1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Overbelast, misschien ben je te snel te hard gegaan?
    Probeer een paar dagen tot een weekje rust, en ga daarna weer door. :)
     
  2. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben plan ook te gaan beginnen met fitness, ik wil rustig beginnen, dus 2 of 3 keer per week. Mijn doel is een gespierder lichaam, dus niet over de top! Cardio hoeft niet aangezien ik al voetbal. Ik heb nog wat vragen:

    - Raden jullie aan om een introductietraining onder begeleiding te doen?

    - Ik zie dat de meesten hier met schema's werken? Dus de ene dag bijvoorbeeld 'Borst / Benen /Bicep' en de andere dag 'Rug / Schouders / Tricep' Is dit een goed schema om mee te beginnen?

    - Moet ik nog speciaal op mijn voeding letten? Eet je voor of na het fitnissen, en wat kun je beter wel niet eten voor/na het fitnissen?

    Alvast bedankt voor de info!
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    -Zou sowieso beginnen met begeleiding. Je kan jezelf goed blesseren als je oefeningen fout doet.

    -Schema werkt wel het effectiefs. Is een prima schema om mee te beginnen zo

    -Op je voeding letten/goed eten is de helft van het werk. Het is niet zo dat het moet, maar het is wel beter als je het doet. En ik vind het zelf niet lekker om net na het eten te gaan trainen. Ik heb er het liefst een goede 2 uur tussen zitten.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Zoo dinsdag nieuw benenschema gedaan. En voelde het gister op m'n hamstring/kuit maar nu nog erger. Kon net nauwelijks lopen met 1 been, verder niet echt last van weet wel zeker dat het kuit/spierpijn is. Vind het wel lekker eigenlijk maar ook on-praktisch hehehe.
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    dat heb ik dus totaal niet, bij mij kan je er echt alles naar binnen proppen na het trainen. Heerlijk die vreetbuien na het trainen, alleen moet er wel eten in huis zijn:+
     
  6. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Flix heeft het over eten voor het trainen, jij hebt het over eten na het trainen ;)
     
  7. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Excuus, verkeerd gelezen. Je hebt gelijk :9
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Flix zegt:
     
  9. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    En wat zijn aanraders qua eten, pasta en dergelijke?
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    haha fuck 8) helemaal verkeerd gegeten. Wat dat betreft het ik het ook, al is het na een uurtje bij mij ook voldoende.
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    idd pasta, zorgt voor energie om te trainen. Moet je echter niet teveel van eten anders word de overbodige energie omgezet in vet.

    Verder veel vlees, kip en vis. Zitten veel eitwitten en andere belangrijke stoffen in.
    Zorg verder dat je niet teveel eet op verkeerde tijdstippen. Je kan beter 3-6 maaltijden per dag nemen t.o.v. 2 waarin je je helemaal vol propt.
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    tenzij je wel een beetje vet kan gebruiken ;)
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar hij zei al dat hij gespierd wilt worden, dus dat vet aankomen zal wel niet het geval zijn.
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Welke van deze shakes is goed te zuipen;
    http://www.body-supplies.nl/producten/eiwit-shakes.php

    Heb namelijk tijdje van scitec nutrion gehad maar bestel nu even met wat anderen samen via deze site..

    Denk dat pot MyoFusion haal, wel goede ervaring altijd met gaspari producten.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Hahaha wat een verhaal. Heb echt gelachen hiero! 8)

    Ik had trouwens een vraagje. Ik deed vandaag de schouders en benen trainen en plotseling kwam ik na het trainen erachter dat aan beide kanten van mijn schouders rode vlekken zitten. Weet iemand wat het is?

    Alvast thnx!:cool:
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    kan zijn als je in een machine getraind hebt dat het drukplekken zijn, gaat vanzelf wel weer weg ;)
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Probeer al heel lang gewicht aan te komen. Nu es drastisch aangepakt, maar helaas mag het nog niet werken :{

    Laatste maand eet ik ongeveer 25 stukken brood op een dag, 2x 500 gram kwark. 3x per dag mn eiwit shake en dan mn normale warm eten etc er nog bij. Maar kom nog steeds niks aan.. 8) Echt onmogelijk. Kan niet meer op een dag eten, ben al de hele dag aan het kauwen. Als ik zo weer aan het werk moet kan ik dat nooit volhouden. Ben echt de hele dag aan het eten 8)

    Train btw minimaal 4/5x in de week.
     
  18. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag voor een schema:

    Ik train al lange tijd en heb nu de boel voor de effectiviteit beetje ingedeeld. Heb een 2daags schema gemaakt omdat ik vaak 2 of 4 dagen train.

    Dag 1: Rug, schouders (nek), triceps en buik
    Dag 2: Borst,biceps, benen en buik

    Zit dit zo wat redelijk in elkaar of kan ik beter wat dingen wisselen?
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Draai Bicep en Triceps om. Is niet handig om bv maandag Triceps te doen en vervolgens dag erna borst te gaan trainen.

    Persoonlijk vind ik het fijner om biceps en triceps op dezelfde dag te doen gezien je toch redelijke dezelfde oefeningen/equipement hebt. Dan zou je benen en triceps kunnen wisselen(zo doe ik het ook opt moment)
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    neem er een weightgainer bij?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina