1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 22 dec 2004.

  1. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat zei Olav Mol ook. al zou Doornbos op het podium komen dan zouden we het volkslied van monaco te horen krijgen(als monaco een eigen volkslied heeft) dat komt omdat hij een licentie van monaco had ofzo
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Raar. Hij is toch gewoon Nederlander :confused:.

    Het staat nu btw wel 5-0 voor Albers (wat ik ook wel verwachte). Ben benieuwd wat de race morgen gaat brengen. Ik hoop dat Kimi wint, en dat Alonso er knetterhard afschiet :cool: (wel zonder letsel natuurlijk O-)) Ik hoop ook dat Albers nu flink voor Doornbos eindigt, en dat dit gat de volgende keer een stuk kleiner is. Anders krijg je nu berichten dat Albers slecht is, omdat dit pas Doornbos' z'n eerste race is, en als dit gat volgende keer wat kleiner is, dat ze ongeveer allebei even goed zijn, en dat op deze manier geen van beide negatieve kritiek krijgt van de media, waardoor een toekomst voor beide coureurs in de F1 een stuk makkelijker wordt.

    Raikkonen; Zet hem op!!!
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Trouwens wel een mooi schuiver van Montoya. Je krijgt steeds meer plezier van die gozer. Raikkonen hield hem trouwens wel mooi in die laatste bocht. _O_

    Verder een zeer nette prestatie van Doornbos, erg knap. Voor het eerst kwalificeren en dan meteen een goede tijd en positie neerzetten.

    Button staat er ook heel goed bij. Hopelijk is de race-pace van de BAR een beetje ok, want in Engeland was de kwalificatie ook erg goed, maar de race-pace was niet goed.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik denk dat race wel weer gewoon door Kimi of de Renault's gedomineerd wordt maar ik schat Butten wel in als "Best of the rest"

    M.Schumacher op de 5de plek vond ik ook wel een verrassing als je ziet waar Rubens staat.

    Ik hoop voor de Minardi's dat ze dit keer niet alleen in de kwalificatie maar ook in de race een keer kunnen winnen van de Jordans.Ben ook benieuwd wat Montoya gaat doen vanaf de laatste plek.Ik verwacht eerlijk gezegd dat hij ergens te veel pushed dat hij er gewoon afvliegt of een ongeluk veroorzaakt. Ik denk niet dat hij met zo veel rust als Kimi een race van achteren gaat rijden
     
  5. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat robert doornbos die albers verslaat. Ik mag die albers echt niet en doornbos wel. Hij is ook gewoon de betere coureur.
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    *Kuch Kuch*
    Denk toch echt dat CA een stukkie beter is.

    En verder heeft Montoya gezegd voor het podium te gaan. Denk niet dat dat lukt met een auto die hij nog niet kent, (moet compleet gerepareerd worden) en hij zal dan ook nog moeten zorgen om of Fisico, of Alonso of Kimi te verslaan.

    *JPRaceGamer; die hoopt dat Kimi's achtervleugel dit keer wél heel blijft*
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Mooi bericht op Albers' forum;

    Edit: Sorry voor de dubbelpost
     
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat een BS, hij heeft in de Jordan toch wel duidelijk laten zien dat hij een beetje kan sturen he!
    Tuurlijk staat hij nu achter Albers, hij rijdt met een totaal andere auto, minder ervaring etc etc.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik wil me hier nu niet uitlaten wie van de 2 beter want dit kun je pas in de laatste paar races van het seizoen zien als Doornbos de auto ook 100% kent.

    Wel vind ik dat Albers altijd verschrikkelijk arrogant overkomt die zich boven de rest ziet. Dat gevoel heb ik bij Doornbos niet, hij is altijd relaxed en vrij nuchter. Daarom spreekt Doornbos mij persoonlijk meer aan :)
     
  10. Stoffel

    Stoffel Leon Topsport

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Doornbos heeft zich in de F3000 redelijk bewezen met een aantal podiumplaatsen en een overwinning in Spa. Da's toch niet niks voor iemand die pas een paar jaar actief is in de autosport. Een hype gebasseerd op lucht lijkt het me dus niet.

    Toch denk ik dat Albers op ervaring moet kunnen winnen van 'm.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind die Albers gewoon een arrogante kwal. Hij doet net alsof ie al jaren in de Formule 1 rijd en dat ie een coureur is zoals M.Schumacher / Raikonnen / Alonso.
    Ook die opmerking van hem gisteren na de kwalificatie. "Tja, het ging wel redelijk, het kan altijd beter, het is pas goed als we op pole staan.''
    Wat verwacht je van een Minardi??? Het is juist van beide Minardi's een goede kwalificatie geweest, ze staan beide voor de Jordan's, en dat is gewoon erg goed voor een Minardi. Ik vind ook dat ie wat normaler tegen Doornbos kan doen, en niet zo van ''ik ben een ervaren topcoureur en jij een broekie''. Echt waar ik kots van zijn arrogantie, geef mij Doornbos maar. Een vrolijke, eerlijke en bescheiden gozer.
    Ik hoop dat ie Albers snel uit de F1 vertrekt, want ik mag die gozer echt niet.

    Edit: volgens mij weet die gozer echt niet wat ie wil. Na de kwalificatie zegt ie tegen Jack Plooi het bovenstaande over de kwalificatie en nu lees ik het volgende:

    ,,Ik maakte een klein foutje, voor de rest was het een geweldige ronde´´, aldus de coureur uit Laren na zijn zestiende tijd in de kwalificatie. ,,We hebben het goed gedaan als team.

    :confused:
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2005
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Albers is ook arrogant. Maar dat boeit me niet zo veel. Ik vind hem juist veel relaxter dan Doornbos. Zoals een opmerking tegen Plooi: "Ik kan me in dit gesprek niet zo goed focussen, want het lijkt net alsof jij in je broek hebt gepiest."

    En dat hij zei dat je pas goed gereden hebt als je op Pole staat, dat zei hij met een glimlach op zijn gezicht. (check zometeen de voorbeschouwing maar). En het was zeker geen super goede ronde, omdat hij bij spitzkehre z'n apex miste. En aangezien hij voor de gele, en voor Robert staat was het dus een redelijke ronden.

    Albers is juist lekker ontspannen en maakt veel grapjes. Dat mag ik wel van hem. Doornbos is zo saai...
    Hij heeft veel kapsones, maar ook weer niet zo veel dat hij zichzelf vergelijkt met Schumi, Kimi en Alonso.
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    begin van het jaar toch ook op radio 1 zo interview
    dat een andere gast een snellere tijd had gehaald ook een nederlander
    kwam die echt aan zetten met zo kut smoes

    maar ja zometeen maar weer is F1 kijken :9
     
  14. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Er wordt regen verw8 vanmiddag :), Doornbos gaat stunten :+ (I hope so O-))
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zeg ook niet dat hij dat doet. Maar door zijn arrogantie komt ie wel zo over.
    Ik vind Doornbos juist niet saai, zoals ik al zei, hij komt bij mij als een vrolijke, eerlijke en bescheiden gozer, Albers totaal niet.

    Trouwens qua persoonlijkheid vind ik Webber en Button echt top. Bijna altijd vrolijk, realistisch, geven altijd hun eigen fouten toe en staan altijd de pers te woord.
    Jammer dat Webber er niet helemaal uit komt bij Williams. Hij heeft laten zien dat ie wel kan rijden. Gelukkig staat ie er nu redelijk bij. Het ziet er naar uit dat BAR weer terug is op het niveau van vorig jaar, gelukkig, ik vind echt dat BAR het mooiste rijdersduo heeft. Button de gentleman en Sato de kamikaze piloot.

    Er zijn een paar coureurs die eigenlijk niet in de F1 meer thuishoren.
    -Villeneuve, bakt er helemaal niks van, is over zijn top heen, weg ermee.
    -Karthikeyan, heeft helemaal niks laten zien, en is zowaar mogelijk nog arroganter dan Albers.
    -R.Schumacher, is eigenlijk gewoon een kleurloze en smaakloze coureur.

    Ik hoop wel dat Massa een keer bij een topteam komt. Hij is echt een hele toffe kerel en kan goed rijden ook.

    Ik heb het idee dat Montoya niet gigantisch lang bij McLaren zal blijven rijden.
    Hij maakt gewoon teveel domme fouten. En als er een team is die daar niet blij mee is, dan is dat McLaren wel met Ron Dennis.
     
  16. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet te geloven wat er in Hockenheim gebeurt 8) :'-(
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zat te twijfelen aan Montoya maar wat een race van hem tot nu toe (nog 5 ronden te gaan)_O_

    Echt jammer van Kimi, het wordt Alonso zo wel heel makkelijk gemaakt
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    Rotterdam :) Doornbos
     
  19. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Doornbos is in ieder geval gefinished! :) Maar heeft ook alweer wat pech meegemaakt...
    Een handmatige start, Villeneuve in z'n kont... Ook goed gereden van Albers, 13e!
    En wat een onwijze pech voor Kimi, niet te geloven dat het altijd hem overkomt :mad:
    Ook ijzersterk gereden van Montoya.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb ook net gekeken. Mooie wedstrijd. Fissichella uiteindelijk toch voorbij Michael en Button 3e net achter Montaya. Als Montaya één ronde later z'n stop had genomen was Button er voorbij! En tja, Albers en Doornobos alllebei gefinished. Ook eens blij bij Minardi. Ik snap alleen niet wat Coureurs zoeken bij Minardi? Die hebben niet eens genoeg geld om tets te rijden...
     

Deel Deze Pagina