nope ik kreeg dit De pagina kan niet worden weergegeven. De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen. --------------------------------------------------------------------------------
Jep. Dat weet ik eigenlijk wel zeker. Ik snap de melding zelf ook niet helemaal (ik bedoel waar het door komt).
Naar mijn weten heeft het te maken met een poort die niet toegelaten wordt. Ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad met een andere site op school. Ze hadden niet alle poorten openstaan waardoor deze melding kwam. Wellicht dat je firewall voor de problemen zorgt.
Ik heb ook het zelfde probleem gehad, maar het ligt zeker niet aan je poorten. Probleem ligt ergens in de site.Meestal zit er dan een bug in de site die enkele stukken blokeert maar duurt niet lang,
Daar heb je wel gelijk in. Het duurt niet lang. Ik hoefde het adres alleen maar nog een keer in te typen en hij deed het weer...
Is gewoon een fout met de server, of je firewall moet ff nadenken of ie m doorlaat, is vaker met fora, omdat tie dan de hele site moet checken of ie wel veilig is. Mja verder niks om je zorgen over te maken, als port 6886 ope staat ( die staat altijd ope behalve als je hem zelf hebt uitgezet) dan kan je alle sites binnekomen, ligt dus gewoon een beetje aan je firewall, maar meestal is het gewoon nog een keer op enter drukken en hij doet het weer
Wat Tim NL zei... Je hoeft niet elke thread omhoog te trappen hier hoor Xenion.. :{ Hou je een beetje in ok?