1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Gewoon omdat ik het tof vind :)
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    [​IMG]
     
    Reckuuza en Scarlett vinden dit leuk.
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waarom laat je niet gewoon een shirt drukken?
     
  4. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Drie verschillende lettertypes, groene symbolen op de achtergrond die ik niet herken, en een raar praatwolkje wat dan niet de hele tekst beslaat maar alleen het woord life? Het woord vult het praatwolkje ook niet helemaal lekker uit.

    Ik snap het design niet helemaal. Dan vind ik twintig euro ook wel een beetje duur. Niet om je af te kraken, maar heb je dit in een kwartiertje in elkaar gezet?

    Sorry dat ik zo'n lul ben en dit zo zeg maar ik weet niet of je je shirts met designs als deze gaat verkopen.
     
    UpInSmoke0611 en Weggooi32 vinden dit leuk.
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Lul.

    Nee, maar ik ben het er wel mee eens. Het design is niet echt denderend. Al is er wel vooruitgang te zien ten opzichte van het shirt dat je in het kleding aankoop topic postte (deze), want, om heel eerlijk te zijn.. dat was echt een lilik random ding. sorry
     
  6. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    meh, niet mooi
     
  7. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ik doe nu 5x5 Stronglifts, maar dan kan je eigenlijk maar 3x in de week (moet steeds een dag rust hebben) en met de vakantie wil ik de frequentie opvoeren naar 4-5x in de week dus dan leek 531 mij wel wat omdat je dan ook de 'Big 4' houdt zeg maar. Verder nog niet verdiept in templates, was benieuwd of er ook een app is omdat het bij Stronglifts erg fijn werkt.
     
  8. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Als ik zou squatten had ik hem misschien gekocht.
     
    Scarlett vindt dit leuk.
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Thanks voor de reacties. De shirts worden niet verkocht als ik mijn doelstelling niet haal. De winst is marginaal, want die kan je zelf instellen bovenop de productiekosten van het shirt. De squat shirts zijn speciale performance shirts en daardoor duurder. Marge op beide shirts is hetzelfde, 50 ct per verkocht exemplaar, mits ik de doelstelling haal.

    Maar ik ga opnieuw aan de slag. Er komt vanzelf iets moois uit. Vind het gewoon leuk om te doen. :)

    Om nog enigszins on-topic te blijven. ;) Vanavond oly-liften! :)
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nice! Met een trainer?

    Ik heb helaas mijn schouder weer (deels) aan gort. Alles ging voorspoedig totdat ik een paar sets zwaar ben gegaan met smal bankdrukken. Tijdens de sets nergens last van, echter een kwartier laten begon ik het al te voelen en de dag erna drama. Weer dry needling, mobiliteitsoefeningen etc. Hopelijk kan ik blijven trainen, beetje zonde van mijn coaching anders :'-(
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Jep, altijd met trainer. :)

    Snatch 2-2-2-2
    Back Squat 5-5-5-5
     
  12. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Tuurlijk, degene die er echt aan verdient is de eigenaar van fabrily, maar ik vind eigenlijk dat je die verkoop van shirts beter ergens anders kunt promoten. Imo lees ik hier liever over onderwerpen waar t topic voor bedoeld is.
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Lol. Kan een weekje niet liften. Vandaag een honkbal op m'n oog gehad die toch wel met zo'n 100-120km/u geslagen werd. Kan echt weinig zien met rechts haha kut. RIPGAINZ
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Haha zag de foto al voorbij komen. Laatst was er bij ons op de club een waarbij de bal van een popfly net boven zn handschoen ging recht op zn voorhoofd. Voorhoofd ingedeukt en een titanium plaat erop. Dus wees blij ;)

    Ik ben al weer even niet meer geweest ivm elleboog blessure. Heeft iemand hier ook wel eens last van? Die pees die zo over je elleboog loopt doet zwaar pijn. Heb nu zo'n brace gekocht voor een tenniselleboog en hoop dat t daarmee een beetje weg trekt. Zijn er manieren om die spieren en pezen op te warmen/rekken?
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Klote man! Ik zou geen/weinig aandacht besteden aan rekken, maar wel mobiliteitsoefeningen doen. Dat lijkt toch wel de meest effectieve behandeling te zijn. Veel lichte herhalingen binnen de pijngrens/tegen de pijngrens. Meestal kan je zelf er wel oefeningen voor verzinnen, aangezien je weet welke beweging voor pijn zorgt.
     
  16. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Tommy John?
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Op dit moment volop in mijn volume block en ik heb het redelijk zwaar. Hier mijn AMRAP set met 165kg op de deadlift. Hiervoor 5x155 gedaan en 5x160. Ik wilde eigenlijk de 10 halen maar dat zat er niet in. Ik moet echt werken aan mijn lockout. Vooral de eerste rep kan echt niet, veel te soft. Aan de andere kant; ik was ook al goed moe.



    Training:
    deadlift: 1x5x155kg - 1x5x160kg - amrap 165kg (7,5)
    bench 3sec pause: 3x6x86,5 and 1xamrap (5 reps)
    Bent over row: 4x8x72kg
    Pull ups
    Hammer curls
    hier en daar wat kuiten
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2015
    Reckuuza en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Easy reps op de laatste bench set.



    Schouder is wel weer goed k...:'-(
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2015
    UpInSmoke0611 en Reckuuza vinden dit leuk.
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Het ding is een beetje dat ik er met fitness weinig last van heb maar dat het mn honkbal techniek verpest. Hele tijd de klap erop tijdens het gooien zorgt voor een stekende pijn. Misschien maar eens naar de fysio kijken wat er mogelijk is.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ik squat hier altijd in

    [​IMG]
     
    Zeepsop, Siemenn, Kevf en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina