1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ga ik er ook weer bij doen. Had nog een pot staan, dus die er ook maar bij doen. In het verleden ben ik er nooit wat mee opgeschoten, maar zou anders niet meer weten wat ik nog meer er in moet gooien.

    Ga vanaf maandag es precies een lijst bijhouden. Mn trainer verbaast zich er ook nog steeds over. Ik weet dat ik een snelle stofwisseling heb en redelijk vaak train, maar doe nooit cardio en ik eet echt associaal veel. Zelfs veel meer dan gasten van 120 kilo. Als die horen wat ik op een dag eet kijken ze me verbaast aan 8)
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    anders moet je naar een dietist gaan? Volgens mij doen die ook dat soort dieten.
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja of naar de dokter voor een wormkuur, zoals iemand mij aanbeveelde vanmiddag :+
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Elke dag mammoth shakeje direct na ontbijt en na avondeten helpt wel. ;)
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Ow thnx, dan weet ik wel welke machine :).
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nope, ook een paar maanden geprobeerd. Heb nog een bus Mammoth staan, dus gooi die er nu ook nog es bij, maar heeft me nog nooit iets opgeleverd.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    dan zit er nog maar 1 ding op:

    de kurk.
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Poep je het meteen weer uit ofzo hehe.. zijn tot 900 kcal extra 2 mammotjes..
    Als je dan aan je gewone voeding 2500 kcal komt (normale behoefte man) + nog eiwitshake dan moet je gewoonweg aankomen, kan niet anders.
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    :D dat gevoel krijg ik wel.

    20/25 stukken bruin brood per dag. 2x 500 gram kwark. 3 eitwit shakes op een dag. Normaal warm eten. 2 liter melk om het allemaal weg te spoelen en dan nog wat er tussendoor gaat.

    vanaf morgen doe ik daar dan nog es 2 weightgainer shakes bij en nog wat extra fruit shakes voor de vitaminen. En misschien weer wat brinta erbij doen.

    Ook een tijdje een liter chocomelk tijdens de training gedronken erbij voor de kcal, maar ik kan dat spul nu niet meer drinken. Mn lichaam zegt Ho en het komt er direct weer zo uit als het erin is gegaan. Dus dat ga ik niet meer doen.

    Maar ik ga deze week even een nauwkeurige lijst maken wat er allemaal door gaat per dag.
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben benieuwd naar die lijst!
    Die gozer die in shape moest komen voor die film van wolverine had geloof ik een 8000 kcal dieet pff moet er niet aan denken
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2010
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    8) Jezus damn, mn Mammoth Weight Gainer is nu al bijna weer op. Per dosering gaat er 250 gr weight gainer door 500 ML melk. 2 a 3x daags betekent dat 750 gr weight gainer met 1,5 L melk per dag. Dus met een bus van 2,2 KG doe ik maar 3 dagen :x WTF Dus dat gaat me 2 bussen per week kosten, a 30 euro per bus. Dus alleen al voor mn weight gainer ben ik 60 euro dan per week kwijt 8)

    Hmm, maar es even aan mn trainer vragen, want dit wordt me wat te gek. Ben nog student, dus op die manier wordt dat me te duur, is even 250 euro per maand alleen aan weight gainer.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2010
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Mammoth gaat er bij mij ongeveer 1 emmertje per maand doorheen.
    Drink het trouwens met water. En ik doe zelf gewoon 2 scheppen met 350 ml water. Dus zou het iets terugschroeven als ik jou was en puur als toevoegend supplement gebruiken ;).. dat je dus niet je meeste kcal uit mammoth krijgt hehe.

    Dus 40 euro per maand aan weight gainer ip 260 :thumbs:
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hoeveel grams dosering maak je er dan van met de weight gainer?

    Idd, doe het er gewoon bij, en niet 4 scheppen per dosering. Gister even het aantal Kcal opgezocht van alles wat ik eet. Maar brood heeft echt heel weinig kcal. Geloof dat er maar iets van 600/700 kcal zit in 20 stukken bruin brood 8) Oftewel je bent de hele dag aan het eten maar je krijgt nog niks binnen. Zit er in brinta veel meer kcal. ongeveer 220 kcal per portie. Kan ik beter wat minder brood eten en dan nog bijvoorbeeld 5 borden brinta per dag erbij doen.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    havermout ;)

    350kcal per 100 gram oid, incl gezonde vetten en wat meer eiwitten dan brinta. Daarnaast :water + havermout + shake = lekker

    brinta moet weer persé met melk.

    Maar post eens een lijstje wat je eet dan :)
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Geen idee gewoon 2 maatscheppen met 350 ml water..
    En brood weinig kcal? Geloof dat 4 boterhammen pindakaas 400-500 kcal zijn?
    Of eet je alleen droog brood ;)

    edit; ik vandaag weer benen training heb d'r echt zin an \o/
    Vorige keer 4 dagen spierpijn van gehad :eek::eek: _O_
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nog nooit havermout gehad. Wel veel Brinta. Zal het eens ophalen. Ken idd wel mensen die er koud een shake van maken en dan opdrinken. Dachtkan ik ook wel met koude brinta doen met melk en dan koud shaken tijd terug, maar dat is echt het goorste wat je ooit hebt beleefd :D

    Ben nu een lijst aan het bijhouden, zal morgen wel even wat posten.

    Tips zijn altijd welkom. Probeer iedergeval over de 3000 kcal per dag te zitten.


    Eet mn brood vaak met Honing. Anders krijg ik die shit niet meer door de keel als je zoveel brood eet. En heb het gevoel dat ik er wel meer energie van krijg.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister dan eindelijk een fatsoenlijke sportschool gevonden, en direct samen met m'n vriendin ingeschreven.
    Rondleiding gehad, uitleg over een hoop dingen daar.
    Aankomende maandag introductie bij alle apparaten, en donderdag gaan we kijken naar een schema.

    Heb er een goed gevoel bij, en vanaf volgende week ga ik 3 keer per week aan de gang.
    Eindelijk.
     
  18. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Sporten met je vriendin lijkt mij zo vervelend, ik zie weleens van die gasten met hun vriendin/vrouw sporten en ze doen eigenlijk niks in die tijd dat ze er zitten. Ze blokkeren elkaar alleen maar.

    Is er verder iemand die alleen creatine gebruikt? Ik wilde het laatst gaan halen, maar de verkoper raadde me het af als ik toch geen andere producten als whey erbij nam. Het zou volgens hem geen zin hebben om alleen creatine te gebruiken.
     
  19. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    raar dat die gast dat zegt is onzin, zal het echter wel alleen gebruiken als je al paar jaartjes traint, tis vooral om plateau's te doorbreken als je pas net begonnen bent heeft het niet zoveel zin dan groei je toch al als een malle.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Idd, het is geen wondermiddel. Zou er zeker niet mee beginnen als je net begint, want het helpt je helemaal niks.

    En ja, als je veel traint moet je wel genoeg eiwitten binnen krijgen, dus kan die opmerking wel beetje voorstellen van die verkoper. Als je te weinig eiwitten binnen krijgt dan hebben je spieren ook "te" weinig brandstof.

    Maar dat hangt er vanaf hoe je traint en hoeveel. Als je 1x in de week traint ofzo heb je het echt niet nodig, maar train je heel vaak dan kan je beter whey/eiwitten nemen dan met creatine beginnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina