1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Formula 1 2013

Discussie in 'Games' gestart door Rovaro2, 17 jul 2013.

  1. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd jammer dat ze hem daar niet hebben. Heb hem zelf ergens anders besteld omdat ik juist de classic edition wil hebben...
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Nu lees ik wel dat de content voor de classic editie ook op de marketplace komt als DLC. dus misschien maar wel bij consoleshop bestellen maar waar is die Classic editie nog meer te bestellen dan buiten bol.com om
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik zie net dat mijn exemplaar ook is verzonden had me mail vandaag nog niet gechecked.
     
  4. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik kijk er wel naar uit,
    Maar niet besteld
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Laat even weten hoe die is en wat er allemaal anders is dan in voorgaande edities.
     
  6. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sla ook over. Die geldklopperij met die classic wagens doe ik niet aan mee. Belachelijk zeg. Verder zie ik totaal geen nieuwe gameplay verbeteringen.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ook niet. Net een Engelse review gelezen, Gamespot UK, maar die heeft bepaald geen interesse bij mij gewekt. Triest weinig veranderingen, ongeïnspireerd ook. Het heeft echt niet allemaal met licenties te maken. En die paar classic dingen doe ik het niet voor. Ik heb liever een classic F-1 game, gemaakt door een andere developer het liefst.

    Heb ook niets gelezen over een persconferentie in-game, volksliederen etc, zaken die de sport wel maken, op de huidige manier van persvragen na dan.

    Als ik de vrijheid zou krijgen met een dev team, dan krijg je volgend jaar een game die zo bomvol is, dat alle codemasters F-1 games er wel een keer of 6 in passen. :cool:
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Dirt 3 overgeslagen vanwege de DLC. GRID2 overgeslagen vanwege de DLC. En deze zal er ook niet komen.

    Die hebberige hufters rotten maar lekker op met die onzin.
     
  9. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Er wordt gezegd dat je bij deze editie later kan remmen en dat het nog beter rijdt met een controller. Dat zijn voor mij als F1 liefhebber al verbeteringen genoeg. Ook de toevoeging van de oude F1 auto's en kleine grafische verbeteringen en vooral de verbetering qua snelheidsgevoel zijn voor mij de reden om hem weer in huis te halen. Maar ik kan me voorstellen als je niks met F1 hebt dat je hem dan idd laat liggen.
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik lees genoeg positieve reacties op het codemasters forum over f1 2013. grafisch beter en besturing ook beter. dat is voor mij al een rede om hem te halen
     
  11. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Op dat grafische na klinken die verbeteringen meer iets voor een patch en DLC. Ondanks dat ik wel degelijk wat heb met F1 sla ik dit jaar over.
     
  12. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    De besturing in F1 2012 is echt de beste uit de serie. Gecombineerd met de nieuwe Classic Mode is het juist dit jaar een slimme aankoop!
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik ben de game nu aan het installeren.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand die al meer over de game kan zeggen?

    Ben vooral benieuwd naar het aantal rondje wat je per race kan rijden? Ik vind race jes van 3 of 5 ronde maximaal leuker namelijk dan zo'n hele volle race.
     
  15. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Zou deze graag spelen,
    Maar nog zoveel te spelen,
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Game toch maar besteld. Preview van Gamer.nl en een aanbieding op Consoleshop heeft me overtuigd.
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    In career heb ik 2 races gedaan en kon niet korter dan 15 laps. Echter wat ik raar vond dat je 1 verplichte pit hebt en daarna niet meer. Nu was het echter zo dat in lap 15 mijn benzine op was. Ik vind dit zeer vreemd, dat betekend dat ik 2x een pit moet maken en dat terwijl de computer maar 1x hoeft.

    Daarnaast ben ik nou zo slecht geworden of is de computer hier nou nog beter geworden in de game? Op het makkelijkst (dus echt niveau en AI) kan ik niet hoger eindigen dan de 14e plek en vind ik toch wel dat ik aardig race niet echt grote fouten ofzo. Lijkt wel of alle 21 AI computers een perfecte race rijden telkens.
     
  18. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Er wordt niet meer getankt tijdens pitstops, dus dat had niet geholpen. Wel kun je het verbruik regelen tijdens de race. Waarschijnlijk heb je te lang met een verhoogd verbruik gereden (= meer power). Ook kun je voorafgaand aan de race kiezen of je wat minder of meer brandstof wil meenemen.
     
  19. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je twijfelt dat er vernieuwingen komen, moet je gewoon wachten op F12014. Een game die op de nieuwe consoles komt en de F1 zelf wordt op z'n kop gezet met nieuwe regels.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Niet korter dan 15 ronden? FAK. :mad:

    Het stuurt in ieder geval wel lekker, maar dat was de Red Bull. Young Driver sla ik mooi over, want ga me niet weer ergeren aan het slechtste circuit ooit. :emo:

    We zien wel hoever ik kom met deze game. :x
     

Deel Deze Pagina