1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Basic fit bevriest vanaf mei de kosten, dus ik heb alleen over maart en april betaald. Hier in ruil voor bieden ze verschillende compensatie opties aan. 1 van die opties is je geld van die 2 maanden terug, dus bij basic kost het je iig niks.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Denken jullie dat ik mijn abbo met terugwerkende kracht nog kan opzeggen? Lijkt me wel toch?
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hier heeft de sportschool als optie om je abonnement te laten doorlopen, en de maanden waarin je niet hebt kunnen sporten worden gewoon als tegoed achter je nieuwe abonnement geplakt. Daardoor blijf je ze ook in deze tijd steunen, hebben ze zelf in het begin ook gewoon zo uitgesproken in een filmpje.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Ja maanden tegoed achter je nieuwe abonnement geplakt klinkt leuk, maar fok dat
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik heb een tijdje geleden mijn abbo opgezegd. Zat er echt al een lange tijd, maarja op een gegeven moment ga ik niet betalen terwijl ik niet naar de sportschool kan. En als ze dan in ieder geval mooie compensaties ervoor terug geven en laten zien dat ze denken aan de klanten... nee hoor. Naja dan kap ik er lekker mee succes ;).

    Sommige sportscholen boden/bieden spul (zoals dumbells, trainingsbankjes, bankdrukapparaten etc.) aan om te lenen, als compensatie. Dan doe je er als sportschool in ieder geval alles aan om je klanten een beetje tevreden te stellen. Maar dat deed de mijne in ieder geval niet. Ik moest denken aan compensaties als bartegoed of voedingsplan op een simpel pdfje haha. Doeiii!!!!
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2020
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Krijg net bericht dat de sportschool waar ik train. De apparatuur buiten op hun eigen terrein gaat neerzetten. Aangezien je wel buiten mag sporten met genoeg afstand. Aangezien ze zelf een groot buiten terrein hebben. Kleedkamers en het gebouw zelf blijft gesloten en ze werken met intekening, Max zoveel mensen per uur.

    goede oplossing, wel veel werk voor ze om alles elke dag naar buiten te brengen. Maar well done. Buiten sporten mag, dan maar zo oplossen
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    WELKE GYM
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    zou elke gym moeten doen. Ook gyms die geen eigen terrein hebben. Huur op industrie terrein een omheind plein af, zet je apparatuur daar neer. Probleem opgelost. Max zoveel mensen per uur. Laat trainers de handels schoonmaken tussendoor. Handen wassen. Zit je niemand in de weg en buiten sporten mag wel. Beetje creatief nadenken :D
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Niet echt een antw op mn vraag maar eens. In de binnenstad van Adam zijn dat soort oplossingen helaas wat lastiger.
     
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Sowieso tof om buiten te trainen bij goed weer. Mooie oplossing!
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    En NL schijnt weer een droge zomer te krijgen. Ideaal om buiten te trainen. Savonds spul afdekken met zijl. Weekend alles onder dak zetten. Moeten ze overal gewoon doen de komende zomermaanden. Ook in de steden zijn genoeg verlaten industriepleinen etc.
     
  12. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.757
    Ik wil je eigenlijk niet verbeteren als een pedante lul, maar ik wil ook niet dat je de rest van je leven denkt dat het Zijl is.
     
    Reckuuza, schijterwt en Jimmy J. vinden dit leuk.
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Verbeter hem dan gewoon niet als pedante lul, zeg maar zoals je nu doet, maar gewoon als de straight up grammer nazi die in ons allen schuilt. Lekker joh.
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    hihi
     
    Scarlett en Taab vinden dit leuk.
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    DAMN IT!
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Thx, ik waardeer het ;)
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Beter man! Zo kweek je ook goodwill als sportschool zijnde en doe je er iig zoveel mogelijk aan.
     
    Grave vindt dit leuk.
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hele chille oplossing, zoiets is hier helaas niet snel mogelijk.
     
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
  20. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Ondanks mijn opzegging, heb ik ook een mail ontvangen dat sportschool waar ik op zat overgaat op outdoor fitness op privéterrein. Zullen wel meer sportscholen gaan volgen dan.
     

Deel Deze Pagina