1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Hee die heb ik ook
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Another day, another training. Met aanmoedigingen van mijn vriendin omdat ik mij op zat te vreten omdat ze het freaking NOS journaal op de achtergrond aan hadden staan |:-



    edit: hele training

    4x4 paused deadlift 82%
    3x3 front squat 65%
    Pull ups 6 sets
    Dips 6 sets (vervangen door rope pull down ivm schouder)
    Hammer Curls 4x15
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2015
    UpInSmoke0611, RemcoM, Daz en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Gisteren toch maar aangesloten bij een crossfitbox in Utrecht (Unscared), eentje waar ze ook Olympisch gewichtheffen en powerliften doen. Een training van Willem Hilberdink van 4 uur gisteren was de eerste intro. Ook gelijk een consult van de fysio, waar uit bleek dat mijn oude blessure van december (Piriformis) geen probleem meer hoeft te zijn, wat ook wel rustgevend is. Super tof. Dit sluit goed aan bij mijn huidige training, en het sportspecifieke trainen voor mijn competitie.
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Goed duur daar :p

    Ik betaal (met 10% korting omdat ik claim te studeren) €56,- voor onbeperkt CF. Ziet er verder goed uit, redelijk gebalanceerd team.
    Benieuwd of de trainingen aansluiten bij wat je wil bereiken.
     
  7. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Mijn abbo loopt volgende week af en ik heb gister op de braderie zo'n vrouw gesproken die me uitnodigde een weel gratis bij hun te sporten + intake gesprek met eerste les met persoonlijke begeleiding.
    klonk best aantrekkelijk
    Het is trouwens een sportschool voor alleen vrouwen

    Gister trouwens iets engs gehad. Was benendag en was samen met m'n sportbuddy en bij de enerlaatste oefening (legpresses) deden we een variatie. 12x normaal en dan nog 12x met je benen wat dichter bij elkaar, zodat je set echt intensief is
    En ik merkte dat ik na mn 2e set maar buiten adem bleef

    Toen besloten niet verder te gaan en toen ik de trap afliep naar de lockers voelde ik me al helemaal niet lekker en ben dus out gegaan bij de wc. Ik had wel gegeten en zo, maar ga vandaag wel iets rustiger aandoen voor de zekerheid
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Cardio erbij doen? Hiit misschien. Drink je genoeg? Als je ervoor had gesquat was zoveel volume misschien iets teveel voor je.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben zelf altijd wat 'huiverig' voor zulke sportscholen. Het zullen nl doorgaans niet sportscholen zijn die barbell trainingen promoten, iets wat mi juist noodzakelijk is.

    Wat voor leg press deed je? Bij de schuine leg press heb je het gewicht deels boven je. Wanneer je dan, na een zware set er uit stapt, kan je soms behoorlijk duizelig zijn.

    Willem (Hilby) was echt een retesterke powerlifter. Er is behoorlijk wat hype rondom Unscared. Toch sta ik er van te kijken, praktisch lege box en dan 70 euro per maand oid betalen?
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Sinds een week nieuw werk. Helaas niet de mogelijkheid mn eten op werk op te warmen oid, dus mn kip met rijst en broccoli zit er voorlopig niet meer in. Merk nu alleen dat ik lichter aan het worden ben.

    Wat nemen jullie mee naar werk om toch op gewicht te blijven als jullie je eten niet kunnen opwarmen. Of nemen jullie het gewoon mee en eten alles koud op? Baal er echt van, merk het verschil na een week al. Wil over een maand niet 5kg kwijt zijn :mad:
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Alle rijst en pasta gerechten zijn toch prima koud te eten?

    Ik heb mee naar mijn werk:
    2 shakes met per shake 30 gram whey en 40 gram havermout. Die leng ik op het werk aan met water
    1 overnight shake met 250 gr kwark, 30 gram havermout, 115ml soja chocolademelk en 30 gram smoothiemix van B&F (zit kokos, chia, cacao etc in)
    2 stuks fruit
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Krijg het niet door mn keel koud.

    Goed idee. Weinig pauze, dus iets meenemen wat ik snel tussendoor kan opdrinken is een goed idee. Maar verder neem je niks mee? 3 shakes en 2 stuks fruit?
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is dat zo weinig dan? Totaal: 1034kcal, 100gr carbs, 26gr fat, 95gr protein. Ik vind dat redelijk wat :)
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik kan ook niet meer warm eten op m'n werk en eet nu meestal een wrap met 4 eieren, kipfilet en kaas tussendoor. Lekker en simpel te maken.
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Krijg altijd zo snel weer honger na een shake, vult nooit lang :p

    Thuis s'ochtends neem ik eerst een 800-1000 kcal shake van een liter. Vult even goed, maar uurtje later alweer honger.


    Klinkt goed :)
     
  16. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Ja was m'n training begonnen met 4 sets te squatten. Ik doe ook aan cardio ja.
    Ja, ik zit ook niet te wachten op een sportschool waarbij je alleen met apparaten aan de slag gaat, want ik vind veel oefeningen met barbells en dumbels juist t leukste haha
    maarja, als het een gratis week is zonder addertjes (zoals een maandabbo aanschaffen) dan ga ik het wel een kans geven

    Was trouwens niet die schuine, maar die op dat stoeletje op zon rollerbaan zegmaar
     
  17. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Mensen hier ervaring met hartslagmeters? Ik wil zo'n bandje kopen, zodat ik beter weet hoeveel ik verbrand, maar is dat het geld waard of gewoon een nutteloze gadget?
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    @Grave: mss is Joylent wat voor je?
     
  19. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Joylent shake 900 kcal (met melk) zit ik uren aardig vol van. Vind alleen aardbei te drinken :thumbs:
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geen nutteloze gadget. Ik heb voor een cardio test een aantal jaren terug zo'n ding op moeten doen. Tegenwoordig zijn ze een stuk nauwkeuriger dan de standaard cardio apparaten, en bovendien weet je snel of je een te hoge hartslag krijgt. Je moet het met fietsen houden tussen 80 en 90, voor hardlopen lijkt mij dat ongeveer hetzelfde.

    Vergeet geen ademhalingsoefeningen te doen, want tijdens het lopen kun je daar veel aan hebben om meer meters te kunnen maken. Als je dus ademhalingsoefeningen toepast tijdens het hardlopen, of fietsen, dan kun je extra meters maken. Met meer oefening, samen met conditie training uiteraard, worden dat uiteindelijk kilometers.
     

Deel Deze Pagina