1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Formule 1 2017

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Ik twijfel enorm of ik hem moet halen. Kan iemand mij overtuigen??? Wat zijn jullie ervaringen???
     
  2. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Vanmorgen vroeg voor vertrek naar het circuit, de download maar gekocht. :+ nu eerst 2.5 dag nog genieten. 10 min van huis vandaan...
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Hoor dat het online weer dramatisch is.
    Ongelooflijk.
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Jammer dat je nog steeds geen split screen kunt en terugkijk functie nog steeds ruk is.
     
  5. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Alle race games die je online rijd met vreemde is waardeloos houden geen rekening met andere dit kan je alleen verkomen door private lobbys ik heb met me maten nergens last van.
    Ze de ai gewoon op een realistisch niveau dat je ervoor moet werken en je vermaakt je prima
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  6. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    In welke tijdperk leef jij? Tegenwoordig bestaat splitscreen niet meer in games met een uitzondering daar gelaten
     
  7. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Nice. Iemand zegt gewoon dat hij het jammer vindt dat een functie die een paar jaar geleden nog wel in de F1-serie zit, er nu niet meer in zit. Uitstekende reden voor een persoonlijke aanval inderdaad.
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  8. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ga dan op een pc spelen. Daar kun je prima rijden in open lobbies.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
    Flavourlicious vindt dit leuk.
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik had het over connectie/lag problemen.
    Dedicated servers zou handig zijn.
    Heb het niet over bots auto lobby's..
     
  10. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Brr snel ff game aan geslingerd... was met controller. Wat voelt dat beroerd zeg na 1 jaar alleen maar race spellen met een stuur. Volgende week maar weer met stuur erbij aan de slag.
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    PC versie met X1 controller;
    Hmmm ik weet niet. Graphics zijn niet veel beter dan F1 2016, ziet er nog altijd een beetje wazig uit in de verte (alles op ultra), wel betere belichting en schaduwen. UI is gewoon copy paste van 2016. Zeker geen 60 euro waard alleen voor het nieuwe uiterlijk van de 2017 auto IMO. Ik heb hem voor 25 maar als ik dit wist had ik hem denk ik niet gekocht.
    Trouwens ligt het aan mij of zien de voorwielen er zo klein uit?
     
  12. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    ?? Volgens mij had je het met geen woord over lag in je vorige post maar over de mensen die online racen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  13. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor Fifa betaal je ieder jaar ook de volle 50 euro voor een kleine upgrade (transfer update, lichte graphics en gameplay verbetering). Bij F1 precies hetzelfde. Dit jaar voegen ze er nog eens diverse classic cars en game modes aan toe. Kortom: juist dit jaar is het het geld dubbel en dwars waard.
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik vermaak me weer prima!!
    Wat een game, toch echt heerlijk hoor.
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wow, goed onderbouwde mening (not) Iemand kan toch gewoon een normale vraag stellen? Ik vind het ook jammer dat steeds meer games geen splitscreen hebben. Wat mij betreft is er niks gezelliger dan oldskool op de bank samen gamen.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Helemaal mee eens!
    Blij dat het nog bijv. in Forza zit. Enkel
    jammer dat veel instelmogelijkheden weg zijn. Wellicht zit het weer in Forza 7.
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zelf heb ik een haat liefde verhouding met split screen, maar snap de lol van split screen wel met 3 vrienden en jezelf op de bank. En heb ook wel goede ervaringen ermee gehad, Crash Team Racing op de Playstation 1 was destijds mijn beste ervaring.

    Ben trouwens wel benieuwd naar jullie ervaringen met de career, hoeveel uitgebreider die is, hoe het zit met zaken als praten met je team, persconferenties, podium ceremonies en dergelijke. Als jullie het allemaal op jullie in hebben laten zinken, laat het met dan aub even weten.
     
  18. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Carrière is prima. Podium is nog steeds hetzelfde en er zijn geen persconferenties. Verder is met name het gedeelte aan je auto kunnen sleutelen uitgebreid. Denk aan upgrades die je moet behalen door practice te doen. Verder draaide het gewoon om de gameplay die dik in orde is. Ook heb je natuurlijk de toevoeging van de oude F1 auto's. Tussen races door word je uitgenodigd om aan events mee te doen en in die auto's te rijden. Maar nogmaals het draaid voor mij om de circuits en de gameplay
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Het was niet bedoeld om iemand aan te vallen.
    Mijn excuses als het zo over kwam.
    Ik vind game met vrienden op de bank ook gezelliger dan online.
    Maar de ontwikkelaars gokken nu volop online leagues of we het leuk vinden of niet
     
    Racerblade01 en Martijnn vinden dit leuk.
  20. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Op de ps4 zie ik echt wel grafische verbeteringen vooral de zon vind ik veel realischtiser.
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina