1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Bij mij helpt het om veel water te drinken, dat haalt die lichte hongerprikkel wel weg.

    Mijn onderhoud ligt grofweg rond de 3000 cal, best veel vergeleken met wat ik hier lees. Zit er nu ook 350/400 cal per dag onder, maar ben nog steeds aan het doorzoeken naar een strakker dieet. Vooral in de carbs kan ik nog snijden.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoe lang zijn jullie, hoeveel wegen jullie en bodyfat%?
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    1,84, 81, 18% (twee maanden terug)
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ik eet nu ongv dagelijks 3400kcal en t lukt me gewoon echt niet om te minderen. :'-(

    1.89, 83 en 15%
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    3400. Kan toch. Maar wat vreet je dan haha. Damn
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Dit is van vandaag:

    [​IMG]

    :'-(
     
  7. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.589
    j daarom was ik verbaasd dat ie op dat getal uitkwam. Ik weet niet hoe de methode heet, maar je moet dan je shirtje omhoog of uit doen en dan meten ze 4 punten.

    Ik denk dat ik dan tussen de 25 en 30% zit afgaande op die foto's, maar hoe kun je t dan heel nauwkeurig laten meten?

    Net trouwems mezelf gewogen voor het avondeten en ben blijkbaar 2kg afgevallen in iets minder dan een maand (waren wel 2 verschillende weegschalen though)
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Let niet teveel op die weegschaal. Meet regelmatig je armen buik etc. Maak notities. Hou de spiegel in de gaten. Eerste kilos gaan hard maar zijn grotendeels vocht en glycogeen
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Na het poepen ben ik ook 2kg lichter.
     
    Nerrion en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  10. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.589
    Hahahaha ja vind je t gek als je 3500 kcal per dag eet
     
    Nerrion en Reckuuza vinden dit leuk.
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waarom zou je het zo precies willen weten? Als je volgens die meter 40% vet hebt en je buikspieren zijn goed zichtbaar, waar ga je dan van uit? De meting waar jij op doelt is een huidplooimeting en kan nogal verschillen afhankelijk van hoe hard iemand knijpt, waar hij/zij je vast pakt etc.

    Gemakkelijker is: spiegel + plus weegschaal + centimeterlint. Je gewicht track je door een paar keer per week te wegen en daar het gemiddelde van te nemen. Met een lint kan je een paar plekken kiezen om te meten, maar iig om het dikste gedeelte rondom je buik (is de enige plek die ik doe), verder zou je kunnen meten om je bovenbeen (direct onder je bil), je bovenarmen etc. Zelf doe ik dat max 1x per week. Het kan dus best gebeuren dat als je net traint het gewicht toeneemt op de weegschaal maar de cm's omlaag gaan bij de 'probleemzones'. Dan zit je dus ook goed. Om dat nog eens te bevestigen heb je weer de spiegel :)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    schemaatje opgesteld voor de komende tijd op basis van RPE. Ben er onderhand wel achter dat computerwerk en low bar squatten ws niet samengaan. Mijn andere schouder werkt ook niet meer mee :'-(

    [​IMG]
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Heeft iemand hier een excel bestand om een voedingschema in te maken die ook onderaan de totalen bij elkaar optelt. Krijg alleen maar half functionele dingen tegen op het interwebs
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zelf eentje maken? Kan niet zo moeilijk zijn denk.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kevf vindt dit leuk.
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Het is alleen echt heel slecht geschreven. Inhoudelijk prima, maar kan die kerel geen normaal verhaal opbouwen?
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De site zelf scrollt bij mij ook van geen meter :)
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee bij mij ook echt niet, heb de tekst met moeite gekopieerd en in word geplakt
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Eigenlijk wat die nuchtere kerel van a workout routine ook vaak aanhaalt. Ik hou wel van die no nonsense approach, benaderen nog het meest de realiteit; niets is per definitie slecht (behalve waarschijnlijk trans fat, de uitzondering die de regel bevestigt zullen we maar zeggen:)) en begin al helemaal niet met "dieet regeltjes" maar gewoon een realistische kijk op voeding.
     

Deel Deze Pagina