1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Het heet toch ook No Explode :+
    edit: Dyonko je hebt gelijk.
    Jeeeeezuusss die Whey Isolaat van Bodyenfitshop is met water echt niet te zuipen.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2013
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Had me ingeschreven bij de sportschool om een beetje te spinnen om fit te blijven. Af en toe wat gewichtjes pakken maar geen zin in schema's en alles.

    Zit nu in week 7/8 en begin wel een beetje verslaafd te raken aan de sportschool. Had eerst een schema(toch maar wel met een schema begonnen) om Full body te trainen 2x in de week maar merk dat ik toch wel snel 3 a 4x ga en heb nu een specifieker schema gevraagd bij de sportschool.

    En nu ook nog eens Whey Perfection besteld. Had echt niet van te voren verwacht dat ik er zo bezig mee zou zijn.

    Lastige is eigenlijk dat ik 1x in de week wil spinnen en om de week ongeveer 1x zaalvoetbal. Dan is 3x krachttraining echt maximaal omdat ik gewoon niet uit kom met me werk. Maar daar is weinig aan te doen. Wil ook een goede conditie houden.

    Heb af en toe na het trainen (vooral van me borst) dat ik gewoon heel me armen niet kan bewegen of ik word misselijk. Vorige week vrijdag kwam ik thuis en heb ik eerst 2,5 op me bed rustig gelegen om bij te komen. Daarna voelt het goed en de volgende dag heb ik lekkere spierpijn. Heb ik teveel gedaan als ik misselijk word of hoort het er een beetje bij?
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Dat misselijk is gewoon een teken dat je te weinig eet. Heb een keer miser gegeten en bij het deadliften ging bijna he lampje uit.
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Met andere woorden: Wat eet je op een dag?
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hou het niet echt bij. Maar de meeste dagen:

    500 gram kwark met cruesli
    4-6 boterhammen, vaak met pindakaas
    2 stuks fruit, vaak appel en banaan
    Tussendoortjes zoals liga's stuk of 2x
    En dan me avondeten, rijst groente kip eet ik veel en pasta.

    Kan best zijn dat ik die dag te weinig had gegeten. Was eerder klaar met werken dus sporte op een ander moment van de dag. Het eten zal vast niet optimaal zijn maar ben daar ook nog niet mee bezig geweest. Nu ik met whey ga beginnen zal ik ook even op internet naar een juist eetpatroon gaan kijken.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Told you so :+
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Hoeveel water drinken jullie per dag?
    Ik heb vandaag (6:30u op), al 8 flessen Spa Reine op van 0,75l. Vanavond gaan er sowieso nog 2/3 doorheen. Dat is 11 flessen, is 8,25 liter. Ik lees op het internet dat dit niet bepaald goed voor je is. Ik drink niet omdat het moet, maar meer omdat ik gewoon na 40min alweer behoefte heb aan water zuipen. En die fles is gewoon zo weg. Merk de laatste tijd dat ik gewoon 2 en soms 3x uit mn nest moet om te plassen, en daarna drink ik nog 1 a 2 slokjes uit de fles die naast mn bed staat. Ik val na 1sec meteen weer in slaap, maar toch. Zuip het ook gewoon vaak om mn behoefte aan eten te stillen.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2013
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Best baas:

    http://www.xxlnutrition.nl/noten

    Bij XXL kun je nu ook noten bestellen. Binnenkort ook als samples bij je bestelling verkrijgbaar. Hopelijk gaat Body&Fitshop dat ook doen. Ik zat toevallig gisteren nog over zoiets na te denken.

    Ik heb trouwens zaterdag ongeroosterde ongezouten amandelen op de markt gekocht (lees: mijn moeder heeft voor mij ongeroosterde ongezouten amandelen op de markt gekocht) en die rooster ik zelf in de pan. Echt meesterlijk is dat joh, ruikt en smaakt echt super lekker.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2013
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Dat is gewoonweg slecht voor je, indien je geen verhoogde zoutinname heb (ik neem aan dat je niet aan de zouttabletten zit?).

    @XXL noten: 200 gram Amandelen voor 3,50 8) ?
    Laatste keer dat ik die meenam op de markt zat ik op 4,50 voor een kilo.... :x

    Dat je je whey niet op de markt kan halen, oke, maar om nou je noten bij xxl te bestellen.

    Overigens heb ik weer eens bij powersupplements besteld, dit na gezeik en twijfels over B&F en de Caseine die niet op voorraad was bij XXL.

    Ben benieuwd.
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gezeik en twijfels over B&F?

    Maarre m'n ma zei ook dat amandelen echt duur waren. Prijs was ongeveer wel vergelijkbaar met die van XXL geloof ik.
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ja, nu 2 keer gehad dat er geen 100% caseine maar een flinke hoeveelheid isolaat in mijn caseine zat. Wordt dan wel prima en zonder gezeik opgelost, maar ben er wel klaar mee.
     
  12. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Waarom gaat mijn linkerarm niet vooruit? Ik geef m altijd extra aandacht en shit, maar pompt altijd veel minder op dan rechts. Maakt niet uit wat ik doe. Meer reps, minder reps.

    En ik fap niet eens veel meer.

    Serieus, wat kan ik hier aan doen?
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Momenteel sporten op een laag pitje gezet.. Eerst maar is van Gordelroos af komen. Vreselijke pijn. :mad:
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je rechter arm breken
     
  15. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk zal jij de enige zijn die ziet dat het niet gelijk is.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Nope. Ik zal wel minderen. :)
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hm ja dat verschil is idd wel goed merkbaar. Heb je geen compensatie gehad ofzo?
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Nieuwe pot, oude teruggestuurd.
    Wat ik zeg, de service is verder wel prima, ze moeten natuurlijk ergens compenseren.

    Kwaliteit van de Whey is ook anders in vergelijking met XXL.
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Beter of slechter?

    Vind het trouwens wel raar dat je dan de oude pot moet terugsturen. Ze willen misschien iets van bewijs hebben, maar het zou netjes zijn als je die pot gewoon mocht houden en dat je een nieuwe krijgt met een paar samples en een shakebeker erbij ofzo. Ik dacht trouwens wel dat Caseïne veel duurder was, maar dat is toch niet zo.
     
  20. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    gisteren een pak havermout gekocht. probeerde vanmorgen een kom havermoutpap, maar droog is het echt niet te vreten. ik had me maar een pot bosvruchten gekocht en een handjevol gemengd met de havermoutpap, smaakt verrassend goed.

    hoe eten jullie je havermout?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina