1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Toffe filmpjes idd, toentertijd al gezien. Er zijn idd heel veel manieren om te gaan staan echter, je armen gestrekt, de barbell recht onder de achterkant van je schouder en je schenen (zo goed als) verticaal gaan altijd op.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vandaag was de bedoeling om voor een heavy double te gaan op skwats. Maar toen ik bij 140x2 was aangekomen voelde het als een warmup set. Dus ik dacht zonde om van mn energie vandaag geen gebruik van te maken.

    PR attempt 1: 160kg @ 73,9 BW



    Attempt 2: 165kg



    Daarna nog voor een heavy double op de deficit deadlift
    2x160

     
    Kevf vindt dit leuk.
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nice man! Mooie beurt op de 165, rpe 10 :D Gaat lekker zo.

    Zelf nu voor drie maanden helemaal opgehouden met press bewegingen en back squats in een laatste attempt mijn schouder op de rit te krijgen. Hopelijk gaat dit wat uithalen. Omdat het vakantie is bijna alle dagen aan het trainen en ik moest vandaag zwaar sumo deadlifts doen. Echter eergisteren 4x10x70kg front squat en extra benen werk en gisteren 3x3x110kg front squat en nog wat rugwerk. Niet echt ideaal gezien het feit dat ik vandaag 4x3x180kg moest :+

    Maar goed met veel pijn en moeite gehaald gevolgd door RDL en Dumbell Row.

    Ik merk echter wel dat ik wat overreached ben, hele dag wat beroerd :D
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
     
    Zeepsop en Weggooi32 vinden dit leuk.
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hahahaha wtf, ik ga stuk hier :D

    Goed voornemen voor mij komend jaar: eerst helemaal niet meer trainen. Gisteren met sumo deadliften een mooie pr gezet (210) die vrij easy ging. Echter later op de dag weer pijn in mijn schouder. 13 maanden verder en onderhand alles wel geprobeerd behalve helemaal niks doen. Dus de komende twee maanden even helemaal niet meer sporten :) Hope this helps.
     
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Geniaal :D!

    Na drie maanden niet getraind te hebben i.v.m. een backpackreis door Azië ben ik inmiddels weer een maandje bezig. Tijdens mijn reis heb ik echt achterlijk veel gegeten en gedronken (tussen 3000 en 4000 kc per dag gok ik) maar toch ben ik slechts drie kilo aangekomen. Voor mijn gevoel ben ik hierdoor ook zeer weinig spiermassa kwijt geraakt, wat echt super chill is. Mijn kracht is helaas wel verdwenen als sneeuw voor de zon.. 8)
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Lol ik kan gewoon muscle ups. Ik dacht altijd dat ik dat niet kon.

    (niet dat het zo heel bijzonder is)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2016
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is mij anders nooit gelukt :+

    Ook al lang niet geprobeerd overigens.
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik ben de afgelopen tijd met een nieuw fitness projectje geweest. Aangezien ik het zelf zat was om alleen maar kip/rijst/broccoli te eten en om ieder half jaar een nieuw voedingsschema te maken ging ik op zoek naar een goed fitness receptenboek. Uiteindelijk niets gevonden wat aansluit bij wat ik zocht, dus zelf maar aan de slag gegaan :).

    Het idee is als volgt. Je vult een korte vragenlijst in (lichaamstats, lichaamsbeweging en doel) en vervolgens krijg je een receptenboek wat aansluit bij jouw voedingsbehoefte. Voor elke maaltijd van de dag zijn er dan een divers aantal keuzes, zodat je lekker gevarieerd kan eten, zonder dat je calorieën hoeft te tellen (want het sluit altijd aan op jouw persoonlijke behoefte). Hieronder een screenshot van één van de pagina's.

    [​IMG]

    Ik ben erg benieuwd wat jullie van het concept vinden en of jullie nog tips of advies hebben. Is dit iets waar jullie als fanatieke sporters behoefte aan zouden hebben?
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik persoonlijk niet, maar ik ben een simpel mens. Protein iets, carbs iets, veggie iets, dat is mijn maaltijd. Ik doe nooit fancy en eet misschien 4x per week gewoon ovenfriet of potatodippers als mn carb source. Ik vind koken niet leuk. Voor mensen die koken leuk vinden denk ik dat het wel iets is ja.
     
    Weggooi32 vindt dit leuk.
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ja ik ben ook niet echt van lang in de keuken staan om eerlijk te zijn. Dus de meeste recepten zijn vooral simpel en snel en niet echt geschikt om indruk te maken op je gasten :). Maar bedankt voor je feedback iig.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet dat het een slecht idee is hoor. Want veel mensen vinden koken leuk, kijk maar naar die maaltijd boxen enzo die ineens zo populair zijn e.d. Daar moet je ook alles zelf nog maken. (reden waarom ik dat zelf niet heb genomen :p)
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Nou ja op zich wel leuk. Ik probeer zelf vaak wat maaltijden te verzinnen, gewoon op basis van wat me lekker lijkt. Misschien wel iets voor mij dat. Is er dan ook een optie voor veggie/vegan?

    Probleem is vaak dat je bij zulke recepten altijd zoveel over houd, en ik gooi letterlijk niks van mij eten weg. Maak altijd de verpakking op in het gerecht.
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Zitten al wel een aantal vegetarische gerechten in, maar eigenlijk nog niet genoeg voor als je echt op een vegetarisch dieet zit (is wel iets wat ik in de toekomst wil toevoegen).
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    @Kevf waar kan ik zien welke meets er dit jaar zijn. Ik zag op wimwam te kijken maar moet je echt lid zijn van een vereniging enzo
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wimwam is het meest actueel. Je kan ook 'los' lid worden van de bond zonder vereniging. Ik stuur je wel even een pm :)
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dubbel
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is 351 weer een andere? Ik run nog steeds Beyond 531 sinds juni. En hebben jullie gewoon een slingshot
     

Deel Deze Pagina