1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2014

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Divimus, 30 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    De pech van Hamilton valt ook reuze mee hoor :lol:
    twee keer uitgevallen tegenover één van Rosberg, waaronder één keer dat Rosberg met een halve auto die race nog uitreed en tweede werd.

    En één blunder in de kwalificatie (Engeland) en volgens mij twee keer door een technisch mankement kwalificatie verneukt. Valt allemaal reuze mee volgens mij want de punten worden op zondag verdeeld.
     
  2. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, in jouw belevingswereld wel. Rosberg is 1x uitgevallen tov 4x Hamilton (2R/2Q) en dan maar 11 punten achter staan. Enough said.
     
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Hamilton is niet vier keer uitgevallen :F:
    Dat je de kwalificaties meerekent is gewoon belachelijk. Hij werd meestal gewoon tweede dag daarna omdat die Mercedes als een warm mes door de boter gaat. En op Hongarije had hij geluk met de safety cars. Kan ik dat er ook wel bij gaan halen.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2014
  4. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Als we kwalificaties en vrije trainingen gaan meetellen dan is het ook knap dat Raikkonen in 2005 nog 2de is geworden met 68714 uitvalbeurten :p
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2014
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Toffe winactie
    https://www.facebook.com/giedovandergarde?fref=nf
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zou wel wat zijn :eek:
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Lastig, ik zou Max graag in de F1 willen zien. Maar ik vraag mij een beetje af of dit niet te vroeg zou zijn. Jos heeft wel gelijk natuurlijk anderzijds, 'hoe vaak komt zo'n trein voorbij'.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Denk idd ook dat minimaal een jaartje GP2 hem geen slecht zou doen maar zeg maar eens nee tegen een rijders contract binnen een organisatie waar hij binnen 2-3 misschien om de wereldtitel zou kunnen rijden
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Lastige keuze is het zeker.
    En het is natuurlijk een hele grote kans, ik zou hem ook wel naast Kvyat willen zien. Maar het blijft moeilijk en hij zou een brok ervaring missen. Maar ja, het Red Bull programma heeft zich daar in tegen inmiddels ook wel bewezen.
    Hoe dan ook, wat voor keuze ze ook maken. Dat er zo veel belangstelling is voor Max is zeer goed.
     
  10. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    "We weten in ieder geval dat Red Bull graag wil, maar we hebben echt nog geen beslissing genomen."

    Vraag me af hoe verstandig deze quote is. Straalt toch wat arrogantie uit t.o.v. Red Bull. Verstappen heeft zijn eigen carrière verpest door zijn te grote mond, nu kan ie hetzelfde gaan doen bij zijn zoon.

    Maar Raikkonen heeft ook een hele korte route richting de F1 genomen, dus de echte grote talenten kunnen het ook zonder GP2-ervaring. Kan me nog herinneren toen ie een jaar of 11/12 was en bij Holland Sport zat. Hij had toen 50 kartwedstrijden gereden in een bepaalde klasse en won er 49 en werd 1 keer 3de omdat ie gespind was. Dan is de vraag of de overstap naar de echte auto's goed gaat, maar dat is ook geen probleem gebleken.
     
  11. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Gelukkig laat Max al een aantal jaar zien dat dat voor hem geen ene fuck uitmaakt. Hij wint overal waar hij instapt. 8)
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Oh het is een wereld talent, dat is zeker. Maar de druk e.d. is toch anders bij de F1 dan bij de mindere klassen. En dat is dan ook ervaring die hij zou missen. Gelukkig heeft hij natuurlijk Jos achter zich die al het nodige heeft meegemaakt op dat gebied.
     
  13. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Max Verstappen heeft getekend bij Red Bull na vele gesprekken met Marko. Mooie stap.

    [​IMG]
     
  14. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Nog leuker nieuws:
    [​IMG]
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Uh WTF?! Dus toch F1 voor Max volgend jaar? 8)
     
  16. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ja ik dacht ook: Huh, was toch Junior Programma wat hij ging doen. Ben benieuwd....
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha tof man.
     
  18. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Cool voor die jongen! Beter in zo'n team stappen dan in zo'n echte lantaarndrager.
     
  19. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Was weer genieten.
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Nice, maar ff kijken.
    Ken Formule 3 eigenlijk alleen van uit de games :+.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina