1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Heb sinds 2/3 maanden last van veel bultjes op m'n schouders. Iemand enig idee waar dit door komt? Heb een maandje unstoppable preworkout gebruikt maar ook niet meer. Gebruik inmiddels ook geen creatine of whey meer.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    bultjes of echt pukkeltjes? Mijn vriendin, die sinds een tijdje fanatiek aan powerliften doet, heeft sinds haar eiwitrijke dieet ook meer last gekregen. Ze heeft nu haar lactose inname wat terug geschroefd en dat lijkt te helpen.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is XXL ook met aspartaam/acesulfaam-k gezoet? Want dat is de reden dat ik die b&f whey kocht, want die had een stevia gezoete
     
  4. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Bultjes wel. Het is sinds ik gestopt ben met eiwit wel een stuk minder rood en fel maar 't is nog steeds vrij duidelijk...
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Met sucralose. Ik weet eerlijk gezegd niet zeker hoe goed/slecht dat is.

    Lastig, beetje moeilijk beoordelen vanaf een forum.
     
  6. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ja snap ik hoor. Kan wel een pic plaatsen maar blijft lastig beoordelen.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ook een pic gaat niet heel veel helpen. Wat je kan proberen is een bepaald voedingsmiddel een week of twee laten staan. Dus bijvoorbeeld: twee weken geen rundvlees, daarna twee weken geen varkensvlees, twee weken geen melkproducten, twee weken geen shakes en ga zo maar door. Net zo lang totdat je het voedingsmiddel hebt gevonden wat de oorzaak is. Maar dat is nog geen garantie helaas.
     
  8. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Vervelende situatie Nerrion. Ik heb er zelf ook lang last van gehad. De oplossing bij mij was het schrappen van (te veel) zuivel. Mijn huid kan er niet mee overweg.

    Misschien het proberen waard?
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Haha, nee, die discussie is al te vaak gevoerd :D
     
    Gdzr vindt dit leuk.
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb er ook last van als ik teveel zuivel binnen krijg. Dus nu nog maar 300ml melk en 250gr kwark per dag en nergens last van.
     
  12. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    500gr kwark, 300ml melk, en één isolaat shake per dag. Nog nergens last van. Had altijd wel puistjes op mn rug maar is iig niet erger geworden..

    Sidenote; maak nu weer lekker gains met squat, zit nu op 5x5 82,5kg. Ongeveer 2,5kg per week erbij pakken nu.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik had hier wel wat meer discussie verwacht mbt de eiwitten van B&F. Of koopt niemand zijn eiwitten daar? Als het goed is is B&F gisteren met een formele respons gekomen. Zo even checken op de forums :)
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Is die groep van dat onderzoek nog open? Want ik kan er niet meer in.
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Waar kan ik de publicatie lezen?
     
  16. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ik heb er niet zoveel aan aangezien ik alleen isolaat neem en wissel tussen B&F/XXL en powersupplements.

    Daarbij hebben XXL en Powersupplements mijn voorkeur, zeker voor wat betreft de caseine.
     
  17. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er peeps hier die aan Freeletics doen?
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik woon inmiddels 3 maanden in Sri Lanka en doe eigenlijk amper wat aan sporten, want gym met A/C is al gauw 50+ euro per maand (dat heb ik niet over) en hardlopen is zelfs om 8uur niet te doen door de hitte (plus ik heb er niets mee). Sinds kort ken ik iemand met een zwembad dus ik hoop daar een beetje cardio mee te doen, maar ik merk dat ik echt ontzettend ben afgevallen en kracht ben verloren. 2x Delhi Belly heeft ook niet geholpen.

    Vanwege een gescheurde kruisband ooit begonnen met fitness en redelijk fit geraakt. Had nooit echt het idee dat mijn armen/schouders breed waren, maar ik merk nu wel echt een gigantisch verschil, al is het maar met opstropen van overhemd mouwen. Benen ook totaal niet in een goede conditie, veel spiermassa kwijt in bovenbenen. Maar gek genoeg voel ik me wel stabiel in mijn knieën.

    Probleem is alleen een beetje dat het qua eten en sporten dus vrij moeilijk is om weer te gaan 'gainen'. Bovendien ga ik erna 3 maanden reizen door Zuid-Azië, dus zou ik het waarschijnlijk toch weer kwijtraken. Als ik in Mei terug ben in Nederland echt flink gaan vlammen is het plan. Ook al vind ik er eigenlijk geen flikker aan, maar het is toch nodig om te kunnen sporten met mijn knieën. Plus dat slappe gevoel is ook helemaal niets. Echt klote gewoon.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik.
    Wat is de uitslag van het onderzoek dan?
     
  20. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik ben ook wel benieuwd naar dat rapport. Je geeft aan die te hebben: kan je die hier uploaden of evt. in een pm sturen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina