1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 22 dec 2004.

  1. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zag hier nog geen draadje over.

    Nieuws: Christijan Albers wordt morgen om 13:00 uur officieel gepresenteerd als Minardi Coureur voor het seizoen 2005. Dit betekent dus dat er in ieder geval 1 Nederlander in de F1 rijdt volgend jaar. Misschien dat Robet Doornbos ook nog een stoeltje weet te bemachtigen bij het team van Jordan of Minardi
     
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja geweldig toch, Minardi is niet top (zeg maar gerust flop) maar hij kan zich nu in ieder geval bewijzen. Hopelijk krijgt Doornbos inderdaad nog een stoeltje, Jordan testrijder of zoiets.
    Toch wel leuk, eindelijk weer een nieuwe Nederlander in de F1. :D
     
  3. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, Minardi is nu niet het beste team. Maar als hij een paar x de minardi op de 15e plek op de grid zet en misschien een puntje scoort rijdt hij zichzelf wel in de kijker.
     
  4. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej man goed nieuws, wist ik nog niet. Hopelijk maakt hij niet al te vaak bezoekjes aan de grindbak. O-)
     
  5. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik walg van Albers, arrogant ventje, die Doornbos komt bij mij toch beter over. Die ALbers is best goed, maar Doornbos komt relaxter over, niet zo'n praatjesmaker. Dus hopen dat Doornbos bij Jordan F1 komt :D
     
  6. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjaa minardi is de moeite ook niet waard
     
  7. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind Doornbos ook de meest sympathieke van de 3
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik denk dat albers niet veel zal presteren in de minardi.. hopen dat doornbos een racestoeltje krijgt bij jordan. dat zou het mooiste zijn, maar ook een test stoeltjes is mooi.
     
  9. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Presentatiedata 2005:

    Code:
    Team Typenummer Datum

    Toyota TF105 8 januari
    Sauber C24 11 januari
    BAR 007 16 januari
    Williams FW27 31 januari (7 januari livery launch)
    Renault R25 1 februari
    Red Bull Racing RB01 7 februari
    Minardi PS05A 3 maart
     
  10. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Het probleem tegenwoordig bij Minardi is dat je jezelf amper kan bewijzen, de wagens zijn nu zo extreem langzaam vergeleken bij de rest dat ze zelfs door hun dichtsbijzijnde concurent (jordan) op een ronde of soms meer wordt gereden.
    Dus denk dat het maar een jaartje achterin blijven rondtoeren is en dan naar de FIA GT, Champcar of Le Mans toe voor Albers.
    Oh, zei hij vorig jaar trouwens niet dat hij nooit voor Minardi wou rijden omdat het toch veldvulling is O-)
     
  11. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien komt Jos nog wel ergens terecht :D
    Zoals bij Red Bull (Jaguar)
     
  12. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk het niet, Bij Redbull zit Coulthard al en waarschijnlijk komt er Klien of Liuzzi bij. Jos is gewoon over, hij moet maar Champcar gaan doen, kan hij misschien daar nog in een topteam, maar F1 is over voor Jos, hoe jammer het ook mag zijn _0/
     
  13. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat Jos nog in de F1 gaat rijden. Dan hoop ik toch eerder dat Doornbos gaat rijden. Hij is een stuk beter als Albers vind ik.
     
  14. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    k vind dit best wel goed nieuws, ik had alleen liever gezien dat ie bij jordan of zo ging rijden, kan ie zoch tenminste echt goed bewijzen

    en wat jos betreft, die is echt over zijn top heen, die zien we echt niet meer terug _0/
     
  15. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    :{ .

    Hoe wil jij beginnen? Ferrari? |:- . Je moet je zelf, eerst bewijzen.

    Nogmaals, |:-
     
  16. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ik meen me toch wel coureurs te herinneren die bij minardi zijn begonnen ene Trulli bijvoorbeeld en ene Marc Gené
     
  17. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, en wat is Marc Gene nu??? Juist ja, testrijder bij Ferrari, maar geen vaste coureur, nergens.
     
  18. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ene schumacher heeft ook ooit gestard met de zelfde motor als de minardi
     
  19. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    das 13 jaar geleden, zo oud zijn de motoren van minardi nu ook weer niet. Ik ga alleen kijken als die duitse galbak geen races meer wint.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ook al is de Minardi verreweg de slechste auto in het veld het is voor Albers beter in een Minardi te rijden dan helemaal.Zo kan hij misschien nog door af en toe een keer te stunten (P15 kwalificeren ofzo) zich aanbevelen voor het betere werk bij de grote teams. En niet te vergeten dat Albers al 25 is en dit dus misschien zijn laatste kans op een F1-plek was geweest.
     

Deel Deze Pagina