1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Thanks, komt volgensmij door de angle.

    Thanks, hoezo niet?

    Thanks, ik denk iets van 178, 79kg, vet% weet ik niet precies.

    Thanks!

    Ik doe Push/Pull/Legs(/P/P/L/x), dus ik pak mijn schouders op de dagen dat ik ze al gebruik. Front delts bij push, rear dealts bij pull en side doe ik bij een van de twee. Voor front doe ik seated DB OHP, sides doe ik lateral raises, rear delts reversed flys. Goede form zodat ik de spier goed aanspan.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je ziet dan wel direct wat een laag vet% met je doet. Ik heb dezelfde lengte en ben een kleine 10kg zwaarder. Je lijkt echter een stuk groter op deze foto. Veel kracht moeten inleveren?
     
  3. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat heb dus ook een beetje. Heb alles een beetje op internet uitgevogelt en dan gaan er wel eens dingen fout. Begon op 77 kilo vorig jaar in de zomer, ben 1.78M. Bulken in de winter en woog op mn max 87.5. echt veel vet bijgekomen wat echt zonde is geweest. T-shirts moest ik van M naar L en iedereen vond me breed geworden. Maar had eigenlijk ook een dikke pens gekregen maar vond het zelf nog wel mee vallen dacht ik. Ik ging in maart cutten. Tot op de dag van vandaag en weeg nu 76 kilo. Minder dus dan me start gewicht en t-shirts ondertussen weer in M. Maar wel duidelijke sixpack als ik hem aanspan en de overige spieren die er smooth uitzien.

    Gelukkig zien mensen het wel als ik in me blote bast op het strand loop want soms heb je het idee dat niemand het ziet dat je er wel hard mee bezig ben. Heb wel een hoop geleerd en ga nu korte periodes bulken en cutten. Want heb sinds maart nergens meer progressie ingeboekt. Ben nu 2 weken op vakantie en dan kan de bulk beginnen.

    Het is een lang verhaal geworden, hoop dat het nog redelijk interressant is om te lezen. Ben maar een noob die er wel serieus mee bezig is geweest maar veel beginnersfouten heb gemaakt. Nu kunnen we echt gaan beginnen !!!
     
  5. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Denk dat je in ieder geval meer voor jezelf moet gaan trainen. Niet of mensen het zien oid.
     
    UpInSmoke0611, Reckuuza en Gdzr vinden dit leuk.
  6. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Wil eigenlijk wel een keer PWO proberen maar kan zó niet kiezen. Ik koop eigenlijk nooit zomaar iets zonder het eerst te vragen dus hierbij: heeft iemand wel eens unstoppable gebruikt en hoe was het?
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    In mijn ervaring is een goede kop koffie (of een caffeïne pil) een prima pwo. Zou eerder geld uitgeven aan betere voeding of andere sups.

    Ik heb trouwens ook een voedingsschema van die Victor Mooren gekocht, want was wel nieuwsgierig. Hij maakt er (zeker voor 30 euro) aardig wat werk van en lijkt goed in elkaar te zitten.
     
  8. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Kan iemand mij uitleggen waarom de verhouding macro's/kcals niet klopt in de app "MijnEetmeter"? Mijn stats voor vandaag zijn:

    52.7gr vet = 474,3kc
    193.3gr carbs = 773,2kc
    152.5gr eiwtit = 610kc
    ----------------------------
    Totaal = 1857.5kc

    De app geeft echter 1935kc aan. Wat veroorzaakt dit verschil?

    Thanks.
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Het feit dat je app niet uitgaat van 9 kcal per gram vet, maar een andere verhouding? (Of 4 kcal. per carbs/eiwit)
     
  10. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Hebben jullie wat recepten of een link ernaar voor gezond en lowcarb/lowfat avondeten die ook meteen beetje budgetvriendelijk zijn?
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  12. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Geen idee, maar vind het raar. Ik zal eens andere apps checken.

    Ga naar de markt! Groente en fruit tegen zeer scherpe prijzen. Dit in combinatie met 3 kilo kipgehakt voor 10 euro bij de slager levert bij ons thuis dagelijks lekkere lowcarb/lowfat maaltijden op :).
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Bij Body en Fitshop creatine besteld monohydraat. Ga ik vanaf aankomende maandag gebruiker.
    Heb alleen nog 2 vraagjes.
    Ik heb gelezen dat het beste is dat je het 6 weken gebruikt, dan 6 weken niet enz. Maar ik lees ook over oplaadfases enz. Wat is het beste? Gewoon rond de 5g per dag voor de training of de eerste 5 dagen 20g?

    En moet ik het ook pakken op niet trainingsdagen? Dus gewoon elke dag of alleen op de dagen dat ik train?
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ga even naar examine.com en zoek daar creatine op. Alle info die je nodig hebt.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Thanks, veel info te vinden op internet. Alleen altijd bagger dat het verschillende info is...
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoofdreden dat ik voornamelijk voor kracht ben gaan trainen. Ik werd een beetje moe van het uiterlijk vertoon. Ik wil nu met een redelijk laag vet% zo sterk mogelijk worden. Dat geeft mij iig veel meer voldoening.
     
  17. da_ruub

    da_ruub Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    320
    Waar op het web kan ik meer info mbt. gezonde voeding en een soort van voedingsschema maken? Ik wil graag gaan berekenen wat voor mijn lengt/gewicht/vetpercentage de juiste hoeveelheid kwa inname is en hoe ik dit het beste over de dag kan spreiden.
     
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Dat had ik in het begin ook. En nu ik gespierder begin te worden word ik opeens mega self-conscious. 'Oh dit is niet goed en dit niet. FML genetics bla bla bla'. Probeer er tegenin te gaan maar opeens storen heel veel dingetjes mezelf waar ik niet tevreden mee ben.
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ben een fan van http://simplesciencefitness.com/ daar worden de basics heel goed uitgelegd. Vervolgens even zo'n excel template zoeken (googlen op voedingsschema excel template oid, staan op die bodybuilding fora) en die gaan invullen.

    Examine is de meest betrouwbare bron die je op internet gaat vinden.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik doe dat hybride ding wat hier tijdje terug werd gepost van Brandon Campbell. Bevalt me prima, ik weeg echt niks (66kg nu) en wil gewoon sterk zijn met low weight. Kga volgende week mn DL maxen, kijken waar ik nu zit. Kan met gemak 4x3x130 dus ben benieuwd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina