1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Probeer cutten anders eens te combineren met Intermittent Fasting. Daardoor werd het voor mij echt een eitje. Er zaten dagen van 1700kcal tussen, echter als je pas tussen 12 en 2 begint met eten dan is dat prima te doen.
     
  2. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Oh ok, ja ik stop meestal als ik de vorm nog net goed kan.

    Ga trouwens toch de 5k run niet doen, vindt het toch niet zo verstandig gezien m'n conditie.
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Yup, train 's ochtends voor m'n werk. Dan BCAA shake tot 12 uur en dan uitgebreide lunch, top.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Doe sinds januari wendler 531. Vorige week moest ik 3+ 117.5kg squatten en de eerste keer gefailed op de 3e rep. Terwijl ik week ervoor 110 voor 8 pakte met 1 left in de tank. Ik blame de random feestdagen waardoor mn ritme verstoord was. Maar de overige 3 lifts gaan ok. Maar merk wel door het cutten een enorme kracht afname. Daarom maar gestopt met cutten en ga ik op onderhoud zitten en gewoon 2/3x cardioen per week. Vind niet zo leuk dat mn kracht, vooral bench en ohp afneemt.

    Heb ook enorme moeite nu met 2200kcal. Constant honger.
     
  5. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Als je gewoon op onderhoud, cut je ook een soort van. Duurt alleen een stuk langer. Lijkt mij alleen wel lekker dat je geen krachtafname hebt. Werkt voor mij altijd een stuk motiverender.
     
  6. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Als je het goed doet kan je ook beneden onderhoud krachtafname minimaliseren. Kan relatief zelfs toenemen (omdat je lichter wordt).

    Ik ga tot 27 juni (specifieke datum ja) door met hard cutten zodat ik dat vanaf dan nooit meer hoef te doen. Dan lekker zomervakantie vieren en elke dag trainen hoppaaaa
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja dat zou moeten kunnen. Echter is mn upper body als mn weakpoint. Kon 77.5 voor 3 benchen vorige week. Had eigenlijk 5 willen hebben. Dus ik ga weer cutten als ik weer puur high volume alleen ga doen. Voorlopig even kracht focussen. Wil die 100bp kunnen eind dit jaar.
     
    PineaPPle JOE vindt dit leuk.
  8. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Train dan door totdat je ruim over de 100 bent. Laat zeggen 110 en ga dan cutten?

    Ik doe het andersom. Ik cut nu nog anderhalve maand zodat ik rond de 10% kom te hangen en dan ga ik vanaf daarna gewoon mega clean bulken zodat ik ook nooit meer hoef te cutten.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja precies. Dat ben ik van plan inderdaad.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat doen jullie eigenlijk om de proteïne intake hoog te houden tijdens het cutten? Ik worstel daar nu best wel mee.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Eten?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Vis, eieren, kip? En als je dat liever niet wilt kan je ook gewoon whey nemen?
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    @Matrix , ik eet vandaag onder de 1700kcal:

    'S ochtends: XXL Nutrition shake met wat haver. 37Gr eiwit.

    Lunch: 2 volkoren wraps met kaas en kip en wat sla en paprika. 40gr eiwit

    Avond: Sperziebonen(200gr) en twee vegetarische hamburgers(200gr) 35gr eiwit

    Nacht: 500gr magere kwark 44gr eiwit

    Totaal: 156 gram eiwit


    Prima te doen toch? Soms eet ik volledig vegetarisch en dan lukt het ook.

    __________


    @Kevf wat te fuck hoe wil ik de ochtend dan ooit door komen? Als ik niet een klein beetje eet voordat ik naar mn werk fiets dan sterf ik zo wat haha
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ben trouwens fan van allerlei shit, zoals ui, paprika, champignons en dan mager gehakt. Lekkere easy meal. Koop ook al mn vlees bij musclemeat.nl. Lekker en al in porties enzo
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Proteine en vet hoog houden tijdens de cut. Andere tip: zorg dat je grote volumes eten eet met relatief lage kcal. Dat zorgt voor een positieve invloed op je stofwisseling doordat je lijf 'denkt' veel te eten. Daardoor is een cut oko beter vol te houden. Goede voorbeelden: proteine fluff en alle mogelijke groenten.
     
  16. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Dit zijn de oefeningen die ik pak bij de bijbehorende spieren. Graag commentaar op het aantal sets of reps enzo. Pak dit trouwens niet allemaal op één dag hoor.

    [​IMG]
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Aantal sets/reps toch prima voor massa. Geen dips?
     
  18. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ben geen hele grote fan van dips. Bedoel je bij schouders erbij of bij triceps? En staand of zitten?
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bij triceps. Gewoon hangend met bodyweight in zo een dip station
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ik neem aan dat je wel meer doet dan dit? Wat is je volledige schema?
     

Deel Deze Pagina