1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ik wil gewoon weer naar de gym man VERDOMME
     
    Grave vindt dit leuk.
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ken Jeff wel maar ben niet bekend met de specifics van z'n programma. Link is
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
  4. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Kan de specifics niet echt zien daar.

    Denk dat zulke programma's prima zijn, en je kan thuis heel veel doen en bereiken. Maar op een gegeven moment ga je toch wel echt hogere gewichten en andere apparaten en dumbells nodig hebben om je muscle tissue voldoende af te breken en weer op te bouwen. Dus of naar de gym of een zeer uitgebreide home gym bouwen. Na een tijdje trainen kan je zelf ook gewoon goed bepalen welke oefeningen voor je werken en chill zijn, en welke niet. Zo doe ik bepaalde oefeningen gewoon niet omdat ik weet dat ik van dingen last ga krijgen.
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ja ik heb een uitgebreide homegym. Ik ben zelf heel enthousiast over de oefeningen. Op youtube vind je er ook duizenden van hem.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    DROP S PICCA VAN JE GYM DAN
     
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    [​IMG]
     
    Reckuuza en fredfenster vinden dit leuk.
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Haal een squat rack/bench press en een barbell.
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Barbell met benchmark press misschien, maar de oefeningen die je met een squat rack en bench press doet, kun je dus ook prima doen met wat ik heb. Bijvoorbeeld een squat op een been met twee zware dumbbels in je handen. Je gaat helemaal kapot man.

     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja dat is ook wel zo. Squat rack is wel makkelijker maybe. Mijne kun je ook gebruiken voor benchen dus dat is wel chill. (Heb al maanden niet aangeraakt though haha.) Hoe doe je nu chest?
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304


    Ben pas twee weken met zijn programma bezig. Oefeningen tot nu toe waren op dat bankje liggen en dan beide dumbbells omhoog houden en dan steeds 1 laten zakken.
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ben benieuwd naar je pecs straks, of je zo omstebeurt kan hubbahubba *drool*
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Thuis trainen is allemaal leuk en aardig idd, maar het is precies zoals Nerrion zegt. Gym is gewoon vele malen effectiever.

    Dus hup. Gooi hem weer open, met max aantal bezoekers per uur, en beetje indeling aanpassen zodat iedereen 1,5m van elkaar vandaan kan pompen. Zo moelijk is t toch niet?
     
    Grave vindt dit leuk.
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Los van waar je het doet, voor mij is dit programma tot nu toe het meest effectieve sporten dat ik ooit heb gedaan.
    En ik vind het echt heerlijk om alleen even een trap af te lopen om helemaal naar de klote te gaan.
    Mocht ik spullen niet hebben dan zullen die er komende tijd bij komen. Denk dat ik komende tijd voornamelijk gewichten nodig ga hebben.
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Het meest effectieve trainingsschema is het schema dat je volhoudt, net zoals het beste dieet is het dieet wat je kan volhouden. Lekker zo doorgaan dus. Mocht je de groei/kracht progressie zien stagneren kan je nog altijd dingen veranderen.
     
    Taab vindt dit leuk.
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.776
    Aangezien ik momenteel niet tennis of voetbal lig ik volledig stil. Ik kan echt niet de motivatie vinden om te gaan hardlopen etc. Gewichten zijn nooit iets voor mij geweest.

    Is een roeitrainer een beetje een goede manier om 'allround' fit te blijven? Ik weet dat 6x per week naar de gym gaan of iron man lopen beter is, maar ik moet wat.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    [​IMG]
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.776
    dude help me nou eens we helpen jou constant
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.776
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Als je niet gaat hardlopen, waarom zou je wel op die roeimachine gaan? Zijn wel mooie apparaten, maar om de lockdown door te komen beetje overkill. Ga gewoon toch 2-3x/wk hardlopen, of anders fietsen. En hang thuis een rekstok op voor pull-ups en doe wat planking oefeningen erbij.
     

Deel Deze Pagina