[PC] [Flight Simulator X] Topic

Discussie in 'Games' gestart door Martijnn, 21 jan 2008.

1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ben een fanatieke flight simmer maar ik heb nog lang niet alles onder de knie, heb het namelijk een tijdje niet gedaan. Jaar geleden steeg ik nog probleemloos met een PMDG Boeing 737 op en nu heb ik even hulp nodig in een standaard 737 *) Kunnen jullie me een aantal procedures geven hoe alles in zijn werk gaat? In grove lijnen natuurlijk want ik weet waar flaps en alles voor dienen natuurlijk en hoe ik de GPS op een vliegveld afstem.

Zou graag willen weten hoe de 737 de route van de GPS navigatie volgt want hij gaat zn eigen weg blijkbaar nadat ik de AP, HDG, ALT, SPD heb ingesteld. Schakelaartje staat ook op GPS.

Laatst bewerkt: 21 jan 2008
  2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Voor de procudures kun je de checklist doornemen die je kan vinden op je Kneeboard.

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die dit nog speelt?

4. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ja ik, maar op mijn pc hapert ie:emo:

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heb 't wel ff gespeeld maar is mij te log spel, ook die 25+ DVD's met add-ons hoeft van mij niet :+ (check FTD bijv.). Als je dan alles installeert ben je 100GB kwijt aan 1 spelletje..

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Inderdaad. Tevens duurt het een eeuw voordat je uberhaupt echt lekker kan opstijgen en landen. Mij té dit spel.

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.093
    Ik heb de game destijds eens gedownload om te kijken hoe ie het zou doen op mijn PC (Q6600, 4GB geheugen, 8800GT 512mb, en het liep maar so-so.

Het schijnt beter te gaan als je de nieuwste patches en updates enzo hebt, maar dan wacht ik eerst wel tot de game een budgetprijsje heeft.

Vond het trouwens best wel leuk. Heb een reisje Hong Kong-Macau gedaan met zo'n klein makkelijk vliegtuigje, en volgens mij kun je het ook ongelooflijk ziekelijk veel uitbreiden met allemaal zooi, om er ECHT een fantastische ervaring van te maken... maar hoewel de game me dus wel tof lijkt, durf ik de gok niet aan dat het niet soepeltjes loopt allemaal.

Als we over een paar jaar dusdanig ver zijn dat we echt briljante graphics hebben die vloeiend lopen, en men combineert een grote game als deze met een HDTV en online met honderden mensen enzo (met allemaal zelf gedesignde planes enzo), dan gaat het gewoon heel leuk worden :)

8. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.093
    Gewoon beginnen met een klein makkelijk vliegtuigje, en dan gaat het prima. ;)

9. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb FS2004 wel gespeeld. Kon er ook wel redelijk mee overweg. ( Kon ook serieus van bijvoorbeeld schiphol naar london vliegen) maar vond het toch wel snel saai worden ttoen ik het eenmaal kon

10. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net even de demo gedownload en even gespeeld. Fiew, wat moeilijk zeg! Denk als ik het wat langer doe wel onder de knie krijgt en het ook wel leuk ga vinden. Maar of ik hem koop? Zit nog te twijfelen. Word ook echt gek van mn muis.

FS2004 is toch makkelijker dan FSX?

Zie op bol dat er staat bij systeem eisen: Windows 98, ME, 2000, XP. Betekent dat deze het niet op vista doet?

Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Denk dat Vista het wel moet kunnen draaien, aangezien je het spel op DX10 kan draaien en DX10 kan alleen op Vista.

12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.093
    Met muis is het inderdaad kut te spelen. Met een 360 controller gaat het echter prima.

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien koop ik fs2004 dan ook wel effe want 18 euro is toch geen geld.

14. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb wel een Flight Sim gehad (2004) volgens mij.. maar dit speelt toch sowieso het meest realistisch met een stuurknuppel? Met een toetsenbord/muis of een controller vind ik er echt niets aan. Heb je totaal geen gevoel dat je vliegt.

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mijn pa speelt dit spel echt fanatiek. heeft geloof ik ook zo'n 1000000 Xtra vliegtuigen van allerlei verschillende sites erbij gedownload etc..

16. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is FS2004 trouwens een beetje snel te leren? En ja ik weet dat je de nodige skills moet hebben om te vliegen.

17. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraagje: is het mogelijk om je eigenvliegtuig te maken? Dus de kleuren en dat soort dingen. Zo ja, moet je daarvoor internet hebben?

18. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb FS2002 gekocht omdat ik 2004 niet kom vinden en 4 euro geen prijs was. Maar nu heb ik 2 vraagjes.

- Als ik nu mn vliegtuig selecteer en de vliegvelden en dat ik vanaf de gate wil starten gebeurt er wat anders. Ik heb een ander vliegtuig. Dat kleine kut ding. Ik sta op schiphol en niet op mijn vertrekpunt. En ik sta gewoon op de runway in plaats van bij de gate. Hoe kan dit?

- Als ik vliegtuigen wil downloaden hoe moet dat? Ik heb er een aar gedownload naar aircrafts gekopieerd maar dat doet hij niet. Dan even in de read me gekeken van de vliegtuigen en daar stond bij 1, niet bij de rest dat ik een map die ik gedownload had moestverplaatsten naar Flights. Dus dat heb ik ook gedaan maar nu kan ik er nog steeds niet mee vliegen. Iemand die weet hoe het moet? Want het zal gewoon hetzelfde zijn als in FS2004 denk ik.

Iemand die op beide vragen een antwoord weet?

19. Hemelsmandaat

Hemelsmandaat Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil dit spel/simulator al zo lang spelen. Alleen nog tijd nooit de tijd ervoor vrijgemaakt. Nu ik dit topic zie krijg ik gelijk weer ontzettende zin om deze game/sim te doen!

20. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem niet opgelost gekregen ook niet door wat rond te vragen op internet. Dus maar FS2004 gekocht voor 10 euro bij de FRS toen ik toch in de stad was. Nog niet normaal kunnen landen maar ik blijf het proberen.

Deel Deze Pagina