Floating Covenant in Halo 2?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Spiderstyle, 13 sep 2002.

1. Spiderstyle

Spiderstyle Shit Happens!

Leuk Bevonden:
    0
    In het boek wordt verwezen naar een Covenant ras welke volgens mij niet in het spel voorkomt. (Of ik ben gewoon blind). Misschien komen we deze wel tegen in Halo 2.

Ik citeer een klein stukje uit het boek:

-------------------------------------------------------

"There was more activity here: a pack of black-armored Grunts meandered down the streets. Two vulture-headed Jackals sat on the corner, squabbling over a hunk of meat.

Something else caught his attention, though. There were other aliens on the sidewalk---or rather, above the sidewalk. They were roughly man-size creatures---unlike any had ever encountered. The creatures were vaguely sluglike, with pale, purple-pink skin. Unlike other Covenant forces, they were not bipeds. Instead they had several tentacular appendages sprouting from their thick trunks.

They floated a half meter above the ground, as if the odd, pink bladders on their backs kept them aloft. One alien used a slender tentacle to open the hood of a car. It began to disassemble the car's electric engine, moving with startling speed.

Within twenty seconds all the parts had been neatly arranged in rows on the pavement. The creature paused, then reassembled the parts with blinding quickness, dissassembled and rebuilt it several times into different arrangements. Finally, the creature simply reassembled the car and floated on its way.

The Master Chief made sure his mission recorder had gotten that. This was a Covenant race never documented before.

Ik kan me niet herinneren dat ik een "floating" Covenant ben tegengekomen in Halo. Dus misschien inderdaad voor Halo 2 bewaard.

Verder in het boek wordt het volgende nog eens aangehaald:

"She stepped toward the floating, tentacular aliens, ''We believe these are their scientists.'' As she moved closer, the figure animated; the image showed the creature disassembling an electric car of human manufacture. John instantly recognized his own battlefield recording."

Spannend hoor! Dus hoogstwaarschijnlijk zijn deze gewoon kannonevoer.. :) Ik zie missions voor me waar je een race tegen de klok moet leveren om bijv. bij een bepaald aards item moet komen en daar dan deze "floating" Covenent moet afschieten om te voorkomen dat ze meer aardse technologieen in handen krijgen. :)

Regards,
    Spiderstyle

[ EDIT: Kan een mod deze thread misschien verplaatsen naar de Game area? Heb een beetje dom gedaan.. :D ]

Laatst bewerkt: 13 sep 2002
  2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dit ras zat ook in Halo 1, maar is eruit gelaten door tijdsgebrek. In Halo 2 zullen we dit ras waarschijnlijk wel zien!

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is geen offensief-ras, het is niet om te vechten. Het is om van te leren.

4. dT™

dT™ Guest

zolang het maar geen irritante kleine beestjes zijn of groote bloppers van de flood vind ik het allemaal best wat in halo2 komt

Maar wouter?
    hoezo moeten we er van leren?

5. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    die gasten geven les aan die andere gasten snapie vous :confused:

6. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit voor boek en waar kan ik het kopen

7. dT™

dT™ Guest

ow sow
    heb je lekker veel aan dan

8. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens het boeit mij niets! Al zijn het vriendelijke Covenaants ik schiet ze nog neer. HAHA!!! Ik schiet echt alles af bij halo zelfs matines en CAPTAIN Keyes!(Is wel lol, maar werkt niet echt, Find out yourself.)

9. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    yup dat is cool in dat eerste level. schiet je captain keyes door z'n kop dan krijg je een horde boze onstervelijke mariniers achter je aan:D

10. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    uhm om van te leren???

waarom sloeg zo'n zelfde gozer dat 2 jackals dood?

11. Spiderstyle

Leuk Bevonden:
    0
    WouteR -> Correct. Ik weet dat het geen offensief ras is. Zoals Dr. Halsey zegt: "We believe these are their scientists." Nevertheless kan ik me een missie voorstellen waar je aardse technologie moet beschermen waarheen een hele zooi van dit soort "Floating" Covenant naar op zoek zijn (Uiteraard begeleid door soldatentroepen van de Covenant). MC moet dan zorgen dat geen een van deze "Floating" Covenant het aardse doel bereikt.

dT™ -> Deze "Floating" Covenant zijn zeg maar de scientists van de Covenant. De geleerden zeg maar. Die onderzoeken voor hun onbekende technologieen. De Covenant leert dus zeg maar door het werk wat deze "Floating" Covenant doet.

bartos -> Ik heb het boek gekocht bij BOL. Het zal vast ook wel in andere winkels te koop zijn.

TheFlood -> Hoe kom je erbij dat zo'n "Floating" Covenant twee Jackels dood heeft gemaakt? In dezelfde missie in het boek wordt wel gedacht dat een Jackel op het pad stond waar een Hunter langs moest en dat deze Jackel vertrapt is geworden door zo'n Hunter.

Regards,
    Spiderstyle

[EDIT: Deze thread staat nog altijd in een verkeerd forum. Kan iemand deze misschien verplaaten? Bedankt!]

Laatst bewerkt: 15 sep 2002
  12. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Als je verder in het boek leest ... (ben vrij ver) merk je dat ze Prophets heten, zeg maar de hoogste kaste van de Covenants. Zij zijn de geleerden/priesters/politici van de Covenant, en samen met de Elites vormen zij de leiding .... Zoals ook hier in de screen van Edge mag. :) en zoals beschreven staat daar: (vrij vertaald) Ze komen met hun eigen, unieke aanvallen

mzzl munch and ABE

13. Spiderstyle

Leuk Bevonden:
    0
    Deze "Floating" Covenant beschreven in het boek zijn geen Prophets. In iedergeval, daar kan geen verwijzing over terug vinden in het boek. En ik heb het 2x gelezen. Dan moet ik echt blind geweest zijn. Welke bladzijde staat deze verwijzing?

De Prophet welke op http://archief.xboxworld.nl/images/nieuws/halo2_edge003.jpg staat zweeft overigens niet vanzelf. Hij zweeft omdat hij op een "anti-gravity throne" zit.

Regards,
    Spiderstyle

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit zijn de propeths

Politieke leiders ....

15. Spiderstyle

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, lees eerst even voordat iets zegt.

De "Floating" Covenants in het boek zijn GEEN Prophets!

Alsof een geestelijke/politieke leider op straat een auto uit mekaar staat te halen. Dacht het niet!

Bovendien kunnen Prophets niet zweven! In het Edge magazine wordt duidelijk gezegd dat deze Prophet zweeft omdat ie op een "anti-gravity" troon zit.

16. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    he spiderstyle, ik ken die boeken van halo niet vinden op bol.com. heb al gezocht naar halo en fall of reach, maar ken niks vinden. maar even voor de duidelijkheid: het boek waar je nu over praat, is dat het eerste boek (the fall of reach geloof ik) of het tweede boek (halo2). plz geef ff het isbn-nummer ofzo.

17. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek je wel bij engels????????8)

18. Spiderstyle

Leuk Bevonden:
    0
    SijmeZ: Het boek waar ik het over heb is "Halo: The Fall Of Reach".

Hier wat info:

Auteur: Eric S. Nylund
    Boek: Halo - The Fall of Reach
    Prijs: € 10,99
    Levertijd: 5-7 werkdagen
    ISBN: 0345451325

Klik op de volgende link om er direct naar toe te springen:

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...gLevel=1&ParentLogID=&LogLevel_BOL_OWNER_ID=1

Trouwens, je hebt het over een tweede boek? Weet je zeker dat dat bestaat? Zo ja, waar zou dat dan te krijgen moeten zijn?
    Wist helemaal niet dat er 2 Halo boeken waren.

19. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ja bij xbw nieuws stond er dat er weer een nieuw boek kwam en ik vond het vreemd dat niemand nog een topic daarover had geopend (of heb ik wat gemist :confused: ) dus ik dacht dat het misschien het tweede was, nou ja vergeet maar wat ik zei

thanx voor de link btw

Deel Deze Pagina