1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ook zeer geïnteresseerd aangezien ik laatst 2kg heb gekocht bij B&F :p.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    samenvatting is te lezen op pagina 145, niet voldoende?
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ja dus dat het eiwitgehalte minder is dan op de verpakking staat weergegeven? Dat is toch niet zo verwonderlijk. Daarnaast is de populairste eiwit van Bodyfitshop (Whey Perfection) bij lange na niet sws pure eiwit. Anders lag de prijs wel ff wat hoger.
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Maar je koopt hem omdat je moet geloven dat er 78% in zit. Wat dus niet het geval is. Een fout marge van 13% vind ik nogal veel. Heb zelf nu whey van Bodylab, en ben daar ook tevreden over!
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gebruik altijd whey perfection en ook verschillende mass gainers van b&f. Maar als het label van de whey perfection zoveel afwijkt vertrouw ik de rest ook niet echt meer.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ja true, 13% is nogal veel. Maar elk merk heeft wel een afwijking, en je betaalt bij de andere producten ook voor een deel mee aan het merk zelf. Sowieso is de eiwitindustrie gigantisch dus afwijkingen zijn niet verwonderlijk. Maar wel goed dat het eens onder de loep wordt genomen. Kevf, wat waren die reacties van Bodyfitshop dan?
     
  7. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Nope, dus als het effe kan :D

    Ik kan het er wel mee doen hoor, maar als je toch over dat rapport beschikt... kleine moeite toch?
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    mensen mogen mij een pm sturen met hun emailadres voor het rapport :)

    @ hierboven: 13% is gewoon ontzettend veel. Als je de reply op 145 goed leest zie je dat er ook meer op aan te merken is. Een verhoogd gehalte van Glycine wat duidt op zogenaamde aminospiking. Dit zorgt er voor dat je een hogere waarde krijgt, terwijl je aan glycine niks hebt. Er mag max 1,4% in zitten. Als je die 3% punt ook nog eens aftrekt kom je op 20% verschil tov wat op het label staat, dat vind ik fors.

    De sheet van xxl komt netjes overeen met hun eerdere labresultaten.

    toch is er genoeg aan te merken op de test. De batchnummers zijn niet bekend, het is onduidelijk welke medewerker de test heeft gedaan etc. Iaw het voldoet niet aan de wetenschappelijke voorwaarden die aan een dergelijke test worden gesteld.
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Als ik dan toch iets moet aanmerken dan is het het feit dat Whey Isolaat en Hydolisaat niet is meegenomen.
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Er is ook maar 1 sample getest. Ipv 5 en daar de gemiddeldes van genomen.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Is dus gewoon een kulonderzoek?
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    kulonderzoek gaat wat ver. Voor mij bevestigt het alleen maar mijn vermoeden, dus voor mij een prima onderzoek.
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Het is gewoon een prima onderzoek, alleen om echt 99% zeker ervan te zijn dat elke batch van B&F zo is, kun je nu dus niet doen. omdat er maar 1 batch gecontroleerd is. Het is dus niet echt wetenschappelijk verantwoord, maar voor mij zegt het idd ook al genoeg. En al helemaal als je ziet hoe B&F nu op dbb.com aan het werken is.
     
  14. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik maak deze potten op en dan haal ik daar niks meer. Nu vertrouw ik het ook gewoon niet meer.
     
    Gdzr vindt dit leuk.
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Een niet wetenschappelijk verantwoord onderzoek vind ik niet een prima onderzoek. Kul ook weer niet, maar ik snap t.
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Je kan er gewoon zelf je conclusies aan hangen! Ik ben nu tevreden over XXL en Bodylab en zal daar ook mijn producten blijven bestellen.
     
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Lol ik cut nu twee weken met 2200kcal op rustdagen, zorg dat ik ongeveer 150gr protein binnenkrijg. Op trainingsdagen eet ik 3000kcal.


    Ben in twee weken van 73kg naar 75kg gegaan? En echt accuraat gewogen op dezelfde momenten. Wtffff
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    En hoe zie je het in de spiegel?
     
  19. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik lijk gewoon exact hetzelfde.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoeveel carbs dan? 2200 met 300carbs zal niet veel helpen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina