1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    ;)
     
  2. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik haal ze dan wel meestal in vrijdags hoor, overslaan is een verkeerd woord.
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ;) :+


    Maar true, had het niet gelezen van Dedemsvaart :) :+
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    :thumbs:
     
  5. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg mij af wat mensen hier nog doen aan het 'droger' worden. En dan doel ik eigenlijk vooral op het eten/drinken. Ik ben daar bu wel redelijk op aan het letten, hoeveel ik eet en wat ik eet. Kwark met ontbijt, veel water drinken, kipfilet op brood ed. Misschien dat iemand nog echt tips heeft op dit gebied. Ik wil verder niet droog gaan trainen ofzo, want ik voel me wel lekker bij mijn schema zoals het nu is.
    @ Pine NL. Nog bedankt voor het aanraden van deadliften. Wat een geweldige oefening!
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    droger worden is toch echt kwestie van goed op je eten letten en bepaald trainingsschema waar vet verbranding dus voorop staat..
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Iemand enig idee hoe snel cutten gaat? Zal wel per persoon verschillen, maar hoe lang ongeveer? Ik ben nu voor het eerst begonnen met bulken en ben al aardig wat aangekomen, maar ik wil in de zomer geen buik hebben ofzo :9 . Dus hoe lang zou ik nog door kunnen bulken voordat ik m'n schema's om moet gooien?
     
  8. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina