1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FORMULA 1 2012

Discussie in 'Games' gestart door pboy007, 12 sep 2012.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Willem! Binnenkort voeren we een battle.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Met welke assists speel jij? Want ik speel gewoon op Medium. :+

    Kom er wel achter dat 't wat te makkelijk is. Na twee races moeten oefenen en wennen net in Shanghai 5e geworden met m'n Caterham. 8)
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Assists? Geen idee joh, ik heb het spel nog niet binnen 8)
     
  4. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees een heleboel negatief commentaar, maar als je van racen houd, en je hebt een stuur (ik bedoel niet het xbox wii look-a-like stuurtje), zal je vast een boel plezier aan F1 2012 hebben.

     
  5. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu vanaf vrijdag en moet zegen dat ik hem wel lekker vind spelen
    ben nu nog even bezig op makkelijk eerst even kijken hoe alles reageert en ga vandeweek
    hem op wat moeilijker zetten de nieuwe extra's vind ik wel leuk om te doen en ja aan elk
    spel is wel is wat ik heb nog nooit een spel gespeelt wat 100 % ok was dus dat zal altijd wel zo blijven.
     
  6. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de personen die hem net niet leuk genoeg vinden voor €60 maar voor €36 willen overwegen.
     
  7. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Is deze site betrouwbaar?
     
  8. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo de experts hoor wel. Heeft nog veel meer goede aanbiedingen. :p Kan wel weer 2 weken duren.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2012
  9. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Gave montage! En m.b.t. een boel plezier....zeker weten. Alle assits uit, verplichte cockpit view etc etc. Dan moet je de track echt wel goed kennen om daar meer dan 10 rondjes zonder schade of foutjes door te komen in race situaties. Dan ook nog eens vooraan rijden in een auto NIET behorend aan 1 van de top teams is weer een extra uitdaging. Samen met de Fanatec CSR en een co-op maatje ga ik daar een hoop plezier aan beleven! Mooie game, maar wel iets meer voor de liefhebber!
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  10. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Net de tweede race gedaan (Sepang). Over het geheel behoorlijk tevreden over de game. Maar de tweede race dus; weersvoorspelling 100% regen. Echter, vanuit de pitbox zie ik enkel blauwe lucht met hier en daar een wolkje en geen vallende druppels te zien. Op het moment dat ik denk; hé, er zijn intermediates op m'n wagen gemonteerd, roept de engineer "Intermediates are the way to go right now" (of iets in die trant). Nou het zal wel. Mooi dat ik de options eronder zet. Dan de start. Iedereen op intermediates. De baan was inderdaad wat vochtig maar na de eerste sector was vrij duidelijk dat droogweerbanden toch echt sneller zijn. En dus maakte dan ook het halve veld meteen een pitsstop en de ronde erna de andere helft. De race won ik uiteindelijk met een hele pitstop voorsprong. Maar zoals ik al zei, een prima game al is dit weer een beetje jammer.

    Dan nog even iets anders. Hoe zit het precies met het bandenregelement? Als er op intermediates/full wets gestart wordt, vervalt toch de regel dat je zowel met option als met prime gereden moet hebben? Nu dan de echte vraag: geldt dat ook als je zelf toch op option/prime start? M.a.w. had ik in de bovenstaande beschreven race ook enkel op de options mogen rijden?
     
  11. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Zullen ze met een update komen gezien de veranderingen in 'teams'?
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat wat je noemt van het weer stoor ik me ook enorm aan. Ik had hetzelfde met full wets en intermediates.
     
  13. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, als het een wet race is, vervalt de bandenregel en mag je zelf bepalen met welke bandensoort je wel/niet rijdt. Je had de race dus op options mogen uitrijden, omdat het een wet race was.


    Nee, daarom is het de F12012 game. In 2013 zitten de veranderingen in teambezetting.
     
  14. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Vinden jullie ook niet dat ze het een beetje overdrijven met de regen ? 10 Co-op weekenden gehad waarvan er maar 2 compleet droog bleven.
     
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Bij mij gaat in elke wet race het veld na een ronde de pit in en halen ze dezelfde banden als waar ze op startten. Meerder mensen hier last van?
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Deze post was eigenlijk bedoeld voor de jongens die meerijden in het Forza Motorsport 4 - FIAA GT2 Championship maar ik dacht dat jullie het misschien ook wel konden waarderen!
    Ferrari 1985 (mijn favoriet)
    [​IMG]

    Lewis Hamilton - Canada 2010
    [​IMG]

    Ayrton Senna - McLaren MP4/4 -1988 Belgian GP [1016x762]
    [​IMG]

    Kobayashi - flying in Monaco
    [​IMG]

    Ayrton Senna - Lotus 98T - Brazil 1986
    [​IMG]

    Andrea de Cesaris - Jordan 191 - Spa 1991
    [​IMG]

    Ayrton Senna, McLaren MP4/4, 1988 Monaco GP
    [​IMG]

    Mika Häkkinen, Flying Finn - Australian Grand Prix practice session, Adelaide, November 7, 1993
    [​IMG]

    James Hunt - German GP, 1975
    [​IMG]

    Monza 1954
    [​IMG]

    Lotus 95T driven by Elio de Angelis
    [​IMG]

    Speciaal voor Kimi: Raikonnen!
    [​IMG]
    [​IMG]

    Fisico:
    [​IMG]

    Andrea de Cesaris - Brabham BT56 - 1987 - Austrian GP
    [​IMG]

    Gilles Villeneuve, Ferrari 312T4, 1979 Italian GP (CHECK DIE RIJPOSITIE!)
    [​IMG]

    Michael Schumacher - Spa - 2012 -
    [​IMG]

    Nick Heidfeld - Sauber C29 - 2010 - Singapore GP
    [​IMG]

    Ayrton Senna, Toleman TG183, 1984 Brazilian GP
    [​IMG]

    Michael Schumacher - Ferrari F310b - 1997 Monaco Grand Prix
    [​IMG]
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat een prachtige platen zeg, grappig om het verschil tussen de verschillende periodes te zien. Idd check die rijpositie van Villeneuve in 1979 8).

    Heb je misschien die van Senna vlak voor Eau Rouge (3e foto) in 1440 x 900?
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Cool dat je ze (ook) tof vindt!

    Die ene plaat kan ik helaas nergens groter dan dit vinden. Ik kan kijken wat er gebeurd als ik hem zelf wat opgroot..
    EDIT:
    Heb 'm wat vergroot en de kwaliteit is gelukkig niet merkbaar minder geworden (vind ik) :)
    1.440px × 1.080px (ori L*B)
    [​IMG]

    1.440px × 900px (gecropt)
    [​IMG]
    :b:
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2012
  19. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    erg toffe foto's ja! Ik vind de auto's eind jaren negentig toch het mooiste denk ik.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Supervet!
     

Deel Deze Pagina