1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Zo na lange tijd maandag weer een kleine training gedaan met o.a. ook de abwheel (ongeveer 40 reps gedaan), loop nu nog steeds met epische spierpijn. haha.. het lukt niet eens om een keer de abwheel te gebruiken.
     
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Natuurlijk, was ik er vergeten bij te zetten haha. Iemand zou maar een plate van de stang afhalen tijdens het benchen...
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Dat had ik ook in t begin. Nu (helaas) niet meer. Ik denk ga weer 's squatten. Ik loop nu al 3 dagen alsof ik m'n broek heb volgekakt.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als iemand dat grapje op de bench met mij uithaalt sta ik niet voor mezelf in. Wat een domme apen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.584
    Idd, en t is niet eens een grappige prank
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Het is geeneens een prank, maar gewoon irriteren
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Het wordt hoog tijd dat die prank-hype overwaait.. Wat begon als leuke en vermakelijke filmpjes is nu gedegradeerd tot mensen irriteren en vernederen. Kappen!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik had die schijf in zn gezicht geflikkerd. Wat een kut jong.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Door al het volume wat ik draai weinig interessante gewichten aangevuld door veel pauze werk. Mijn sumo begint wel op orde te raken. Hier de 5e set van mijn double paused sumo:

     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Workout vandaag. Ben nog aan t werken aan mn sumo.





     
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Zo. Laatste biertje erin. Nu een maand nuchter en weer even trainen hoor. Alaaaaaf.
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Zelfs dat niet, want die gap is nep. Hij huurt mensen in waarbij die pranks doet. Hij zou het niet eena durven bij onbekende mensen in een gym.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee niet meer. Ze waren exposed. Dit is erna, maar whatever. Zou het niet bij mij proberen indd
     
    Zeepsop vindt dit leuk.
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Who needs squats and deads when you can curl!

     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bah. Bodybuilder.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    115kg paused bench beter? Zonde dat de camera niet scherp stelde



    Door die klote schouder in 2015 niet zwaarder dan 106.5 gedrukt. Einde van komende week moet ik 8 dubbels met 115kg. Op naar de 140.
     
    Grave en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  17. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Netjes, ging makkelijk. Ik ben mij de laatste tijd ook meer aan het focussen op kracht, heb voor alles een kracht en een hypertrophy dag. Zal binnenkort ook wel wat posten.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tnx! Ben benieuwd jaar je filmpjes. Moest vandaag na 6 sets paused squats, 6 sets OHP, 6 sets medium grip paused bench, nog 7 sets snatch grip deadlifts doen. Gelukkig de laatste set alleen een dubbel. Voor het eerst dat ik snatch grip doe. Ik kom nog steeds wat voorover bij het tillen, maar alles bij elkaar niet ontevreden gezien het totale volume van vandaag

     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb nu ontdekt waarom ik soms te ver naar voren leun. Het probleem bij mij is dat mijn armen erg kort zijn. Als ik naast mn broertje mn handen strek (zelfde lengte als ik, misschien 1cm langer) dan zijn armen zeker een 6-7cm langer. Ook naast andere mensen geprobeerd en mijn armen zijn altijd kort. Nu wist ik dat al door het benchen maar bij deadlifts merk ik nu dat als ik mn heupen hoog probeer te houden, ik niet bij de bar kom, of te ver naar voren moet leunen. Nu heb ik wat gegoogled en deadliften met korte armen is schijnbaar best fokt.. Daarom kan ik bij sumo ook niet breed staan omdat mn heupen dan niet laag genoeg komen om bij de bar te komen met mn armen.. If this makes sense...
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    T-rex armen zorgen er idd voor dat je bij de conventional meer voorover moet leunen en bij de sumo van wat dieper weg moet komen. Het is zoals het is, maar dat is voor jou nooit 'te ver'. Met je handen om de bar, je schouderbladen boven de bar en de bij het aanspannen je schenen tegen de bar dat is de positie waarin je staat. Bij de 1 resulteert dat in relatief lage heupen (lang torso), of een redelijk rechte rug tov de vloer (korte armen) etc.

    Ik hoefde vandaag alleen wat accessories waaronder barbell row. 3e set 10x80kg. Geen flauw idee of dit al wat is qua gewicht :+

     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina