1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Netjes, woensdag heb ik mn tentamens af. Als het goed is heb ik alles gehaald en heb ik twee maanden vrij. Dan ga ik echt diehard trainen.

    Gisteren ook weer gedeadlift na een maand. Van 120 naar 100kg gezakt. Maargoed dat niveau zal ik zo weer oppikken.
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Vraagje:
    Ik krijg het niet voor elkaar fatsoenlijk te squaten. Deadline gaat wel bijzonder prima.

    Kan ik t gebrek aan squaten opvangen met legpress/deadline of mis ik dan veel?
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dan mis je veel ;)

    Er is op youtube een hele serie van Squat RX over hoe je moet squatten. Die is zeker de moeite waard.

    Deze vond ik ook erg goed:



    Mijn training is echt helemaal na zijn grootje. In de vakantie klachten aan mijn linkerschouder gekregen die waarschijnlijk door het vele computeren/drukte op werk komen. Klachten werden alleen maar erger en erger. Steeds minder getraind en de laatste weken alleen nog maar cardio. De pijn begint eindelijk wat minder te worden. Waarschijnlijk een ontsteking in 1 van de rotatorcuff spieren, maar een goede diagnose heb ik nog steeds niet gehad :mad: Pas maandag is de dokter er weer.

    Baal als een stekker. Wilde meedoen aan een wedstrijd in mei, maar ben nu al blij als ik überhaupt weer kan sporten....
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Balen kevf! Wat je ook doet; stel de cortisolspuit zo lang mogelijk uit, daar heb je namelijk geen reet aan.

    Maar ik gok dat je dat wel wist ;)
     
    Kevf vindt dit leuk.
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Klopt, ik weet onderhand aardig wat van het hele gebied rondom de schouder, van het acromion tot de infraspinatus en wat impingement is. :+

    Die spuit kan mij echt gestolen worden. Mijn HA wil hem wel zetten. Het is een tijdelijke oplossing die daarnaast ook nog eens weefsel afbreekt in het gebied. Bijna iedereen heeft nadat het is uitgewerkt weer klachten. Daarnaast wil ik eerst een foto. Een cortisolspuit werkt ook nog eens alleen bij een ontsteking. Maar er kan nog veel meer met het gewricht aan de hand zijn: botsplinters, deels afgescheurde pezen dan wel spieren etc. Dan heeft een spuit al helemaal geen nut.

    Helaas werkt niet trainen het beste. Zelfs alleen benen trainen werkt niet, je zet je dan toch steeds schrap. Nu 7 weken aan klachten verder en 2,5 weken helemaal niet getraind. Ik plak er nog iig 1 week tegenaan.

    Wat ik sowieso anders ga doen: veel meer tijd besteden aan het opwarmen van mijn schouders, ook bij low bar.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    livestream van een toffe raw meet (Unity). Dan Green komt zo. Kwaliteit is wel kut

     
  9. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Page is kaput.
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik heb begin van de week een kwartiertje mijn buikspieren getraind, flink. Lang niet gedaan, ik heb er nog spierpijn van. Alleen nu klopt/trilt mijn buik aan de rechterkant, beetje als een hartslag zeg maar. Af en toe. Kan dat komen door mijn training? Leek mij het meest logisch, maar nog nooit eerder last van gehad.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk het wel, ik heb het ook soms namelijk. Gisteren zwaar gesquat en vandaag trilt m'n bovenbeen ook zo nu en dan en dat voelt inderdaad als een hartslag. :+

    Gisteren dus weer voor het eerst zwaarder gesquat (70kg) en ik kan m'n knie amper buigen, want er schiet weer direct een enorme steek in. Echt het gevoel alsof er iets verkeerd zit ergens, het gevoel alsof er een naald zit die onder in je knie prikt als ik 'm buig.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Verdorie man. Ik probeer al sinds december die Adidas Power Perfect II te krijgen. Eerst op Wiggle besteld, nooit gehad. Toen op Amazon.de, nooit gehad. Wat is er met die schoenen man.. Nu bol.com maar proberen
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Is er geen deel 9 :+ ?
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
  15. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Ik ben gister voor het eerst meegeweest naar de sportschool. Ik ga denk ik eerst een maand abbo nemen.
    Mijn grootste doel is mezelf kunnen optrekken, want dat lukte echt totaal niet, alleen toen ik dat steuntje op iets van 35 kg had staan :+

    Welke oefeningen/schema met gewichten raden jullie aan voor full body workout? Ik heb nl nu gewoon gedaan wat m'n vriendin deed, omdat ik al die apparaten nog nooit eerder had gezien :+
    Daarnaast wil ik m'n armen extra trainen zodat die sterker worden.
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Tom Purvis is een regelrechte eindbaas;



    Check de rest van zijn video's maar eens :)
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2015
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Starting Strength, 5x5, Jason's Blaha's schema, Johny Candito zijn beginnerschema, Greyskull etc. Oefeningen: bankdrukken, squatten, overhead press, deadliften etc. Niet in machines gaan hangen. Voorbeeldje van twee dames die ook zo trainen

    http://www.basebodybabes.com/#

    En waarom deze thread nog niet dicht is...
     
    Scarlett vindt dit leuk.
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    XD

    EINDELIJK mn Adidas Power Perfects binnen (2 maanden en 3 webshops verder)... Deze week gedeload dus kon even wennen eraan. Grootste verschil is echt stabiliteit. Je voelt gewoon hoe je met je hele voet drukt ipv de bal of de hiel van je voet. Zoveel lekkerder. Weet niet of ik eerder dept haal nu eigenlijk. Maar haal ik sowieso ook in mn working sets met mn zaalvoetbalschoenen.

    En waarom deze thread nog niet dicht is...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina