Football Manager 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door Generation Tracks, 6 dec 2006.

  1. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Football Manager 2007

    [​IMG]

    De game is nog niet uit, zou op 1-12-2006 al uitgekomen moeten zijn, maar
    het is nog even wachten... Ik speelde dit al jaren op de PC en ben erg benieuwd hoe ik het ervaar op een gameconsole.

    Achtergrond
    Football Manager 2007 maakt deel uit van de succesvolle Football Manager-serie van Sports Interactive dat sinds het voorjaar van 2006 eigendom is van Sega. In Football Manager 2007 neem je de leiding over een voetbalclub (of land) en houdt je als manager bezig met alle aspecten van het voetbalteam. Naast de nieuwste statistieken zijn er ook een aantal vernieuwingen terug te vinden op gameplay gebied. Een voorbeeld van die verbeteringen is de toevoeging van de zogenaamde Feeder Clubs.

    Je kan de manager worden van een kleine club die een feeder-relatie heeft met een grote club. Dat betekent dat jij spelers kunt huren van die grote club. Als je juist met een grote club speelt, dan kan je je jeugdspelers bij de kleinere club laten spelen zodat ze wedstrijdervaring opdoen. Er hebben ook verbeteringen plaatsgevonden op het gebied van gebruiksvriendelijkheid, jeugdelftallen, scouts en interactie met de spelers.

    Op de Xbox 360 kun je bovendien gebruik maken van de Xbox Live Vision camera en de Xbox Live Fantasy Draft optie. Deze Fantasy Draft modus laat je met acht spelers de database van Football Manager 2007 gebruiken om een fantasieteam samen te stellen en online een competitie of toernooi te houden. Er zijn daarnaast 50 achievements die zowel voor nieuwe als ervaren spelers een uitdaging zijn.

    Weet jij het beter?
    Ben jij een schreeuwende, betweterige voetbalsupporter die het altijd beter denkt te weten dan de trainer? Bewijs je voetbalinzicht in Football Manager 2007 en help jouw club op jouw manier naar de finale. Met nieuwe features en een verbeterde gameplay biedt deze game van Sport Interactive jou de kans jouw grote mond in de praktijk waar te maken.

    De jeugd heeft de toekomst
    Als trainer in Football Manager 2007 heb je elk gereedschap tot je beschikking om de hoogste plaats in de competitie te behalen. Je kunt teren uit de jeugdselectie van de club om het beste uit het eerste elftal te halen via de Youth Revamp. Want spelers uit de jeugd kosten niets. Maar je hebt uiteraard nog steeds je scouts rondlopen die je continu op de hoogte houden over nieuw talent via de Scouting Revamp.

    Een verbeterde voetbalsimulatie
    Football Manager 2007 is vergeleken met het voorgaande nog gebruiksvriendelijker. De interface is gemakkelijker te bedienen en nu compleet met hints, tips en een verbeterde tutorial. Ook de communicatie met jouw spelers is uitgebreid. Zij zijn nu ook toe te schreeuwen voor elke wedstrijd. En wil je een nog niet-gecontracteerde voetballer aanspreken? Gebruik dan de media om zijn aandacht te trekken.
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Vet stukkie. Heb 2006 op de xbox behoorlijk veel gespeeld. Mooi om die verbeteringen te lezen zeg. Feeder clubs lijkt me een erg mooie toevoeging. Hoop nu ook dat je de media nog meer kan betrekken. En spelers kan afzeiken of complimenteren. En niet de standaard zin uit 2006 dat je erg blij met hem bent enz.

    Heb er zin an. Op mlive ga ik hem denk ik niet spelen. Geen tijd voor. Speel hem gewoon lekker offline als ik geen zin heb in GoW of Pes6.
     
  3. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    de game is al wel uit hoor! zag hem vorige week (dus rond 1 december) al bij nedgame liggen. ook op hun site kun je zien dat deze 'gewoon' voorradig is!
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Speel graag Manager games...
    Echter is het aanbod nu zo groot op de Xbox 360, en vermaak ik mij prima met Gow en PES dat ik deze game niet haal.

    Vorige deeltje nog wel gehad, en die was ook gaaf!
     
  5. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben gisteren bij de gameshop, bij FRS, bij Dixons en Bart Smit geweest.
    Niemand heeft de game...

    Verdomme, ik heb echt zin om een onbeduidend clubje vanuit de eerste divisie
    naar de top te leiden!!! Achievements halen is met dit spel helemaal bevredigend!
    Zeker als je niet de makkelijkste weg kiest!
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2006
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik deze op de PC ga aanschaffen.. het wordt wel weer eens tijd voor een football manager.. laatste is 2005.. En die begint saai te worden..
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat is jusit het leuke aan dit soort games!:)
    Met een clubje van niets, naar iets groots begeleiden...
    Zoals uiteraard FC eindhoven, eindelijk kampioen maken van de 1e divisie :cool:
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    welnee, gewoon met Ajax, eerste jaar meteen kampioen en beker winnen, 2e jaar CL winnen, derde jaar wat knappe spelers er bij, onverslaanbaar worden.

    Geweldig! *)
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    voor 40 kan je hem overkopen van me
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja ik neem denk ik ook gewoon Ajax. Of anders Palermo, Napoli of Juve. En natuurlijk een nationaal team erbij. Het liefst nederland maar las dat die er niet in zat.
     
  11. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaaaat?

    Waar staat dat? Dat kan ik me moeilijk voorstellen.
    Deze game kan niet zonder gespeeld worden me dunkt...
    Heb je een link?

    Ik denk dat ik begin met AZ. Dat is natuurlijk ook leuk.
    Ga ik ze hoogstpersoonlijk het laatste zetje richting top geven :cool:
    Deze club heeft ook iets meer mogelijkheden qua financien, de wil van
    spelers om naar je club toe te komen etc. Vervolgens samenwerkingsverbandje
    aangaan met Stormvogels Telstar om daar jeugdspelers te stallen.
    Net als in het echie!

    Maar ja; nu nog het spel zien te ownen.... 8)
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hmm las het op www.fucktheref.nl Maar het ging wel over de pc versie.
     
  13. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Op PC versie zat NL er idd niet in (net als Duitsland trouwens)... Maar door een bestandje te verwijderen is dat zo gefixt.. Alleen dat gaat dus niet lukken op de 360. Blijf hem daarom lekker op de PC spelen :)
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik speel de serie al vanaf CM 97/98 op de PC. Blijf van mening dat managergames het best te spelen zijn op de PC, niet op een console.
     
  15. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen helemaal niemand verkoopt het spel nog. Release zou 1 december
    zijn geweest, maar ik kan nergens iets vinden over vertraging.

    Balen!

    Daarbij; als Nederland er inderdaad niet inzit laat ik het schieten en koop ik
    em ook wel voor de pc.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij de MediaMarkt in Eindhoven stonden er afgelopen maandag nog genoeg!
     
  17. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dat had ik nog niet geprobeerd. In Alkmaar is ook een mediamarkt.
    Maar eens bellen! Thanks 4 the tip!

    Maar eerst maar eens uitvogelen of Nederlands Elftal daadwerkelijk ontbreekt!
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Niet veel winkels hebben dit spel ook. Meestal de online shops en de Mediamarkt. 2006 heb ik ook alleen bij de mediamarkt gezien.
     
  19. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dat zo? Vanwege de geringe populariteit van de game op een console?
    Ben uberhaubt wel benieuwd hoe deze game bevalt op de 360. Ben eigenlijk
    ook alleen maar pc-versies gewend.
     
  20. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel lijkt me eigelijk leuker op de PC, vanwege de besturing. Trouwens weinig screens...
     

Deel Deze Pagina