Formula One

Discussie in 'Algemeen' gestart door raymond41, 13 nov 2006.

1. raymond41

raymond41 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel willen weten of er een formule 1 spel uit komt voor de 360 ik weet dat de games van f1 meestal tot altijd voor de ps worden gemaakt maar ik zou het tog wel eens willen weten hopelijk weet iemand hier het
    laats

2. JeePee

JeePee Guest

Nope. Licentie ligt nogsteeds bij Sony, t/m 2008 geloof ik.

3. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals Jeepee NL al zei tot 2008 in elk geval niet, maar daarna is de kans best groot dat er een F1-spel komt, omdat Mircrosoft samen gaat werken met de Formule 1.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En dan is het maar de vraag of het eindelijk eens echt wat wordt op de console. F1 games op de console hebben me nooit weten te boeien, terwijl die op de PC zo goed waren.

5. JeePee

JeePee Guest

Die screens en movies van F1'06 op de PS3 zijn toch niet verkeerd hoor :eek: Overigens is het geluid altijd zeer goed geweest. De knallen van het op en terugschakelen zijn weergaloos.

Ik snap btw niet waarom niemand een A1GP game gaat maken. De licenties zijn nu nog goedkoop.

6. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad en met die powerboost erin zou het ook nog een tacktisch element bevatten.

7. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    En online zou dat super zijn door voor een land te rijden en met ruim 20 auto's op de baan :).

Deel Deze Pagina