1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lars, 7 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Blegh, ik ben echt te lui om aan fitness te doen. Jammer.

    Heb anderhalf jaar als een debiel aan opdrukken gedaan voor m'n borst en schouders, maar op een gegeven moment gebeurt daar ook geen zak meer mee. Ook beetje jammer.

    En gezond eten is wel een laatste waar ik op kan/wil letten.. Dus zal nog wel ff zo blijven :+
     
  2. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    Dit geld alleen maar voor een paar soorten vitamines. Vitamine C bijvoorbeeld pis je gewoon weer uit. Meen dat B-12 ofzo niet zo goed is voor je als je daar veel van binnen krijgt.


    Genoeg vitamine C is sowieso niet verkeerd want dat zorgt ervoor dat je afweersysteem beter wordt. Door het trainen moet je lichaam continue je spieren verversen en dat kost heel veel energie. Hierdoor gaat je afweersysteem omlaag. Mocht je veel ziek zijn dat kun je overwegen om Glutamine te nemen. Dit bevorderd het herstel en zorgt ervoor dat het inmuunsysteem weer beter wordt.

    Ook zou je iets van Vlaszaadolie of vis kunnen eten. Hier zitten veel omega-3 vertzuren in die ervoor zorgen dat je algemene gezondheid beter wordt en het zorgt ervoor dat je gewrichten beter worden.
     
  3. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    Heb zelf vroeger ook veel thuis gedaan maar dat schiet niet echt op. als je echt vooruit wil gaan dan kun je het beste gewoon naar een gym gaan. En als je idd niet wil letten op je eetgewoontes dan heof je er ook niet aan te beginnen :+ Het is niet zo dat je helemaal geen onegzonde dingen mag eten ofzo. Dat doe ik ook niet. Ga nog steeds wel eens maar de Mac donalds enz. Probeer het alleen een beetje te beperken. maar he alles mag niks hoeft :+
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Als ik thuis train is het gewoon met wat dumbbels of situps. Rest heeft relatief weinig effect..
    Ik ga binnenkort switchen naar een gym bij mij in de buurt, omdat ik nu nog een contract heb bij een sportschool die een uur reizen is ga ik daar nog soms naartoe. En twee sportscholen betalen is gewoon duur. Als ik dat heb gedaan ga ik echt intensief trainen en ook een voedselschema gebruiken, want ik wil best wel wat aankomen qua spiermassa.
     
  5. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja voedings schema werkt meestal wel heel goed. Als je echt berekend hoeveel colorieën je per dag moet hebben enzo. Persoonlijk heb ik daar geen zin in. Ik hou er wel een beetje rekening mee dat ik bepaalde dingen moet eten en om de zoveel tijd wat eet. Maar ik heb geen zin om het helemaal uit te gaan rekenen. Ik ga nog steeds voorruit dus mocht dat niet meer gebeuren dan kan ik nog altijd wat meer op de voeding gaan letten natuurlijk.
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    How, dat is serieus goed kerel! ;) . Ik woog vorig jaar ook 80 kilo droog,maar toen was ik gevallen met snowboarden en heb een half jaar stil gelegen, 7 kilo afgevallen toen. Ondertussen weeg ik terug 77 droog. Ik probeer nu ook zo fel mogelijk te trainen:). En idd met partner is het beste ja. Maarja, ik ga nu door de dag trainen en dan is die kerel altijd werken. Maar binnekort ga ik terug met mijn kameraad:).
    Maar eens je aan het fitnissen bent, is het wel echt fijn. Soms heb ik zoiets van, mmm, zou ik nu gaan fitnissen of niet,maar eens je bezig bent, ben je toch blij dat je aan het fitnissen bent:)...

    Greetz
     
  7. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    even een flinke trap ophoog dan maar *)

    maar ik vroeg me af, ik weet dat het niet goed is om 2 dagen achter elkaar (dezelfde spiergroepen) te trainen in de sportschool, maar kan je wel gewoon thuis sit-ups en push-ups doen elke dag? of is het beter om dat ook maar niet te doen?

    ik ben namelijk niet altijd in de sportschool, en volgende week ben ik in rome met mijn klas, en als ik even tijd heb wil ik misschien wle even wat gaan trainen. dan wil ik natuurlijk wle wetne of ik sit/push -ups elke dag kan doen, of de ene dag wel en vervolgens niet en dan weer wel enzo.

    alvast bedankt.
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, het is niet goed om dezelfde spiergroep 2 dagen na elkaar te trainen. Vraag aan je trainer een abc schema ofzo. De éne dag doe je borst en armen, de andere rug en schouders en de andere benen en buik. Buik mag je anders ook wel bij doen hoor;). En als je in Rome bent, kan je pompen, buikspieroefeningen, optrekken,...;) Maar buik mag je wel elke dag trainen. Tenzij je er last van begint te krijgen ofzo...
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^
    Van je buik krijg je nooit last.. behalve spierpijn maar das juist goed, weet je tenminste dat je iets gedaan hebt wat je daarvoor niet hebt gedaan:cool:

    Zelf nog steeds elke week 3x aan het trainen en ben ineens in een maand 5 kilo aangekomen terwijl ik nooit iets aankom door me snelle stofwisseling, dus me happy.
     
  10. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    is spinning goed als je beetje je benen/kont in vorm wilt krijgen? en welke oefeningen zijn daar anders goed voor
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zeker weten, super goed voor je conditie ook. Je kan er ook nog altijd een paar toestellen bij pakken, maar dat weten ze wel waar je traint of gaat trainen. Zijn wel speciale machines waar je eigenlijk alleen vrouwen op ziet... andere spiergroepen enzo;)
     
  12. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    dat bedoel ik dus
    maar wat jij dus zegt is dat ik in rome wel elke dag mijn buik kan trainen, maar niet elke dag mijn armspieren? dus dit voorbeeld is goed zeg maar:
    - dag 1: buikspieren, biceps
    - dag 2: buikspieren
    - dag 3: buikspieren, triceps
    - dag 4: buikspieren
    - dat 5: buikspieren, biceps

    en dan weer naar huis :cool:

    dat is dus goed? het is wel gewoon primitief hoor, gewoon opdrukken en optrekken dus, geen apparaten enzo, zit dan namelijk in rome dus :+
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zoiets zou kunnen als je alleen je armen en je buik wil doen, maja dan 'vergeet' je wel veel. Geen rug, shouder, benen, borst etc?

    Gebruik momenteel ongeveer dit schema:

    dag 1, Rug, shouders, biceps
    dag 3, Triceps, benen
    dag 5, Borst, benen

    En doe altijd gewoon standaard de buik aangezien die spieren heel snel herstellen. Dag 5 heb ik altijd een dag rust tussen omdat Borst en benen er wel inhakt en je gewoon wel rust daarvoor moet hebben gehad.
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    jamaar dude, ik zit in rome... :+
    ik heb geen apparaten daar allemaal he.
    wat stel jij dan voor, weet je nog manieren om de schouders, benen, borst enz te trainen?
     
  15. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Het lijkt me niet zo erg om een week over te slaan roeltjuuh, of althans, wel sportief bezig zijn, maar veel meer dan sit-ups en push-ups lijken me niet nodig(aannemend dat het maar voor 1 week is..)

    Btw<-- Antisocial@ XBC, van de goede oude tijd;)
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zit je de rest van je leven in Rome vast ofzo ;) Heb het niet over een weekje, je kan echt wel een weekje zonder trainen;) Gewoon als je thuis bent, hou in Rome maar lekker vakantie, je wordt echt niet in een week Arnold Schwarzenegger:+
     
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    zeker als er allemaal bronstige italianen rondlopen ;)
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D
     
  19. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    oke oke :+
     
  20. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dit zijn er toch wat, fitnessers die toch ook nog gamen en op xboxworld zitten :D of Gamers op Xboxworld die fitnessen :p

    Anyway,

    ik train al 2 jaar, en m'n favoriete spiergroep is toch wel borst samen met m'n rug. Daar kan ik toch echt 2u achter elkaar zwaar op trainen.

    Ik ga iedere weekdag 2 uur naar de fitness gaan trainen, en dat vind ik niet overdreven, anders kom ik niet toe :D

    nee, ik ben echt verslaafd, het moet altijd zwaarder en meer }:]
    Bij ons zitten er een paar bodybuilders, onder andere een 6voudig Mister Belgium, een 2-voudig Belgisch Kampioen, en 2 Nederlandse Kampioenen _O_ .

    Soms ben ik met ze aan het meetrainen, en dan pak ik ongeveer hetzelfde gewicht voor bepaalde oefeningen ( dan moet je die mannen soms zien kijken:" die "kleine" die even veel pakt als ons :confused: "
    En dat zonder enige hulpmiddelen zoals creatine en al dat andere spul. Bij mij liever op natuurlijke wijze breed worden dan versneld met die hulpmiddelen
    Ok; ieder zijn mening erover, maar ik vind het echt niet kloppen, nieuwelingen die op 1 jaar tijd even breed worden als iemand die al 5 jaar traint :confused: kan toch niet :confused:

    afin, ik ga maar eens uitrusten van m'n training... _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina