Football Manager 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 29 mrt 2006.

  1. mars15

    mars15 Guest

    UK RELEASE: 13-Apr-2006

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    At last, gamers of the console persuasion will be able to enjoy football management like never before! Football Manager 2006 for Xbox 360 weaves its way past the opposition and slots one in the back of the net to complete the treble line-up for this season. With hundreds of divisions across 50 countries, 250,000 players and staff, the degree of depth is undeniable for even the most vocal of rival managers!

    All features from Football Manager will be incorporated, including training, the 2d match engine, full rules for all leagues and player data which will be accurate to the end of the winter transfer window. Football Manager once again has produced the super tactics to trounce the league and retain its crown as champion of management sims!

    Handige links

    SI-Games

    The Dugout

    Dutch Footballmanager

    Sortitoutsi


    Wie gaat hem halen ?
    Heb erg veel FM 2005 gespeeld op de pc, was meesterlijk daarvoor natuurlijk bijna alle cm delen. Weet dat er nog meer liefhebbers van FM zitten op xboxworld. Jammer dat die alleen zo duur is, en pas laat komt, andere kant je speelt toch verder dan het einde van het seizoen
     
  2. SlicerITST

    SlicerITST Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit zelf te twijfelen. Ik heb de oude cm's en fm2005 veel gespeeld en voor mij blijft dit toch een pc spel. Voornamelijk door de updates die door de community worden gemaakt.

    Het is echter wel heel verleidelijk. Lekker onderuit hangend op de bank fm te spelen._O_
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    zelfde gevoel hier ook ja...
    ben benieuwd of ze wel updates brengen.. maar eind van het jaar komt fm 2007 denk ik
     
  4. SlicerITST

    SlicerITST Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe komen meestal rond kerstmis. Dus 2007 zal dan ook wel bij kerst komen.

    Voor de 360 zullen er geen speler updates komen denk ik. Het zouden dan officiele updates moeten zijn. En dat zie ik een game developer niet doen aangezien ze zichzelf dan in eigen hand snijden.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Ja en daarom is het eigenlijk geen 50/60 euro waard
     
  6. SlicerITST

    SlicerITST Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Deze komt naast mijn andere CM/FM pc spellen in de kast te staan. Dat lijkt mezelf het slimst.
     
  7. Thomaaas

    Thomaaas Kill or be killed

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop m voor de pc;) lijkt me trouwens ook niet handig spelen op de xbox. Maarrrr...je kunt wel echt lekker onderuit zitten op je bank...:cool:
     
  8. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop m voor de psp, lekker on the road, houdt de 360 voor de (grafisch) krachtigere games.....
     
  9. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb altijd lma manager 2005 gehad op de xbox .. :)
    en ik vind het heerlijk spelen op een console ;) ( het is gewoon wat je gewend bent )
    ik ga hem zeker halen op de xbox360
     
  10. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd of je hier ook online kan gaan en hoe dat in zijn werk zal gaan als dat goed is dan ga ik nog twijfelen of ik hem moet halen.
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haal em wel voor de PC als 2007 uitkomt.. Veel relaxter spelen lijkt mij..
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    Dat het kan is zeker
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Via Xbox Live jah?! :)
    Nice, Nice!
    Dan wordt het echt interessant!
    Heb samen met Marine Robin, idd aan de LMA Manager serie gezeten.Dit werkte gewoon goed met een controller.

    Dus lijkt mij dat dat met deze ook goed komt.
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    op het hoesje staat xbox live
     
  15. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel al 11 jaar de CM/FM series deze kan dan ook niet ontbreken :)
     
  16. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik hem ook ga halen. :)
    ben echt een fan van manager spellen :)
    maar ik ben speelde altijd de fifa-managers,
    zit hier veel verschil in?
    hopelijk dus ook niet te veel valse spelers :p
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    Dan ga je het helemaal leuk vinden, die fifa managers zijn echt zwaar kut !.

    Deze is echt veel beter, meer stats enzo, toch leuk om te zien dat er nog zoveel verborgen managers fans hier zitten
     
  18. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, ik wist ook niet dat er zoveel waren.
    had bij de overige pc en console gaming een topic gemaakt over tcm 05,
    maar geen enkele reactie :p

    en ik ga hem dus ook kopen, de live functie lijkt me echt cool...
     
  19. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    op www.sigames.com staat een heel verhaal over hoe de online multiplayer gaat worden!!!
     
  20. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten tot hij uit is. Ik speel nog steeds vaak FM2005 op men PC, maar die is nogal brak en het speelt best wel kut. Gelukkig heeft de Xbox 360 veel meer kracht dan mijn PC en dan kan ik eindelijk goed FM 2006 spelen :9
     

Deel Deze Pagina