Ik heb op het moment de PS2 versie gespeeld, het is erg vernieuwend te noemen, de street circuits zijn erg goed ontworpen, en er zijn erg veel tracks beschikbaar. Het aantal auto's is ook erg uitgebreid met streetcars, daytona wagens, pickups en de al bekende dirttrack wagens. Er zit een vernieuwde stunt mode in. Maar 2 favo mode zijn wel denk ik de single race maar ook vooral de Destruction Derby mode. Deze laatste is erg goed uitgwerkt en verveelt niet snel. Grafisch daarin tegen is het erg mooi en is het gebruik van special effects en blooming goed gebruikt.
De besturing is iets strakker geworden maar tenopzichte van de vorige flatout niet erg verandert. Het enige nadeel vind ik nog steeds dat de bestuurder uit de wagen wordt gelanceerd, dit haalt de snelheid uit de game en soms is het erg irritant als je net op een mooie plaats staat. Al heb ik het idee dat je nu wel een stuk minder gebeurd als in de oude Flatout.
Het spel vind ik naast Burnout en Ridge Racer een van de betere arcade racers van het moment.
*weet iemand of de game ook op Xbox360 werkt ? *
Laatst bewerkt: 5 jul 2006