1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    En is dat dus mogelijk met hetgeen wat ik opnoemde?
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Als je je lang genoeg inspant dan zul je calorieën verbranden ja. Maar afvallen is niet alleen calorieën verbranden.
     
  3. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter je basis behoefte uitrekenen en daar onder gaan zitten. Als je je benen dunner wilt maken zul je waarschijnlijk ook niet erg vinden om spiermassa te moeten verliezen daar. Beetje zonde wel eigenlijk :p.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat een gruwelijk moeilijke versie ik vind die futuristische uitvoeringen van apparaten er altijd zo "nep" eruit zien alsof het plastic is dat elk moment kan breken, alsof je het terug zou kunnen vinden in de speeltuin.

    Doe mij maar gewoon deze:
    http://fitnesscompleet.nl/Images/FC_Apparaten/TechnoGym/Isotonic Kracht/Pulley Machine.jpg

    Oke gaat misschien nergens over maar toch merk ik vaak dat ik liever voor de basic apparaten ga als ik apparaten gebruik :+
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb exact die eerste versie op mijn sportschool staan en is niet veel moeilijks aan...
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik bedoel een andere soort "moeilijk", maar was meer aan het mierenneuken op het feit dat sommige apparaten nogal op "speeltuintoestellen" beginnen te lijken.. that's all ;) moest het ff kwijt 8)
     
  7. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Haha ik begrijp wat je bedoeld, mij maakt het echt geen flikker uit zolang hij het maar doet :p
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Bedoelt Powerlines niet de befaamde Chuck Norris total gym? :D

    [​IMG]
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is ''goed eten''? Veel koolhydraten enzo?
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Lang niet iedereen is klein begonnen.. basissen en genen verschillen enorm.
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een redelijke basis, omdat ik 4 jaar heb getennist en nu al 8 jaar op hockey zit. Daardoor heb ik wel redelijke armspieren volgens mij
     
  12. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ligt er aan wat je doel is. Als je spiermassa wilt kweken zit je hoog in eiwitten en laag in vet.

    Alsnog zal je heel relatief weinig liften als je begint.
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat raad je me aan om te eten/drinken? En wat niet? Ik snack trouwens al niet veel en drink ong. 1 liter melk per dag, dus waarschijnlijk hoef ik niet veel te veranderen. Ik drink tijdens het trainen gewoon water trouwens.
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik neem aan dat je doel is om spiermassa te kweken. Je voeding moet per dag bestaat uit ongeveer 25-30% eiwitten, 55-60% koolhydraten, 10-15% vetten. Melk, water is gewoon goed. 's Ochtends kan je melk met muesli, havermout of brood eten, ontbijt is heel belangrijk! 's Middags gewoon brood, of als je tijd hebt kan je rijst en kip klaar maken, maar weet niet hoe serieus je er mee bezig bent. Ik eet iig gewoon brood. 's Avonds gewoon normaal, en voor het slapen kwark.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2011
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Klein vraagje;
    Hoe merken jullie bij bijv. Dumbell/Bench press en "peckdeck flys" (ga ik sowieso mee stoppen maar toch nog ff vraag) dat je geen kracht meer kan zetten. Ofwel tegen de laatste reps aan zit? Ik heb namelijk altijd het gevoel dat mijn rechter "schouder" vermoeid raakt waardoor ik "stop". Dit is wel altijd bij de "laatste" paar reps dus niet direct.

    Het zou een blessure kunnen zijn (waar ik overigens ook vanuit ga en achteraan ga) maar ik dacht kan ook even hier vragen of iemand het herkent. Misschien loopt die desbetreffende schouder achter oid.. want links voel ik het eigenlijk niet. Ik heb eigenlijk nog nooit bij borst oefeningen gehad dat ik te moe werd in mijn borst :+ het is altijd arm/schouder dat het opgeeft.
     
  16. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat is klote, ik heb dat iig niet. Denk idd dat hij achterloopt, of een blessure.
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb ik ook hoor, bij de Bench press.
    Meestal bij het laatste setje, de laatste 2reps is echt doorbijten.
    Dan wilt de complete rechter arm soms niet.
    Maar ik heb die schouder 2/3 jaar geleden wel uit de kom gehad, dus misschien heeft het daarmee te maken, maar ik denk gewoon dat het een vermoeidheid is. Als ik dan heel eventjes rust neem kan ik gewoon weer door met de volgende oefening.
     
  18. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Hoe kan dit topic nou zo dood zijn, waar zijn alle superdudes met goede voornemens :p?

    Wil misschien full body gaan doen, maar ik weet het nog niet. Zijn er mensen hier die full body doen/ hebben gedaan?
     
  19. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, hier een superdude met goede voornemens die 2 maand zijn uitgesteld :+
    Waar halen jullie je sportkleding weg? Heb al een beetje rondgekeken maar kan niet echt goede site's vinden.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2011
  20. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Dubbelpost, sorry. Iets posten gaat ook zo langzaam..
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina