[XOne] Formula one 2011

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 mei 2011.

  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20



    [gb]Formule 1 2011[/gb]

    Ontwikkelaar:Codemasters
    Uitgever:Codemasters
    Genre:Simulatie Racer
    Platform(s):Xbox 360, Playstation 3,PC
    Spelers:1-12
    Releasedatum:23 september 2011
    Officiële Website:F1 2011 Website

    [gb]Informatie=(/gb]

    F1 2011, het vervolg op de snelst verkochte FORMULE EEN game ooit, scheurt op 23 september de winkels in, zo maakt Codemasters® vandaag bekend. F1 2011, het vervolg op de met een BAFTA Award bekroonde game F1 2010™, wordt ontwikkeld door Codemasters Birmingham voor het Xbox 360® video game en entertainment systeem van Microsoft®, PlayStation® 3 computer entertainment systeem en PC Games for Windows®.

    Naast de console en PC versie van F1 2011 wordt de game ook ontwikkeld voor Nintendo 3DS™ en Sony’s nieuwe generatie handheld (NGP). F1 2011 wordt geoptimaliseerd voor de specifieke mogelijkheden van de consoles. De specifieke releasedatum van de handheld edities wordt later bekend gemaakt.

    In F1 2011 kunnen spelers in de huid kruipen van een echte F1 coureur met een breed aantal aanpassingen op zowel technisch als gameplay gebied en uitgebreide competitieve en coöperatieve multiplayer componenten. F1 2011 bevat alle officiële teams, coureurs en circuits van het langverwachte 2011 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, inclusief FIA FORMULA ONE DRIVERS’ WERELD KAMPIOEN Sebastian Vettel. In 2011 maakt de FORMULA 1 GRAND PRIX van INDIA haar debuut op het Delhi’s Jaypee International Race Circuit en is er bovendien de terugkeer van het iconische Nürburgring circuit.

    [gb]Screenshots=(/gb]

    [gb]Filmpjes=(/gb]












    [gb]Boxart[/gb]

    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2011
  2. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Had een wat spannendere boxart verwacht.. deze is bijna hetzelfde als 2010.
     
  3. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    I likee :)
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Vandaag zijn een zooitje mensen de nieuwe game al mogen gaan testen . Hier een paar plaatjes van het evenement

    Picture1
    Picture2
    Picture3

    Ik ben zo benieuwd naar informatie, pffff
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2011
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    F1 2010 was goed.. maar had veel bugs en sommige waren game-brekend (pitstop faal bug).

    En het had niet de kwaliteit die ik van CM gewend ben.. GRID, DIRT, etc.

    Dus ze hebben veel te verbeteren, niet alleen maar up te daten.
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik speel F1 2010 nog steeds iedere week, rij minimaal 1 race per week. Dit is dan ook de enige titel waar ik op zit te wachten en het enige nieuwe spel dat ik zal kopen dit jaar!:)
     
  7. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    SC zit er dit keer ook in toch ?
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    De vorige keer zat de safety car er niet in he? Hopelijk deze keer wel inderdaad.
     
  9. jeffrey1k

    jeffrey1k NOIZE NL

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erg benieuwd. ik rijd ook nog wel eens een race. Hoop wel dat er niet zoveel bugs inzitten als in F12010. Dat was voor mij toen wel een showstopper. Na de patch ben ik toen weer verder gaan spelen.
     
  10. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ze moeten nu echt wat nieuws toevoegen om me over te halen, safety car, warm-up lap, dat soort dingen enzo.

    Denk ook wel dat ze iets toevoegen ipv alleen maar update auto's/drivers
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  11. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie het nut niet van een warming-up ronde?
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ze moeten de game speelbaar maken op de release, dan ben ik blij! Die extra zooi mag er best in zitten (pitstops/opwarmrondes/blablabla) maar dan wil ik het wel uit kunnen schakelen. Ik wil een racegame om te racen, niet voor andere zinloze dingen :+ (mijn mening!).

    Ik betwijfel of ik de game voor de volle prijs ga kopen @ release, ik heb 2010 ook nog steeds in de kast liggen. Ik heb er best plezier van gehad, maar uiteindelijk heeft het wachten op patches en het ergeren aan meerdere 'kleine' bugs en glitches er toch voor gezorgd dat ik het spel nog steeds niet 'uitgespeeld' heb :mad:
     
  14. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Nummers 1-2-3 op het podium moet er in dit jaar, mogen ze de persco eruit gooien.
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Lijkt me wel tof als ze wat meer content in deze game plaatsen, zoals oude tracks, oude f1 auto's en prototypes.
     
  16. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Tbh, Ik zou het best gaaf vinden, om net als in F1 Career Challenge, een game over 4 seizoenen te hebben.
    Ze hebben alle gegevens en data van oudere seizoenen maar goed dit is gewoon "wishfull thinking i guess" ;)
     
  17. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    die dingen zijn niet zinloos dat is F1 ! jij moet gewoon forza 4 kopen ;)

    kers en drs zit er ook in neem ik aan :9
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Lijkt me wel aangezien dat gewoon de regels zijn voor dit jaar. Vraag me wel af hoeveel knoppen ja dan moet indrukken tijdens het rijden..
     
  19. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mij mag het ook nog wel een beetje realistischer worden. zoals technische failure's (motor/gearbox ect.) - AI wat zelf crasht of eraf schiet - SC
     
  20. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    idd, en uitvallers bij de AI mogen er ook wel in.

    Ik vond F1 2010 een aardige game. maar hij haalde bij lange na het niveau van grand prix 2 en 3 niet. Dat waren nog eens F1 games_O_
     

Deel Deze Pagina