1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Meer sporten.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Balans vinden.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik was maandag op een verjaardag en er lag een bakje met walnoten met een briefje erin: "ALLEEN VOOR GIORGIO"

    Misschien kan je een beetje incalculeren hoeveel rommel je eet dan? Dat je niet over je macros gaat, als je die telt
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    IIFYM
     
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Thanks voor de reacties. Ik ga me eens verdiepen in "macro's" en IIFYM :).
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2014
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Gooien jullie wel eens rauwe spinazie bij de smoothie (bijv. mango en banaan) + water?
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja lekker
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Voor zover ik weet is het ook een fabeltje dat je spinazie (groente) niet mag combineren met fruit. Ik doe dit namelijk al een tijdje en opeens roepen allemaal mensen dat dat slecht voor je zou zijn...
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Onzin. Het enige wat je niet mag doen met spinazie is het opwarmen in de magnetron. Voor de rest ga je gang!
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja, hoor allemaal gebrabbel over gisting in je maag, maar dat lijkt me ook een fabeltje.
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    k*tsamme 8) Vorige week onderrug teveel belast op woensdag, maar ineens sinds zaterdag f*cked up, kan nog steeds niet lopen of wat dan ook. Rugspier naast ruggengraat aan de linkerkant staat helemaal strak, is wel 3x zo dik dan aan de rechterkant.

    Zal es kijken wanneer de manueel therapeut er is. Hopelijk kan ie alles even goed los trekken. Dit schiet niet op 8)
     
  12. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Dat is toch al lang achterhaald?
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Jup, pure onzin.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Auch. Succes man
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Linkje?
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Spinazie

     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik wil er misschien ook aan beginnen, aan de stronglift 5x5. Klopt het dat er totaal geen cardio bij zit? Dat is apart toch? Ik wil ook voornamelijk m'n vetjes kwijt. Sinds ik niet meer 3x intensief voetbal in de week en nu ook amper cardio doe, is het er niet beter op geworden. Armen en borst hebben wel zeker progressie geboekt. Maar is stronglift 5x5 ook goed voor vetverbranding? De site zegt natuurlijk wel, maar of je dat altijd moet vertrouwen.. :+

    Ik wil inderdaad ook meer focussen op eten. Zie vaak artikelen op websites waar alles berekend wordt en hele scheikundige reacties etc etc, maar dat gaat me wat ver. Ik probeer al geen tussendoortjes meer te eten, meer water te drinken i.p.v. andere dingen, ik drink amper alcohol (nu wel een kater), amper chips etc, meestal kipfilet op d'n broodjes en eet gewoon compleet en goed voedsel (niet gefocust op 'gezond', maar wel altijd complete flinke maaltijden). Moet je voor resultaat echt aan de walnoten en dat soort prut? :+
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2014
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Flinke maaltijden is niet persé goed.
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Stronglifst is vooral gericht op kracht ontwikkelen. Zware gewichten tillen is uiteraard ook goed voor verbranding. Aanvullen met cardio op trainingsdagen zal misschien wat tegenvallen vanwege het squaten, maar zou je gewoon op trainingsdagen kunnen doen.

    M.b.t. eten is het heel simpel, verbrand je meer dan je binnen krijgt dan val je af. Als je dat niet wilt bij houden is het wat lastiger. Dan zou je ongeveer hetzelfde moeten eten en als je dan niet afvalt minder gaan eten.... bij houden is iig makkelijker. Gebruik zelf Myfitnesspal en daar hoef je verder weinig aan te doen. Alle producten staan er al in dus alleen kwestie van intikken.
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Het helpt in ieder geval veel om ook kennis van voeding te hebben, klakkeloos een eetschema volgen werkt voor mij niet. Met de juiste kennis van wat voeding nou met je doet kan ik veel beter schakelen tussen verschillende producten. Ik ben nu het boek van Kris Verburgh ' de voedsel zandloper' aan het lezen, erg nuttig :)

    http://www.voedselzandloper.com/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina