1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lars, 7 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik doe ook an fitness, doe het vanaf het begin van het schooljaar. Ik ga 2 keer per week zo'n 3 uur en doe vooral mijn armen en borst (zijn ook het leukst.) Ik ben wel een van de jongste in de sportschool (ik ben 15 augustus 16)
     
  2. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet zo slim. Ik zou ook veel rug gaan trainen als je vooral veel borst traint, omdat je anders scheef gaat groeien (hiermee bedoel ik, armen/schouders naar voren). Hier kan je wel wat later wat aan doen, maar ik vertel het maar even.
     
  3. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewicht moet je natuurlijk zelf uitzoeken. Niet iedereen kan evenveel tillen.
     
  4. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan wat je wilt. Ik neem aan dat je 'groot en breed' wilt worden? Dan moet je zo zwaar mogelijk gaan en niet al te veel herhalingen maken. Voor een goede vooruitgang moet je dezelfde spiergroep eigenlijk ook 2x in de week trainen.
    Het beste is ook om het zoveel mogelijk bij een aantal basisoefeningen te houden zoals bijv. bankdrukken. Die mooie schema's die je in bladen ziet zijn vaak meer voor 'gebruikers'.
     
  5. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het met allebei doen, heeft het zelfde effect.
    Doe het niet alleen vraag altijd of iemand ff achter je kan staan voor als het fout gaat, begin gewoon als opwarming met een aantal keer alleen de stang weg te drukken ff spieren warm draaien, als je het voor het eerst doet begin niet te zwaar.
    Je kan de oefening op verschillende manieren herhalen, 10-8-6-6 of 12-10-8 of als je net begint 10-8-6.
     
  6. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Fitness! Lijkt me geweldig....... voor later! :D
    Ik wil het echt gaan doen, alleen ik zelf vind dat ik nog veel te jong ben voor fitness.. (april ben ik 15)
    Ik ben nog in de groeiperiode (al is het inmiddels wel zo een beetje afgelopen, maar toch, best wel nog)
    Ik vind het nu te gevaarlijk voor mn gezondheid....
    (dan bedoel ik dingen als optillen en dat soort bewegingen ;))

    Wat vinden jullie van mn (misschien wel foute??) mening??

    Maar ow, later.... later zal ik het zeker doen!! :p:cool:
     
  7. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    ik vind het een goede mening. Je moet er niet te vroeg mee beginnen.
     
  8. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wachten ermee totdat je denkt dat je er oud genoeg voor bent. Anders krijg je dadelijk onnodig veel blessures.
     
  9. ruud87

    ruud87 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje conditie op cardio-apparaten en qua spieren gewoon van alles een beetje
     
  10. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe oud moet je dan zijn? (ik ben nou dus veel te jong, 12)
     
  11. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik fitness nou nog niet zo heel lang, maar ik vind het wel goed chill, ik train alleen op dit moment nog wat meer op conditie. Verder doe ik armen, borst, buik, en beenspieren allemaal gelijkop. Ik vind alleen die buikspieren wel goed kut om te trainen, maarja, voor een fatsoenlijk wasbordje moet je toch wat over hebben he.
     
  12. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Wilt wel, maar mag nog niet:mad:
     
  13. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu op fitness, en ik train vooral mn biceps en borstspieren....en veel bankdrukken natuurlijk (ik ga voor de 60 kg deze week :+ )
     
  14. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan opzich wel conditie training gaan doen alleen als je je spieren wilt trainen moet jen iet te vroeg beginnen
     
  15. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat reken je tot te vroeg??
     
  16. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    ligt eraan je weet van je eigen het beste of je nog groeit enzo....
     
  17. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik ben wel zo een beetje klaar (en jah dat meen ik) maar ik neem het risico niet, gewoon wachten tot ik 16 ofsow ben ;) k heb wel geduld...
     
  18. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet te voeg beginnen, rond de 15/16 kan wel maar dan moet je wel uitkijken voor je onderrug/onderarmen en kuiten, als je die teveel traint stop je met groeien en kan je later veel blessures oplopen. Kzit nu zelf een paar weken op fitness (met the_outblast en nog een zoot vriende, tis altijd wel handig om ftiness-maatjes te hebbe :p) en ik merk ook wel wat vooruitgang, gewoon netjes je series afmaken en elke keer net dat beetje extra's geven.

    Ik zou ook gewoon alles trainen, ziet er ook het beste uit toch?
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2004
  19. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je alles traint groeit alles een stuk beter mee en je gaat een stuk sneller vooruit dan wanneer je bijvoorbeeld alleen je bovenlichaam traint.
     
  20. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja indd..

    trouwens, ook veel mensen doen alleen borst biceps en vergeten daarbij dat juist de triceps voor de meeste volume van je armen zorgt (ook al is biceps best fijn) .. en ook je schouders moet je goed trainen..
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina