jaja volgend jaar komt flashpoint met alle add-ons in 1 keer uit op de xbox en ik ga em zeker kopen aangezien ik em niet op me pc heb kunnen spelen (wel paar keer bji vrienden maar goed) en het toch wel een gaaf spel is (mijn mening) maar mijn vraag is ff : denken jullie dat flashpoint op de xbox net zo'n succes word als flashpoint op de pc of juist niet en waarom mzzl
Wordt geen groter succes dan op de PC. Of ze moeten er veel aan veranderen, vooralsnog willen ze er nog niks over kwijt (ook niet tegen XBW ). Ik ben wel benieuwd iig
ik denk dat ALS het een groter succes word dan de pc, dat dat dan ligt aan het feit dat alle add-ons er al in zitten....maarja de pc heeft wel weer een iets grotere aanhang dan de xbox dus het zal niet lukken met verkoopcijfers (of juist wel aangezien je het op de pc allemaal wat goedkoper kan krijgen via internet maarja)
Het gaat me er vooral om dat het echt een PC spel is, en ik me afvraag hoeveel ze er voor de Xbox aan zullen veranderen (misschien wordt het een stuk makkelijker?)
k hoop het niet (misschien een extra moeilijkheidsgraad die dus makkelijker is ofzo maar niet dat het hele spel makkelijker word) .....als de besturing maar een beetje aangepast is voor het fps gedeelte....die voertuigen zouden geen probleem moeten zijn met een controller naja ik hoop in ieder geval dat ie een beetje goed word want een spel als flashpoint moet ik toch ook wel hebben (k*t pc) ]:-
Ik vond opf vooral leuk omdat ik online in een clan kon spelen en dat kan denk ik niet met de xbox (het voordeel daarvan is dat je niet met die wekelijkse clan vergadering zit)