Bij psxshop.nl kun je nu het mondena 360 force feedback stuur kopen; dit is iets waar ik al een heletijd op wacht, een force feedback stuur voor een console (die ik heb). Ik vroeg mij af of iemand hem al gekocht heeft en wat zijn bevindingen waren.
Heb afgelopen zaterdag de 'normale' versie gekocht omdat ik nergens informatie kon vinden over de FF versie (xboxworld en thrustmaster site). Ben benieuwd naar ervaringen met de FF versie. Misschien is mijn 'oude' stuurtje dan binnenkomt wel op de 2e handsmarkt.
de normale is zwaar bagger moet ik zeggen! als je em nog terug kan brenge is beter want die FF is maar 20€ duurde namelijk
Heeft iemand de FF versie van de modena 360 al in de winkels gezien, anders zit ik straks zonder stuurtje als ik de 'normale' versie terugbreng.
ik ben gisteren alle winkels bij ons in de buurt geweest die xbox hebbe, maar niemand die mij iets ervan kon vertellen. Ik denk dat ik hem gewoon via psxshop.nl ga kopen, samen met the claw.
Navraag gedaan bij psxshop, wat blijkt hij is er nog niet maar komt binnenkort, dit verklaart het feit dat het stuurtje nog niet in de winkels verkrijgbaar is en misschien ook wel het feit dat er nog niets staat op de thrustmaster site. Wat ik mij trouwens wel afvraag is welke spellen FF ondersteunen, heb het namelijk nog nergens specifiek zien staan.
bij de info van het stuur staat dat 100% van de spellen het doen met de force feedback. Maar je kon hem al in je winkelwagentje doen, dus ik ging ervanuit dat hij al te krijgen was.
Ik neem ook aan dat het met 100% van de spellen werkt, alleen het specifieke FF deel ben ik benieuwd naar, in GT3 op de PS2 voel je aan de FF op het stuur dat je in een bocht begint te glijden bv. etc.