1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Tja wat is sporten?

    Ik ken genoeg meisjes/vrouwen die 2km hardlopen en dan al intensief hebben getraind.


    No offense. But offensive <3
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Cool story bro
     
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Bedoel daar natuurlijk mee dat het er dan aan ligt wat ze doet en wat haar doel is..


    Eiwitten bouwen ook spierweefsel op. Maar denk dat meeste meisjes echt geen extra supplementen nodig hebben als ze er alleen goed uit willen zien?
     
  4. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.587
    ben trouwens 4kg afgevallen tot nu toe ;D
    had me bij m'n ouders thuis gewogen en ben echt best wel een beetje trots, vooral omdat afvallen niet m'n belangrijkste doel is
    (dus vind ik dat ik morgen niet m'n benen hoef te trainen, aangezien ik vandaag door m'n spierpijn heen heb gesport en nu nog meer spierpijn heb bij m'n kuiten... had ergens gelezen dat door spierpijn heen trainen ervoor zorgt dat je minder last krijgt, nou niet dus :+)

    ik zie het resultaat overigens nog helemaal niet XP
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2013
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Afvallen zie je nooit bij jezelf. Je blijft er dik uit zien in de spiegel. Heel raar is dat.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    :lol:
    Fuck gewicht, je vetpercentage is all that matters!
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja maar die kan je niet iedere week meten. Gelukkig kom ik momenteel alleen maar aan. :)
     
  8. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan moet je minder eten dikzak.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij heb je het niet goed gelezen.
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben ingeschreven bij een sportschool met een cheap één keer per week abbo en wil daarom thuis ook kunnen trainen.
    Heeft er iemand tips voor gewichtvervangers (dumbbelvervangers)?
    Weet er iemand om het mogelijk is goedkoop zo'n stang te vinden die je tussen je deur hangt? (weet de juiste zoekterm niet..)

    Thank you.
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Mijn ervaring is dat thuis sporten niet werkt. Het beste is gewoon de sportschool, met goede apparatuur en een goede sfeer. Zo'n cheap abonnement klinkt leuk en is vast heel goedkoop, maar je bereikt veel sneller en beter resultaat als je wat meer betaald en gewoon 3 of 4x per week naar de sportschool gaat. Dan ben je relatief nog minder kwijt ook.
     
  14. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Scooby <3

    En ik zou geen stang tussen je deur doen. Kans is echt 1 op 3 dat je een keer gigantisch op je bek gaat. Ik heb een stevig stuk rondhout gekocht en twee stukken touw getwijnd gewoon Albert Heijn touw, de breekkracht is 50kg. Als je dat dan twee keer twijnt is dat 200kg. En dan moet je dat ophangen en om de steel knopen.

    Verder heb ik 2x 15kg aan schijven. Die gooi ik bijvoorbeeld dan allemaal in een rugzak. Kan je ook weer allerlei oefeningen mee doen.

    Niet iedereen kan 3-4x naar de sportschool. Ligt dan ook aan je prioriteiten en je doel.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2013
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Thanks :)

    Ik heb niks aan gewichten thuis, zojuist al aan 7 kilo stenen in een emmer gegooif maar dat wordt hem niet helemaal :+ Ik probeer mijn rugtas wel wat op te vullen ;)
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, maar thuis trainen werkt voor geen ene meter..
    Ik ga 3x in de week naar de sportschool. Probeer tijd te maken voor 3x in de week mits je het geld hebt.
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Emmer met stenen lijkt me niet echt ideaal 8). Meestal is de meerprijs van onbeperkt sporten best laag, zou het toch overwegen.
     
  18. RobertvD

    RobertvD Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Basic-Fit, 15,95 kan je onbeperkt sporten..
    Daar zit ik in ieder geval en dat bevalt me prima, moet je wel het geluk hebben dat ze een vestiging in de buurt hebben natuurlijk ;-)
     
  19. RobertvD

    RobertvD Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje. Ik lees overal dat je na een training altijd goed rust moet houden, maar betekent dit dus eigenlijk ook dat het nooit goed is om 2 dagen achter elkaar te sporten? Je dus eigenlijk altijd om de dag moet gaan trainen?
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Je kan wel 2 dagen achter elkaar sporten, maar dan moet je niet dezelfde spieren trainen. Bijv:
    Ma - Onderlichaam
    Di - Bovenlichaam
    Wo Rust
    Do Onder
    Vr boven
    Za & Zo rust.

    Moet je gewoon even kijken naar een splitschema.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina