nukem Forever. Dit jaar leggen ze lat minstens net zo hoog.

    NAMCO BANDAI
    De Japanse publisher gigant pakt in oktober uit met een stand gevuld met een zeer divers aanbod aan games.

    LOGITECH
    De nummer 1 als het gaat om kwalitatief hoogstaande gaming-hardware, maakt haar debuut op Firstlook. Kun je straks als gamer ervaren wat er gebeurt als je jouw games met echt goede spullen bestuurt en beluistert.

    ALIENWARE
    ‘PC Gamers Unite!’ op Firstlook, want er is straks in Utrecht veel te doen op de PC. Bijvoorbeeld op de stand van Alienware, de fraaie gaming lijn van Dell.


    Geruchten:

    Games en gadgets op Firstlook

    Op Firstlook krijgen gamers een eerste indruk van de vele games en gadgets die dit jaar vanaf de herfst zullen verschijnen. De meeste game-uitgevers zijn dan ook op het evenement aanwezig, laat de organisatie weten. Het programma moet nog bekend worden gemaakt, maar titels als Battlefield 3, Uncharted 3, Gears of War 3, The Elders Scrolls V: Skyrim, FIFA 12, PES 2012, Saints Row The Third en Modern Warfare 3 worden al terloops aangehaald door de organisatie.

    Daarnaast zal Firstlook dit jaar meer aandacht besteden aan hardware en gadgets. De pc zal goed zijn vertegenwoordigd, maar ook tablets en gadgets voor mobiele games worden getoond. Heel misschien kunnen we zelfs Sony's nieuwe handheld NGP en de iPhone 5 verwachten.



    Wie zal hier aanwezig zijn? want ik zal vast niet als enige gaan :9
    Ik zal dit bijwerken zodra er weer nieuwe informatie is omtrent firstlook

    Gr,
    Norman
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2011
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat ligt die lat dus erg laag :9
     
  3. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er geloof ik 2 jaar geleden geweest, kan je beter niet heen gaan.
    Is een eerste klas aanfluiting.

    Lange rijen, helft wat beloofd wordt is er gewoonweg niet.

    Presentaties lopen 3 uur uit. etc

    Neem aan dat het niet veel beter wordt
     
  4. Hakkuh Normen

    Hakkuh Normen Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar voor het eerst geweest.

    Alles waar ik voor kwam (wat gemeld was) was er ook.

    Heb een uurtje in de rij gestaan voor medal of honor, maar was het wachten zeker waard.
    Als MW3 er dit jaar is ben ik zeker bereid daarvoor te wachten!
    Vergelijk het met Walibi daar sta je toch ook in de rij voor een achtbaan (op een zomer dag).

    Ga er voornamelijk voor de fun heen met vrienden, de nieuwe games bekijken/spelen.

    Je ogen uitkijken naar de boothbabes _O_
     
  5. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het toch iets verbeterd.

    Kwam geloof ik voor 5 dingen waarvan er er 3 niet waren, en toen die presentaties uren uitliepen ben ik weg gelopen.

    Miss een uurtje geweest.
     
  6. Atti Mike

    Atti Mike Rest in peace

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar geweest, heel gezellig gehad.
    Sommige games amper wachten maar de grotere titels wel iets langer.
    Toch heel gezellig gehad en top geregeld, ben dit jaar zeker weer van de partij!
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    are you serious? medal of honor? die low res tvs en cheap ass koptelefoons? wat een kut ervaring hoor daar..
    ik was er eerste 2uur, heb toen veel kunnen zien... en was teleurgesteld.. niks speciaals
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2011
  8. Hakkuh Normen

    Hakkuh Normen Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het dan over de game zelf.
    Heb hem zelf daarna gekocht, en thuis lekker op me 42" tvtje gespeeld :D
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ook troep...

    voor geen van de games die ze daar hebben zou ik uur in de rij staan..
     
  10. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben eerst benieuwd naar de games, daarna kijk ik wel of ik kom. Vorig jaar wel geweest, erg leuk gehad. Amsterdam was voor mij wel beter, Maar ik snap dat Utrecht voor veel mensen handiger is.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.234
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Veel over gehoord, maar wacht het liever thuis af. GamesCom komt ook nog en straks is er ook weer BlizzCon. :+:9
     

Deel Deze Pagina