flikkerrend beeld bij pgr2 na advanced scart cable

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Renegades NL, 13 feb 2004.

1. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De titel zegt het al, sinds ik pas een ASC heb, krijg je bij het beeld veel kleurverschillen, en gewoon een beetje flikkerrend beeld.

Ik heb een oude tv en de scart zit niet helemaal goed vast, ligt het mischien hieraan? Bij halo heb ik nergens last van.

Alvast bedankt.

2. Enforcer

Enforcer Hattrick.org .o.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ligt het wel aan je tv en heb je er geen last van bij Halo omdat Halo geen 60 Hz support!

3. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk ook wel dat het aan me tv ligt, maar als ik hem niet op pal 60 zet is hij volgens mij nog steeds beroerd ik zal het even checken.

4. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Zijn de stekkers helemaal schoon???

5. Devil 6x6

Devil 6x6 Down-Under-Crew.com

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij heeft ook een Advance scartkabel! Maar ik vraag me nu af, is het echt de moeite en het geld waard om een ASC te kopen?

Laatst bewerkt: 13 feb 2004
  6. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ja die stekkers zijn schoon, die scartkabel moet ook percies goed inzitten anders gaat hij ook nog vage kleuren weergeven, wordt helaas tijd om een nieuwe t.v. te halen denk ik.

die van devil snap ik even niet 8)

7. ThaRealPlayer

ThaRealPlayer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me hetzelfde af als 'devil 6x6' : Is het verschil in beeldkwaliteit met een Advanced Scart Cabel de moeite waar om deze kabel te kopen i.p.v. de standaard kabel???

8. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    beeldkwaliteit is inderdaad iets beter, maar het gaat voornamelijk om de optical out; hierdoor krijg je perfect dts/dolby 5.1 geluid door je speakers!!

Deel Deze Pagina