[PC] Football Manager 2010

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 7 sep 2009.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Platforms PC, PSP en Mac
    Uitgever Sega
    Developer Sports Interactive
    Genre Sport, Simulatie
    Release datum 30 Oktober 2009

[GB]Informatie:[/GB]

Football Manager 2010 vervolgt de langlopende Football Manager-serie en draait volledig om het voetbalseizoen 2009/2010. In Football Manager 2010 neem je één van de honderden officiële clubs, spelende in één van de tientallen officiële competities van over de hele wereld, onder je hoede, om deze zo snel mogelijk naar succes te leiden. Hierbij heb je een groot scala aan mogelijkheden tot je beschikking, maar moet er ook rekening gehouden worden met een hoop verschillende aspecten van de voetbalwereld.

Wedstrijden in Football Manager 2010 worden gespeeld in een uitgebreide 3D-weergave, waarbij je met behulp van een nieuwe tactische module snel en eenvoudig opdrachten mee kunt geven aan zowel jouw spelers als het gehele team. Door spelers specifieke opdrachten mee te geven of ze één bepaalde rol te geven, kun je direct invloed uitoefenen op hoe jouw team presteert op het veld. Het effect van deze instructies is weer afhankelijk van hoe goed jouw relatie met desbetreffende speler is en hoe de speler in het algemeen met gezag omgaat.

Wedstrijden zijn achteraf en tijdens het spelen zelf uitgebreid te analysreren via een nieuw feedbacksysteem, waarbij een overzicht wordt gegeven van alle schoten, passes, voorzetten, kopballen, tackles, overtredingen en onderscheppingen, en de plekken waar deze op het veld hebben plaatsgevonden. Op deze manier kun je zwakke plekken in jouw team aanpakken en je uitgebreid voorbereiden op aankomende wedstrijden.

Daarnaast kent Football Manager een compleet nieuw uiterlijk ten opzichte van zijn voorgangers, wat het navigeren door alle opties, mogelijkheden en menu’s een stuk eenvoudiger maakt. Ook is het aanpassen en creëren van jouw eigen competities, spelers en clubs eenvoudiger geworden, zodat je Football Manager 2010 volledig aan jouw eigen wensen kunt laten voldoen.

^top

[GB]Screenshots:[/GB]

^top

[GB]Opmerkingen:[/GB]

Yeuh, nieuw seizoen = nieuwe Football Manager. Gaan we er dit jaar voor zorgen dat je club degradeert of de Champions League wint of koop jij stiekem Sno voor je club! :+

^top

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nette startpost Fiasco!;)

Kan niet wachten tot 30 oktober. Is er eigenlijk al iets bekend over een demo? :)

3. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Hebbe hebbe hebbe hebbe:+

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Zin in zeg!! Wanneer demo idd?

5. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt een leuke FM :)

6. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de systeemeisen voor FM10 al bekend?

7. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er idd weer zin. 30 Oktober is volgens mij direct na mijn Proefwerkweek.

zal wel ongeveer hetzelfde zijn als bij FM 09. GPU is niet nodig vind ik. Ik gebruik toch de 2D weergave. Een fatsoenlijke precessor is wel aan te raden.

Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  8. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is er geen public demo in elk geval. Volgens mij een private demo waar een klein aantal mensen aan mee kan doen.
    Ik dacht dat ik dit ergens gelezen had.

9. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wel erg zin in, al vermaak ik me nog steeds prima met 09.

10. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Championship Manager 2010 al wel zien staan, zitten daar grote verschillen in met FM10?

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn 2 totaal verschillende games. FM is de betere naar mijn mening, en die van vele andere.

12. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    FM is gewoon de beste, klaar. Fifa Manager is helemaal crap.

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja daar kun je zelfs nog een speler besturen. Niet echt meer een 'manager'-spel dan.

14. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel gaat weer 50% van mijn dagelijkse bezigheden onderhouden i guess :p

15. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Total Club Manager is de beste:+

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad:+

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nieuwe trailer!

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er zin in.

19. Bojangles

Bojangles Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt super mooie trailer! Helaas bij FM09 ontdekt dat het niet echt mijn soort spel is.. Te weinig geduld voor.. :9

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb er ook wel zin in, ondanks ik 09 heel weinig gespeeld heb. Ah shit, ik zou geen FM meer spelen omdat ik straks weer hooked ben en weer over de 200 uur speel zoals in FM08 ( Kan ook over de 300 uur zijn. :+ )

Deel Deze Pagina