1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja gewoon geen brood joh. Haal mn vezels uit all-bran (en soms groente friet :p). In mn cut is brood gewoon niet te doen met de hoeveelheid die ik train. Heb ik zo weer honger en al op mn carbs voor de dag.
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Brood is heerlijk, eet het elke dag.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja niks mis mee. Ik raak er alleen nooit vol van. Maar mn ei kan niet zonder brood
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zag net op Facebook van de sportschool waar ik train dat ze "mini docu" op hebben genomen. Wel grappig om te zien.


     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2014
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Wel motiverend om te zien!

    Body&fit zal blij zijn! :+
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Leuke product placement idd :lol: Ben benieuwd of ze gesponsord worden :D
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Godver wat praat die eerste gast irritant :p. Wel knap dat die Levi al na 1 jaar op t podium staat.
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Leuke korte docu. Enkel jammer dat hij abrupt stopt op het einde. Die man had nog wel wat te vertellen denk ik.
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja idd. Was net alsof dit een preview was. Ineens stopt het. Best jammer. Had wel meer willen weten.
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43

    Dat laatste had ik met squatten, eerste setje 100 waarbij ik echt het gevoel had alsof ik al op apegapen lag. Om vervolgens "gewoon" 140x8 te doen.....8)
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2014
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    140x08? Wow nice, tot hoe diep ga je? Maar verder wel herkenbaar idd.

    Na mijn vakantie ga ik een logboekje bijhouden op de sportschool. Ik probeer nu al veel lifts te filmen zodat ik direct feedback krijg, maar ik wil er ook naar toe dat ik bij ga houden hoe ik me voel, dingen die ik een beetje anders doe etc Zo hoop ik meer vat te krijgen op mijn prestaties en er voor te zorgen dat ik meer van die goed lopende sets pak.

    De overstap van krachtsport met een accent op bodybuilding naar powerliften bevalt mij echt super. Ik vind het echt veel leuker om naar meer concrete doelen te werken ipv voor grotere biceps, dikkere kuiten, bredere rug etc.
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wie van jullie doet hier aan crossfit of heeft er al eens aan gedaan? Even puur gewoon interesse. :)
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Onder parallel, maar niet met de billen op de kuiten, daar heb ik helaas de heupflexabiliteit en core niet voor :)

    Zodra ik volledig verlost ben van een heupblessure (die speelt zonder rekken en strekken nog wel eens op) zou ik mijn PR kunnen verbeteren, maar focus zal waarschijnlijk liggen op cardio. Dam to Dam komt er aan, die wil ik onder 1:30 lopen en ik ga weer cardio toevoegen aan de training. Dan komt er weinig van PR's verbreken :p

    "Crossfit, the new doping freakshow?" :+

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2014
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    [​IMG]

    Sorry moest ik even posten :+
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Er wordt hierboven mij wel belachelijk gedaan maar het heeft zeker wel iets. Vooral het werken in teamverband is gewoon tof. Als je een goede trainer hebt kan je toffe sessies hebben.

    Ik heb een paar keer meegedaan, maar toch is het niks voor mij:

    - veel te blessuregevoelig: Er wordt veel gesmeten, geropt etc. Zonder dat er veel op techniek wordt gelet.
    - ik kende mijn grenzen niet en kwam elke keer ziek, zwak en misselijk van de training
    - het idee dat dit vooral heel veel doet voor een te gekke conditie en daarna pas voor kracht en daarna pas voor massaopbouw (al gaan kracht en massa natuurlijk altijd deels samen).
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou dat kipping is toch echt nonsense
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Punt 1 vat alles al samen. Er zullen uiteraard een hoop serieuze mensen zijn, maar het is tegenwoordig zo'n hype wat als "gezond" wordt afgedaan met als referentiekader de CrossFit Games. Dit terwijl de top van de crossfitters het godsganse jaar aan de HGH, insuline en test. zit. Ja, lekker gezond.

    Het gebrek aan techniek is bij fitness nog wel op te vangen, maar zodra je bodyweight oefeningen gaat combineren met een beroerde techniek gaat het geheid mis.
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dan verschilt dat blijkbaar erg per gym, een vriend van mij doet nu een half jaar aan crossfit en is daar zeer tevreden over. Er wordt constant gehamerd op de juiste techniek, hij krijgt zelfs extra 1 op 1 begeleiding op de mobiliteit van zijn schouders beter te krijgen.

    Ik zit ook wel eens te denken om het eens een half jaar te doen, explosiviteit en bodyweight training trekt mij wel aangezien dat goed aansluit bij mijn hobby (Volleybal).

    Beunhazen als instructeurs zijn overal in elke sport wel te vinden. Wees zelf vooral kritisch naar je eigen techniek en uitvoeren als je twijfelt over de instructeurs.
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik zie crossfit echt als een hype die over twee-drie jaar weer over is. Als je kijkt wie het allemaal doet zegt eigenlijk al genoeg. Van 12 jaar tot 70 jaar. Van 45kg tot 140kg vet. Het enige wat mij zou trekken is het wedstrijd gevoel, langer doorgaan dan een ander.
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dit vind ik dan echt zo'n non argument.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina