1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2013

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 14 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Het commentaar kan inderdaad wel wat beter op sport 1. Maar ik ben al lang blij dat ik de hele race reclame vrij heb kunnen kijken :)
     
  2. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie seizoensopener, wordt weer een mooi formule 1 jaar!
     
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Kimi!! _O_
    Leuk raceje die Van damme is wel treurig trouwens. Ik mis het enthousiasme van Olav.

    En waar was de voorbeschouwing ?:+ Ging voor jan lul 10 over 6 van bed...
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bah, vergeten dat nu.nl een van mijn startpagina's is. :{ Gelijk gespoilered, ik kijk straks wel de samenvatting.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Commentaar kan iets beter. Maar was vooral gericht op nieuwe kijkers. Ze legden de meest standaard dingen uit. Maar al met al vond ik het niet slecht. Paar keer een naam verkeerd, maar dat komt wel goed. Hun moeten er ook nog in groeien.
    Inderdaad. :+
    Olav Mol verdient zo wel érg makkelijk z'n geld, met z'n twee zinnen. 8)
     
  6. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er neits meer van. Sport 1 is de enige die het nog uitzendt? En BBC kan ook niet meer? En waar komt de samenvatting dan? :p
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Veronica doet van elke race samenvatting en 3 races live.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Sport 1 zend live uit. En Veronica samenvatting. BBC zend de helft van het seizoen live uit en de rest in samenvatting.

    Zo moeilijk is het niet toch?! :+
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Inderdaad, het commentaar kan zeker beter maar slecht was het niet imo. Maar hij heeft wel iemand zoals Doornbos naast hem nodig. Ik denk als het hem alleen de hele race was geweest dat het een stuk minder was geweest met het commentaar. En zoals al eerder gezegd, het mag met wat meer enthousiasme.
    En wat betreft fouten maken, het is niet alsof Mol dat nooit gebeurde ;)

    Het was een leuke opener van het seizoen waarbij het meteen vrij dicht bij elkaar zat. Grootste tegenvaller is McLaren gewoon, dit wisten we eigenlijk al wel, maar toch viel het op. Tot nu toe de juiste keuze van Hamilton dus. Iets wat ik niet verwachtte einde vorig seizoen.
    Netjes uitgereden van Guido, meer mag je niet verwachten vind ik. Tuurlijk is het mooi als hij zijn teammaatje voor blijft, maar dit was gewoon netjes gereden.

    En geweldig van Kimi!
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Olav maakte ook wel eens foutjes. En het is bizar moeilijk om ze uit elkaar te houden van een afstand. Helemaal als beide teamgenoten dezelfde kleurschema's gebruiken op de helmen. Maar na de race tijdens de highlights zei hij toch echt: "en hier het podium van vandaag met Räikkönen, Alonso en Webber!" :+
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Die heb ik ik niet gehoord eerlijk gezegd, maar dat is inderdaad een nogal domme fout.
    Alleen denk ik geef het gewoon een kans, het zal vanzelf beter gaan.
    Ik bedacht mij wel net dat het misschien beter was geweest als Mol samen met van Dam het commentaar deden. En dan nog een coureur erbij.
    Drie commentatoren lijkt teveel, maar bij veel US sporten is dat ook vaak het geval en ik vind het niet storend. Sterker er wordt veel minder gemist wat betreft actie en het geeft meer dynamiek en daardoor enthousiasme.
    Zou ook wel goed zijn voor van Dam, want die kan dan leren van de meester naast hem.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Van der Garde is wel traag... Misschien dat hij vandaag op safe reed. Ben benieuwd of hij de Marussia's voorbij komt de komende weken.
     
  13. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het al met al ook niet slecht. Maar je merkte gewoon dat het ook zijn eerste keer was. Dat zal inderdaad wel beter gaan als hij dit vaker doet.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind Sport 1 niet zo bijzonder eigenlijk. Practice is wel leuk en extra camera's maar heb geen pre show gezien zoals BBC of Sky, commentaar was niet super. Iets te standaard en doen net alsof iedereen voor het eerst F1 kijkt. En Doornbos de hele tijd hartslag dit hartslag dat, gruwelijk irritant. Ben blij dat ik niet genomen heb. Word dus BBC kijken en op internet Sky.

    Race was wel oke. Kimi is tof. Ferrari was snel, super softs heb je helemaal niks aan in de race dus en van der Garde deed het oke. Jammer van de lekke band. Blijft wel leuk om F1 te kijken als er een Nederlander inzit.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ga er toch van uit dat er een echte pre-show komt als het weer voor de op ons normale tijden wordt uitgezonden

    Race was verder idd oke. Toch wel verast door Kimi en in negatieve zin door Red Bull. Goed om te zien dat Ferrari nu vanaf het begin snel lijkt te zijn. Mercedes boven verwachting en McLaren ondermaats al denk ik dat die nog wel gaan komen.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb hem later zitten kijken (download van Sky Sport opname ofzo). Merk wel dat ik niet meer zo veel met F1 heb als jaren terug. De helft van de race is me ontgaan (kan ook andere oorzaken hebben). :+
     
  17. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is gewoon ook niet een erg goede coureur, hij zal Pic moeten verslaan, anders kan hij er zo uit liggen. Frijns is een pareltje.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik weet niet, wil hem niet meteen wegschrijven.

    Hij had toch goede resultaten geboekt in de GP2?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij is wel solide. Echte top niveau is die niet idd anders ga je niet pas de F1 in op je 27ste. Had wel pech deze race met dat Chilton zijn voorvleugel eraf reed tegen zijn achterband en ook nog een lekke band voor had en wat problemen met de diffuser. Ach het is wel weer leuk om een Nederlander op de grid te zien. :)
     
  20. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem gezien in de GP2. Hij deed soms goed mee, maar het was nou niet heel indrukwekkend. Hij kan wel wat, maar het is geen toekomstige topper.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina