[Flatscreen] Hier een vraagje over.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Nicotjeh., 2 jun 2003.

1. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ik heb een Flatscreen
    ik zal hem gelijk effe laten zien:

Ik heb een probleem.
    ik heb een pc met
    2.4 ghz, geforce 4 ti 128 mb , 256 mbram, 60 gb enz...

ik speel de laatste tijd Mafia

En die hapert (lagt)
    een maat van mij zegt dat het aan mijn flatscreen kan liggen
    ik denk dat zelf ook want een flatscreen is niet gemaakt om games te spelen teminste het is niet ideaal.
    en aan mijn systeem eisen kan het volgens mij niet liggen

Wat denken jullie?

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    mag niet uitmaken, tenminste bij een flatpanel maakt het niks uit.. ik denk eerder dat het aan je intern geheugen ligt..

3. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja 256 is eigenlijk al te weinig tegenwoordig , begin eens met 512mb, en je drivers upgraden van je grfx kaart ......

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Whahah!!! Zeg maar tegen die vrien dvan je met zogenaamde computer kennis dat een computer net zo snel loopt zonder monitor.

Jouw probleem is de drivers van je videokaart (gefroce). Of misschien draai je het spel wel op absurd hoge resolutie waardoor je videokaart het niet meer aankan. I don;t know, het kan 100 verschillende dingen zijn.

Ga naar nvidia.com of de website van het merk waar je kaart van is en download de laatste drivers voor je videokaart, meestal verhelpt dat elk probleem dat er voorheen was. Misschien moet je een specifieke driver set hebben om dat spel goed te kunnen spelen, of een speciale optie uitzetten die het zo langzaam maakt dat weet ik niet. Zou je op de officiele site moeten kijken van mafia.

5. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ah! thanx zal het proberen.

6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Het kan ook zijn dat je anti aliasing volledig hebt aan staan. Dat vraagt namelijk redelijk veel van je Videokaart.

7. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel niet aan jou flatscreen liggen want ik heb er ook 1 en die doet het perfect zonder lag en alles

8. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    maar die ti moet wel een hoop aankunnen. het is meestal een driver probleempje ja. gewoon de nieuwste detonater(heten die nog zo?) drivers downen

9. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    *) jep dat is de oplossing
    misschien een tipje: Download de laatse Detonater drivers wordt loopt je videokaart een stuk beter van ( tenminste, bij mij dan :) )

edit: oh huub zei het ook al

10. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Is dat BTW een Ilyama monitor??

11. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Let ook even op dat je Directx 9.0a installeert, scheelt ook nog wel iets (stabieler dan 9.0).

Ik neem aan dat je een Intel processor hebt? Dan heb je waarschijnlijk een chipset van Intel of van SiS. Dan moet je bij één van die twee even een driver update halen.

Verder zou je bij de instellingen van je GeForce (eigenschappen) even het volgende kunnen controlleren: Zet Intellisample op agressive, Anti-Aliasing op uit en Anisotropische filters op uit.

Je zou ook eens je hardeschijf kunnen defragmenteren;)

12. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ja klopt!
    was me ook eens effe duur zeg!
    Maar aaghh vaderlief heb em gekocht voor mij.O-)

Deel Deze Pagina