1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lars, 7 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    wat een coole startpost :lol:

    pff train ik al weer zo lang?
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2006
  2. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb het al een hele tijd niet meer.. maar vanaf volgende week ga ik weer aan de slag.

    Voorheen trainde ik vooral benen, khad een spierscheuring in m'n kuit en via de fyshio kreeg ik een trainingsschema met heel veel benen.

    Kga vanaf volgende week flink beginnen met borst, armen en buik. Daarnaast een b'tje benen. Alles eigenlijk zo'n beetje!
     
  3. Neom

    Neom Crazy Gamer.........

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    0
    ik oefen de buikspieren met chips, en vette hap :D
     
  4. Neom

    Neom Crazy Gamer.........

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    0
    em hier was ik ongeduldig en viel in herhaling:D
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2003
  5. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ja is toch lelijk als je niet overal groeit
    zo'n kast van een lichaam met 2 soepstengel benen is niet mooi, lelijk zelfs
     
  6. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    hehe, ik laat alles gewoon gaan, ik sport: hockey (benen) en zeilen (armen, buik, rug etc) dus ik heb geen behoefte aan fitness
     
  7. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil binnenkort op fitnis gaan.
    nu doe ik aan voetbal en tafeltennis.
     
  8. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    ik train alleen mijn boven lichaam met gewichten. voor mijn benen ga ik lekker fietsen.

    ik ga 3xper week 3uur. wel zwaar, maar het is het wel waard. ik zit er al 6 maanden op.
     
  9. Zexy.Poo.Maker

    Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik fitness 3 keer in de week en dan train ik vooral mijn beenspieren, arm, buik en borstspieren. Verder doe ik nog 2 keer in de week jiu jitsu (vechtsport) en ik tennis ongeveer 2 keer per week. Hoezo sportief 8)?
     
  10. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey mensen, ik ben van plan om binnekort te gaan fitnessen maar hoe werkt dat nou? Je komt daarbinnen en je zegt: "Hoi, ik wil hier graag fitnessen", krijg je dan meteen een fitness instructeur ofzo of moet je daar extra voor betalen?
     
  11. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Meestal krijg je wel een soort rondleiding, want je weet natuurlijk niet hoe alle apparaten werken of wat de goede oefeningen zijn. Je moet natuurlijk ook een schema hebben zodat je weet wat en hoelang je kunt trainen zonder kans op blessures. Dat moet je gewoon vragen aan de instructeur en daar hoef je niet extra voor te betalen als het goed is, maar dat ligt natuurlijk aan bij wat voor fitnesszaal je gaat trainen.
     
  12. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm ok, en wat kost het gemiddeld 2 a 3 keer per week fitnessen?

    En ik heb nog een vraagje, zou je ook thuis kunnen trainen in plaats van op de sportschool? Ik druk me zo'n 100 keer per dag op en 100 sit ups per dag...
     
  13. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Beetje gek eigenlijk, we moeten steeds minder fysieke arbeid verrichten en tegenwoordig moeten veel mensen daarvoor compenseren in hun vrije tijd.
     
  14. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat het kost scheelt heel erg per fitnesszaal. Ik betaal zelf niks omdat ik op school fitness, maar ik kan het morgen wel aan iemand vragen.

    Als je thuis alleen die 2 oefeningen doet zal je niet echt snel vooruit gaan, ook zullen alleen die 2 spiergroepen groeien en je armen kunnen dan bij voorbeeld naar binnen gaan staan als je je rug niet erbij traint. Wat je wel kan doen is een paar dumbells kopen want daar kan je heel veel oefeningen mee doen, ook je rug.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2004
  15. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ok dan zal ik daar even voor gaan kijken... Bedankt voor je reactie's iig...
     
  16. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    oh boy
     
  17. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk zo'n inhoudvolle reactie.

    Ik heb een tijdje aan fitness gedaan, Bij Fitplaza kan je alles doen, normaal fitness, RPM (fietsen op muziek), en zo kun je hele tijd door gaan. Vooral RPM is heel erg verslavend, je gaat per keer gemiddeld zo'n 10 keer dood.
    Jammer genoeg heb ik nu het inkomen niet meer om mijn verblijf bij de fitness te financieren :).
     
  18. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha ik ga morgen voor het eerst (dinsdag) en ik weet nu al dat ik het ga haten, ik ga met een paar gasten die 't al een jaar doen en ze weten zeker dat ik me een aantal keren flink dood ga voelen, wheeeeeeeh :+
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zit er ook erg aan te denken om aan fitness te gaan beginnen.
    Helaas is dit ivm m'n werk, zeer onregelmatige werktijden, vrijwel onmogelijk.

    Nog een paar weekjes, dan zou ik een normale baan moeten hebben, met een beetje geluk.

    Dan ga ik ook zeker aan fitness beginnen. :)
     
  20. XboxruleZ

    XboxruleZ Xtraordinary

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    1
    ...Echter dit is juist t grote voordeel van fitness;) de centra zijn meestal van smorgens vroeg tot 's avonds laat geopend. Ik ga gewoon wanneer ik zin heb, wel met regelmaat natuurlijk, 3 a 4 keer in de week.
    Ik vind lopen op de lopende band en die fietsen en crosstraining dingen trouwens onzin, daarvoor zou ik echt geen - in mijn geval - 38 euro in de maand betalen; ga dan buiten lopen zou ik zeggen. Hier bedoel ik RPM dan niet mee trouwens want dat is wel een 'vak' apart :cool: Al mountainbike ik voor mn conditie
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina