Wie kan mij helpen?! Ik heb net de game Football Manager 2007, voor de XboX360 aangeschaft. Maar ik krijg hem niet aan de gang... Alvorens ik 'm terug ga brengen wil ik eerst hier wat rond vragen en kijken of het niet aan mij ligt... Als ik de game in de Xbox leg en de slede dicht doe, start de game niet op maar krijg ik op het dashboard inplaats van de game naam, "Media Disk" te zien. Op het tabblad "Media" kan ik dan ook de mappen structuur bekijken van de DVD-Rom maar ik krijg de game niet aan de gang. Vervolgens heb ik de XboX uit gezet en weer opgestart en toen nog maar eens geprobeerd, vervolgens kreeg ik een bericht te zien waar in meerdere talen stond dat ik de DVD-Rom in een XboX360 console moet stoppen!! Nou Ja zeg!!? Dus de vraag is of iemand iets meer hiervan af weet? Gr. Mark
Vaag.Ik heb FM 2007 ook maar ik heb geen problemen ermee gehad. De rest van je spellen doet het wel gewoon?Dan zal de disc wel kapot zijn denk ik.
Er is al een Football Manager 2007-topic. Maakt deze overbodig lijkt me. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=92211